Určite to nie je najdôležitejšia vec v ZSSK ? , ale mohla by to byť súčasť zmeny image železnice súčasne s príchodom nového HW. Bolo by to vnímané ako nová kvalita, podobne ako pred dvadsiatimi rokmi EC a IC. Samozrejme, za predpokladu, že by k nejakému objektívnemu zvýšeniu kvality naozaj došlo.
Ty o cislovani pomlc po tom ako si tu predstavil svoju poslednu duncovinu v #137499 kde si trolejbusy dal do autobusovej rady a autobusy do volnej rady namiesto trolejbusov vo volnej rade.
že ich to napadlo s tým vlakom, "S" používa aj IDSJMK a dáva to zmysel. Len čo sa týka číslovania prímestských liniek tak je to riadny bordel. Už nie, že bude rada 4xx voľná (kvôli nahadzovaniu čísel nočákov) ale aj rada 3xx ? kľudne by mohli už vyčleniť číselný rad 1-299 pre MHD v BA a zvyšok 300-799 prímestským spojom.
na prvý pohľad je to lepšie, ale je to na zlikvidovanie Dulovho nám.,
myslím si, že by bolo lepšie, aby z trasy na Trnavské mýto bola urobená odbočka na Landererovu a odtiaľ na Košickú, zároveň by sa vytvorila možnosť neskôr, až by bola na to vôľa a peniaze, zokruhovať trať električiek v Petržalke cez most Apollo, čo malo byť samozrejmosťou už pri jeho prírpave,
myšlienka je to zaujímavá, len škoda, že vedenie mesta ju nezrealizovalo už pred 20 rokmi, ani pri poslednej rekonštrukcii Dostojevského sa v prospech takého riešenia nič neurobilo, ani pri schvaľovaní projektov na Pribinovej, ani pri príprave ÚPD zóny Chalúpkova,
ako by ste si predstavovali napojenie na Petržalskú radiálu? cez Starý most? ako si predstavujete líniu späť do Petržalky?
čo by ste boli ochotní "obetovať", ak by ste mohli o tom rozhodnúť sám?
Na nocnej doprave standardny predplatny listok (elektricenka) neplati. Mozes vsak vyuzit zvyhodnenu cenu 70 centov (t.j. iba jeden hodinovy listok namiesto dvoch). Taktiez si mozes za 3,30 EUR mesacne dokupit k elektricenke neobmedzene cestovanie nocnymi spojmi.
len aby L88 premávala po súčasnej trase aj po reorganizácii, ktorá je pripravovaná, možno sa dočkáme racionalizácie - autobusom z Hájov na žst. Petržalka a odtiaľ vlakom na AS MN, alebo autobusom k električke, ňou na Šaf. nám., odtiaľ autobusom na AS MN, ale taký asi už nebude, tak pekne na Dostojevského pešo (cca 300 m) alebo električkou na Špitálsku a tam prestup na t-bus na Rajskej, kto by chcel využívať budúce električky maximálne, môže pekne na Krížnu a na Karadičovej na t-bus, ktorý ho zavezie takmer pred AS MN, no nevyužite to, keď nová električka nebude mať konkurenciu ?
po prvé, písmen latinky je myslím 26. Po druhé, aj Praha má oddelené rady pre električky a autobusy, aj keď zastavujú na viacerých zastávkach spoločne, presne pri tom istom označníku. Tu ide o politiku: majme alebo nemajme číslovanie nejako delené, ale neprečíslovávajme linku, ktorá tým nemení trasu LEN PRE TO SAMOTNÉ PREČÍSLOVANIE.
ahojte,
prepacte, ze sa miesam do rozbehnutej diskusie, len som sa chcel spytat jednu otazku ohladom zakupenia si predplatneho cest. listku, resp. elektricenky.
Pred asi dvoma tyzdnami som si kupil elektricenku na tri mesiace, obidva pasma za nieco cca 31 eur (som student EUBA).
Ako to je s cestovanim v noci? musim si este dokupit listok naviac, aj ked mam tuto elektricenku? vela ludi vravi, ze ano, no mne sa to vidi byt pekna blbost, podla mojho nazoru. preco by som si mal este kupovat nejaky listok, ked mam kupenu elektricenku?!?
Vedeli by ste mi o tom nieco povedat, prosim. Vopred dakujem
píšete o legendách a faktoch, tak uveďte, kde konkrétne ste objavili zosmiešňovanie projektu električkovej trate cez Starý most,
predovšetkým je blbosť tvrdiť o plánovanej jednej línii na pravej strane Dunaja, že v otázke náhrady je rovnocennou ako sieť na ľavej strane Dunaja,
druhovou blbosťou je tvrdenie, že by niekto naznačil likvidáciu čo i len časti existujúcej siete električkových tratí, nie to ešte celej,
nie ste jediným, kto má obavy, ale tie o zachovaní súčasného stavu sú zbytočné, lebo zámer zmeniť ho je jasný, jedine forma a rozsah zmeny nie,
Vašu nedostatočnú predstavivosť nemožno brať ako významný faktor, lebo simulačná štúdia dostatočne preukázala, že súbeh je reálny a vlaková prevádzka na území mesta je možná v 3-min. intervaloch,
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.