Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MARAD #137588:
pritom, keby naopak celé Záhorie hodili do tristovkového radu, mohli ostať 2xx pre trolejbusy... 😞
Reply on: ufo #137574:
Lenže ak ma pamäť neklame, u nás sa na tej novej trati majú stavať len zastávky a nie dopravne s koľajovým rozvetvením. A to si naozaj neviem predstaviť ako by na takej trati chodil každé 3 minúty Os a do toho EC.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7575
"nástupné dvere a miesto na uloženie bicykla sú označené príslušným piktogramom" takže kšeft s nálepkami v akcii "čistenie" už nevynáša, teraz sa bude lepiť 700 nálepiek bicyklových? 😉

"cestovný lístok cestujúci obdrží približne za 2 minúty, až potom môže nastúpiť do vozidla" môže nastúpiť po 2 minútach alebo po obdržaní lístka?
Reply on: hoppusmark #137531:
to je tá, čo postavili "odnikiaľ nikam" a parkujp tam autá s tým, že "sa v budúcnosti napojí" na niečo? ?
Re #137532 Bubak: zak 13,5metrové busy ešte tuším nemáme - treba dať do pozornosti Zahradníkovi ?
Re #137542 Ámos: najlepšie by bolo, keby odišiel z verejnosťou platených funkcií úplne - nie aby ho vvykopli vyššie...
Re #137556 810zssk: nedotýka sa to DD, takže asi stratený projekt...
Re #137582 Mischo1: kedysi to bývalo 10% z pokuty, zmenilo sa to?
http://www.bid.sk/data/File/A1%20Zaradenie%20zastavok%20-%20bus.pdf
http://www.bid.sk/data/File/A2%20Zaradenie%20zastavok%20-%20vlak.pdf
http://www.bid.sk/data/File/B%20Zmena%20v%20oznacovani%20vlakovych%20liniek%20BID.pdf

Za pozornosť v týchto dokumentoch stojí nové číslovanie tarifných zón. Už sa tam vôbec nevyskytuje 300-vková rada, ale celé Záhorie je číslované v 200-vkovom rade. Taktiež sú zmeny v číslovaní zón aj v iných okresoch. Napr. Chorvátsky Grob je zóna 525. ?
Reply on: Mischo1 #137582:
Samozrejme ze nie. "Vzdy" to tak bolo..
Reply on: IGIs #137579:
Ten odznak som uz spominal 🙂
Reply on: no.ev.di. #137581:
To je nejaký zákon, že keď je niekde trať, musí po nej jazdiť vlak?

Ja som ale nepovedal, že tam nič nebude jazdiť. Len výhodnejšie bude prehnať to tunelom, neobávam sa, že by tam boli vypredané trasy.

A k električke stredom Petržalky - tie desaťročia, ktoré tam mesto sľubuje stavať, sú zárukou, že tam mesto nikdy nič nepostaví. A dovolím si tvrdiť, že ani cez Starý most sa nič nepostaví (viď stav projektu, neschopnosť mesta, dlhoročné sľuby atď.).
Reply on: 810zssk #137556:
Určite nie je šanca, že by mesto financovalo železničiarom služobák na Východné a ešte za to platilo ŽSR za používanie trate, ako tomu bolo počas premávky 155 po skončení výluky priecestia.
Reply on: no.ev.di. #137580:
lepsie ako na Trvanske myto po Karadzicovej je od ASMN po Parickovej - Kosickej na Zahranicku ?
Reply on: IGIs #137579:
Mňa by zaujímalo čo ak si človek zabudne doma platnú električenku a chytí ho revízor v takom prípade nie je pokuta 40 EUR ???
Reply on: Solider #137577:
"logik" ? časť vety pred čiarkou bola o tom, že nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, teda tie nepôjdu cez stred Petržalky (ako reakcia na obavy prispievajúceho) a druhá časť bola rečnícka otázka do pléna, aby si uvedomili, že Prístavný most nemôže ostať bez obsluhy. Už je ti to jasné?
Reply on: drink #137578:
V to pevne verím. Dúfam, že sa žiadny vlak nebude premávať cez stred Petržalky, nemá to ani zmysel. Chcelo by to len električkovú trať cez Dostojevského k AS a po Karadžičovej k trati na Trnavské mýto.
na www.dpb.sk sú k tej novej tarife aj obrázky - karta revízora, potvrdenie o zaplatení pokuty...a podobne a všimol som si, že revízori majú už aj odznak - podobne ako v Prahe - neviem, či ho majú dlhšie alebo nie, pretože revízora som nestretol 5 mesiacov... ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #137575:
Vnútromestská doprava bude tiež, ale nebude to náhrada za električky, len doplnok.
Reply on: no.ev.di. #137576:
Žeby to, čo pôjde cez ÚNS?
Reply on: ufo #137574:
nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, však čo bude jazdiť cez Prístavný most potom?
Reply on: drink #137573:
bohate stačí ak bude sa dať vlakom ísť z Petržalskej stanice na Filiálku a na smer Pezinok a Trnava. Tá trať má skôr slúžiť tomu, aby sa ľudia z prímestskej oblasti dostali ľahšie do mesta a bližšie k centru, prípadne významným bodom AS, SND, Petržalka (prestup na REX) a aby napr. ľudia z Petržalky nemuseli chodiť na HL.ST. ale nastúpia si v Petržalke a pôjdu osobákom do Pezinka, Šenkvíc alebo do Senca. S takým niečím ako vnútormestskou prepravou počítať je blbosť. Určite ak pôjdem na AS, tak nepôjdem na vlak keď bývam v časti Háje a môžem ísť L88. Takisto aj niekto kto býva pri Záporožskej tak nepôjde na vlak za každú cenu ak mu bude viac vyhovovať spojenie autobusom. Len jeden petržalský vták si myslí, že celá Petržalka sa bude rvať pri ceste do centra do vlaku ?
Reply on: Ivan3 #137566:
Najprv k S-Bahn Stammstrecke vo Viedni - je tam 3-minútový takt S-bahnu a regionálnych vlakov, sú tam trasované pravidelné nákladné vlaky a momentálne aj dosť odklonov. Od nového grafikonu tam pribudnú navyše diaľkové EC vlaky (všetko z prechodu Břeclav-Hohenau pôjde cez Floridsdorf a Wien Mitte). Je na tom niečo nepredstaviteľné, keď to tak vo Viedni je???

K Bratislave - bude to úplne to isté, normálna železničná trať, priepustnosť takisto dovoľujúca takt 3-4 minúty. Takže v prvom rade to bude trať pre regionálnu dopravu (aj keď sa to prezentuje dosť utopicky ako trať pre vlaky z Paríža.... ? ) a takisto tam budú môcť jazdiť nákladné vlaky - aj keď sa to prezentuje inak - realita bude iná.
Reply on: Ivan3 #137566:
Už to tu bolo viackrát písané: Podzemná trať cez mesto NEBUDE určená pre nákladnú dopravu. A tie medzinárodné expresy tam budú jazdiť maximálne raz za hodinu. S ostatným súhlasím. Cez stred petržalky treba postaviť električku a vlak by mal slúžiť hlavne prímestskej doprave.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.