Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: merice #137322:
Práve preto, že sa smrteľník chce orientovať prakticky, tak je logické, aby neriešil, či mu na zastávku prišlo T212 alebo 212, či to má na streche nejaké čudá alebo nie.
Prečíslovanie T liniek v súčasnosti nemá zmysel, v okamihu zBID-ovatenia áno.
A nestačilo by trolejbusové linky označiť písmenom T?:
T201 až T 213. Ak by označníky a všetko okolo toho bolo farebne, graficky atď. odlíšené od BID tak ľudia by možno takúto zmenu lepšie prijali akokeby že zrazu sa z linky 201 stane nejaká ja neviem napr.: 47. A električky, autobusy a T-busy číselne od seba odlíšiť je celkom fajn, aspoň podľa mňa. Urobiť z toho guláš...Vy čo do toho vidíte ok, ale smrteľníci sa chcú ľahľie orientovať: prakticky a nie logicky...
Reply on: Petto #137320:
Aj pre mňa to bude tragédia. Preto som proti prečíslovaniu.
Reply on: Solider #137319:
No asi mas pravdu, pre nas to nie je ziadna tragedia 😃
Reply on: Petto #137317:
Môj osobný názor je taký, že ľudia vôbec nevedia, že nejaké oblastné číslovanie existuje. Väčší podraz pre nich však bude, keď nasilu prečíslujú 12 trolejbusových liniek...
Reply on: MatejBA #137313:
Trolejbusové linky by mali byť zahrnuté do abusového číselného radu 20-199. Inak pekná tá tvoja stránka na DPB ?
Reply on: Solider #137314:
ja to schvaľujem , budem vtom možno trochu bordel ,ale aspoň bude platiť OBLASTNÉ OZNAČOVANIE LINIEK
Reply on: Petto #137311:
Tusim od toho 2010 len tarifna cast.
Reply on: no.ev.di. #137305:
Zas niekto, kto nevidí ďalej ako na balkón. Poviem Ti to asi tak, že pokiaľ nebola linka 133 z Dlhých Dielov sa nedalo dostať do mesta, nakoľko električky "okupujú" cestujúci z Dúbravky (nič proti nim nemám, ale do plnej električky sa nastúpiť naozaj nedá). Každý sa čertí, že DD majú nové vozy na linkách, ale nikto nepozerá na históriu, nato, že DD nemali spojenie s mestom žiadne, to teraz ako tak obstaráva L133. Samozrejme, každá iná linka, kde jazdia Solarisy, je naplno využitá počas celej doby jazdenia (od rána do večera), že? Skús sa najskôr zamyslieť nad tým čo píšeš a spojiť si fakty.
Reply on: Petto #137311:
To prečíslovanie trolejbusov, to je naozaj obrovský humus, podľa mňa..
Reply on: Petto #137311:
Lebo o rok = 10 rokov 😃 a neviem, ake cisla budu mat trolejbusy po novom
Reply on: Peto02 #137306:
hmm nechapem preco vodici musia byt hned taki nervozni.. Sak ludia to nevedia, ze tam je fotobunka, tak na nich nema byt preco nastvany.. To mohol radsej po kazdej zastavke povedat cez mikrofon: "prosim vas, posunte sa od dveri, je tam fotobunka a dvere sa nezavru.." alebo nieco v tom zmysle..Ale hlavne to slovicko "prosim" by nebolo zle.. Ale sak nadavat je asi lahsie.. ?
Reply on: MatejBA #137308:
Preco 213 a 214 ? ved od noveho roka ma byt ta BIDka
Reply on: no.ev.di. #137279:
37 je v zásdade plne low entry.
Reply on: priean #137258:
Ja si všímam, že niektoré vozy sú trochu čistejšie, ale tak ako ich teraz "generálne" čistia, tak by sa mali čistiť každý deň.
Reply on: MatejBA #137307:
Popripade urobit fantasmagoriu ala 213 a 214

213: DD - Molecova - Slavicie Udolie - Kramare - Hlavna stanica
214: Molecova - Slavicie udolie - Hrobonova - Hrad - Hodzovo - Zahradnicka - Zimny stadion ?
Reply on: no.ev.di. #137305:
radsej, kebyze spoja Troleje DD so zvyskom, z 33 spravia 213 a potiahnu to dakam do mesta (DD - Molecova - Mesto) - btw SOR 9.5 by si nenapchal na 133, pretoze tedomy casto nestacia na tej linke ?
Hmm, tak prvy den v novej Karose (2343) a hned problem.
Isiel som okolo siestej L50 zo Safka na ASMN. Na Malej scene sme stali asi 2 minuty kym mlady vodic nepovedal, ze pokial sa este budu ludia opierat o tie zadne dvere tak nas necha vsetkych vystupit. Ludia sa trocha potlacili, neprekazali fotobunke a mohol sa ist dalej. V lavom pruhu snad 60km/h, predbehli par aut. Na Wustenrote sa zase dvere nezavreli, ze sa ludia maju opret o dvere az po ich zavreti, to uz vodic zacal hrubo nadavat. V zatacke na ASMN piskali pneumaticky, isli sme snad 30km/h, vecsina ludi vystupila takze uz problem nebol.
Bude treba zase na dvere napisat nejake velke upozornenie, lebo nezvyknuty ludia ce nejazdili MANmi budu zdrzovat cele vozidlo a vodici budu strasne nahnevani.
Jak sa snažím, tak sa snažím, stále mi uniká význam L133 ? ešte nikdy (okrem rannej špičky) som ju nevidel tak využitú aby na nej právom premával Solaris. Stačilo by bohate prdítko SOR BN 9.5, alebo lepšie - zabudnúť na akúkoľvek L133, posilniť L33 aj za cenu toho, že by to bolo autobusmi (tie nasadzovať len počas špičky), ale aspoň by sa otočili na Molecke a nepremávali zbytočne v súbehu s električkam a jednoznačne namiesto L133 zaviesť premávku L17 počas celej rannej špičky a detto aj poobedňajšej + zrušiť L7. Keď už nejakú linku predlžovať od nového mosta, tak jedine L28, ako to bolo kedysi, síce len vo večerných hodinách ale nebolo by to zlé keby tam radšej premávala L28 a stále. ?
Reply on: drink #137295:
vyborna poznamka ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.