MY VSETCI tu tvrdime (este k tomu niekolkokrat denne), ze najvacsim zlom je DPB a vodici zvlast, a najlepsim dobrom sveta su cestujuci? Tak ked myslis toto vazne, tak v tom pripade, aj ked sa citis dobre, predsa len vyhladaj pomoc odbornika, pretoze realita t.c. nie je bernou mincou tvojich vyrokov.
Revizori uz maju nie len zalaminovane preukazy, ale aj odznaky A tymto chcem pochvalit revizorku c. 11 (tusim jedina revizorka v BA) za profesionalny pristup. K dnes uz samozrejmemu "dobry den" a "dakujem" pridala aj pohlad do oci pri podakovani a dokonca pouzivala "dakujem pane/pani". Nech je takychto zamestnancov DPB co najviac ?
"Čo sa týka BID, tak pre Bratislavčanov v podstate ani žiadnu výhodu neprinesie. Vlaky (osobáky) chodia riedko (Petržalka a Rusovce dokonca už nemajú žiaden osobný vlak), takže železnica veľmi nepomôže. Slovak Lines kapacitne nestíha, prímestské autobusy chodia preplnené takisto ako MHD v Bratislave v špičke." - Po prve, vlaky su napriklad s Devinskej relativne fajn vyuzivane, zlepsilo by sa to keby sa vybudovala DNV - Zastvka. Po druhe, regiobusy sa budu posilnovat. Po tretie, podla teba Bratislavcania necestuju po regione ked tvrdis ze im zlepsenie dopravy v regione nic neprinesie?
"Autobusovú (hlavne prímestskú dopravu) rozbili na desiatky prepravcov" - Chod sa pozriet do zahranicia kolko maju v niektorych krajoch dopravcov. Ked sa to integruje, nie je problem
IDS JMK je uplne iny pripad... ani tam inak na zaciatku tusim nemali vsetko integrovane. Normalne treba zacat SL+ZSSK+DPB (ako najvacsi dopravcovia), potom aj dalsi (s neskorsim nastupom vyberovych konani na prevadzku linky).
Nepochopil si. Ja viem ze je to sukromna spolocnost, ale kraj si ako objednavatel urcuje podmienky. Oni samozrejme mozu odmietnut, ale automaticky by to malo znamenat ze o primesto prichadzaju.
SAD DS s tym vobec nesuvisi, ten sa v prvej etape integrovat nema.
lenže nie je to jedna priama linka bez prestupu a ideálne do 15 minút
Re #136770 no.ev.di.: ...a čo zahradníkovi s gyurkovszkim "bolo ľúto", že nie sú nízkopodlažné? ?
Re #136772 no.ev.di.: pochybujem, veď aj zastávku Tesco v Pe premenovali na Lúky neviemkoľko...
Re #136776 no.ev.di.: mohol by sa zahradník pochváliť, aké mal DPB 22.09.09 v čase 0:00 - 23:00 tržby zo SMS lístkov ?
Re #136784 Mike: ? presne, ja mám argument "čo keď pane most", kadiaľ budem chodiť z Pe do mesta? zaobstará mi dpb preventívne (veď "čo, ak") balón, lanovku alebo vrtuľlník?
Re #136800 no.ev.di.: hlavne, keď si dpb kúpil (?) inzertné miesto v BANovinách - dnešná inzercia na str. 10 "Novinky z MHD - Nová linka č. 36 v lokalite Polianky - Dúbravská cesta odfotený sor 3550 tabuľa "36 Borská""...
Re #136819 vlado13: "nosťou vystupovať- nastupovať pri Rosničke, lebo v lete ju ľudia z DD veľmi využívajú " takže v zime tam stáť nemusí, možno bude v CP poznámka "zastavuje na znamenie iba od 1.7. do 31.8." ?
Re #136836 luky133: to bola určite sabotáž starostky voči DPBZ, bude treba, aby z toho branko vytĺkol nejaké politické body pre voľby ?
Re #136837 no.ev.di.: nie od zajtra, ale od 5.10. a nie CapaCity, ale 18m prenajaté Mercedesy ?
Re #136839 luky133: paralyzer = sekera? slzotvroný plyn = konvica, čo býva pri 2. dverách, ale bude naplnená vodou?
Re #136848 enge2 & Re #136859 kacka: na http://aktualne.centrum.sk/domov/doprava-a-bezpecnost/clanek.phtml?id=1152052
okrem legendárnej vety: "Budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy" je tam aj: "Autobus Mercedes Capa City, ktorý skúšobne zadarmo jazdí na bratislavských mestských linkách, stojí približne 14 miliónov korún. Má však nadštandardný stupeň výbavy, čiže sa dá zakúpiť takýto autobus aj lacnejšie." niekde na nete určite je, aj koľko stál Ikeu...
Ja si myslím, že sa tá BID ani na Slovensku nikdy nepodarí. U nás je trend presne opačný. Autobusovú (hlavne prímestskú dopravu) rozbili na desiatky prepravcov a tí sa bijú o každého cestujúceho - problém s dopravými kartami a ich (ne)uznávaním medzi dopravcami. Autobusy na seba nenaväzujú na železnice už vonkcom nie, proste cestovať na Slovensku je už naozaj umenie. Nedá sa dokonca ani spoľahnúť na www.cp.sk, aj tam sa niekedy objavujú chyby. U nás je verejná doprava na úplnom úpadku.
Čo sa týka BID, tak pre Bratislavčanov v podstate ani žiadnu výhodu neprinesie. Vlaky (osobáky) chodia riedko (Petržalka a Rusovce dokonca už nemajú žiaden osobný vlak), takže železnica veľmi nepomôže. Slovak Lines kapacitne nestíha, prímestské autobusy chodia preplnené takisto ako MHD v Bratislave v špičke.
to máme na území BSK 4 dopravcov a nevieme ich zjednotiť do jednej tarify a označovania liniek a pričom taký Juhuhomoravský kraj, ktorého centrom je Brno zvládlo väčší počet dopravcov dostať pod jednotnú tarifu a označovanie liniek.
tak som si pozrel tú "deklarovanú" kapacitu Ik435 - 166, B941/961 - 160/168, CC - 183, BN9,5 - 77, BN10,5 - 91. som zvedavý, ako by sa na takom námestí hraničiarov zatvárili, keby im na 95ke prišli dve BN za sebou a mali by "vykryť kapacitu" jedného MB alebo dve BN9,5 namiesto B941/ik ?
Slovak Lines je síce dotovaný krajom, ale 56% akcionárom je spoločnosť Bus Transport, s.r.o. (podľa www stránky), takže v prvom rade tá musí súhlasiť.
Inak na území BA premavá aj ďalší prepravca, ktorý nie je vôbec spomenutý ako SAD Dunajská Streda.
dobre som sa hneď z rána pobavil v printových BaNovinách (určite bude aj dnes na nete) na 3. strane veľká fotka Zahradkára, trojstĺpcový článok a obhajoba, že 23,4 mil. € za méďov je s DPB a cit.: "žiaľ, urobili sme chybu, keď sme uverejnili, že cena 40 Mercedesov je 23,4 mil. € bez DPH. Správne je, že táto suma je už vrátane DPH. To znamená, že z tejto sumy 23,4 milióna eur je potrebné odrátať 19 percent a nie prirátať.....Celková cena bez DPH je 14,7 milióna eur" ? wow, matematik ako vyšitý. Ad 1) nemôže odrátať 19 percent z celkovej sumy, ale sumu DPH, teda nenásobiť 0,81, ale deliť 1,19 a ad 2) ako sa dopočítal k číslu 14,7, som ešte nezistil, mne stále vychádza 19,66, t.j. 491,5 tis. € na kus (14,8 milióna Sk)
a druhá vec - oni sa v súvislosti s MB CapaCity pýtajú, či nie je výhodnejšie kúpiť menšie busy a viac kusov (19,5 vs 18m) a on odpovedá v štýle "obstarali sme 45 autobusov SOR BN, 4 Ivecá a dlhodobý nájom 20 Tedomov + zmena L50 na kraťasy a int 7. - prepravca musí nasadiť raz taký počet vodičov a v súčte mu vyjde 10 kratších busov drahšie..." ? a zloženie votzového parku "vidím vybavenie vozového parku DP v zložení mikrobusy, 9,5 a 10,5metrové busy, 12m, 18 a 19,5metrové. Tie najdlhšie sú dobré, lebo na istých linkách v špičke by dnes museli prísť aj 2-3 krátke za sebou, aby odviezli toľko, koľko naraz odvezie jeden M Capacity"... no comment porovnávať hrušky s jablkami, toť šikovnosť šéfa DPBZ...
+ na titulnej strane je spomínané, že 5.10 príde leasnutých 10 ks 18m NP Mercedesov, cecna 0,35-0,43 € za vzkm
Ja si pamätám, keď tu raz napísal vtedajší generálny riaditeľ DPB Róbert Kadnár v #94306 . Myslel som, že to sa za neho niekto iba "vydáva", ale podľa príspevkov #94307 a #94308 to asi naozaj písal on.
"... od zastávky „VD Úsvit“ pokračujú po svojej trase - na palubnom počítači potvrdia skutočnú polohu vozidla."
"... na priebežnej zastávke „Astronomická“ majú konečnú zastávku, výstupište - upozornia na to aj cestujúcich, po ich vystúpení pokračujú priamo na odstavnú plochu linky č. 39"
Toto mi pripadá byť taký interný (ale pre mňa zaujímavý) štýl informovania verejnosti. DPB ani imhd takto o takýchto detailoch v novinkách neinformuje pokiaľ viem. ? http://skratka.sk/7t8n8e
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho