Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #134653:
A ma petrzalka CNG plnicku? Pokial viem, tak nie. Ak by mala, tak by urcite presunuli nejake tie autobusy z Jurajovho ci Trnavky. Cize ak chces lepsiu dopravu tak sup sup vybuduj tam plnicku.
Reply on: zakaznik #134651:
ja som už povedal 810, že sa mi nemusí predstavovať, a ja ani nestojím o to aby si sa mi predstavoval ❗
Reply on: MatejBA #134652:
a keď sa mi na pol ceste do školy/práce/inam posere autobus tak som na tom lepšie?! V špičke sa do druhého zaručene nedostanem, a už vôbec nie od septembra, keď nie je pomaly čo vypraviť na kĺbové linky, takže niečo určite bude sólo. Hlavne, že Trnávka a Jurák držia zbytočné do rezervy klbáky, a Petržalka ledva výjde aj s rezervou a ani to nestačí ?
Reply on: no.ev.di. #134649:
Si myslis iba ty, ze v KV+DD nebola zla doprava - podla teba su elektricky vyhra? Stoja pri kazdej vrbe a ked sa jedna elektricka posere skoncil si, nemas sa ako dostat do mesta, ked nemas auto (a dobre vieme, aka je NAD, ktora bere ludi z Du, KV+DD, Devina a internatov)
Reply on: no.ev.di. #134633:
Debil.
Reply on: no.ev.di. #134649:
vozidla su popisane aj tie co na dlhe diely nejazdia takze to bude problem celej ba nie len dlhych dielov
Reply on: MatejBA #134648:
somár je akurát ten kto počúva takých ako Záhradník a Ďurkovský, úmerne tomu celé mesto tak humusne aj vyzerá! ? Ďalej je somár ten čo si myslí, že najhoršiu MHD mala Karlova Ves a Dlhé diely... Dlhé diely nikdy netrpeli neboli nikdy odkázané na autobusy tak ako Petržalka, Lamač, DNV a z časti Dúbravka.
Reply on: no.ev.di. #134640:
Cize vlastne kvoli par ludom, ktorych IQ nepresahuje cislo linky 33 sme vsetci na DD zodpovedny za stav vozidla? Si vazne somar ?
Reply on: Solider #134643:
ta slovenska gramatika je obcas otravna. brnianska miesto brnenska, kladnianska miesto kladenska, duklianska miesto dukelska, racianska miesto februárového víťazstva 🙂
Reply on: Preßburg.Germane #134641:
No je pravda, že Pražská - Patrónka by bol z obidvoch strán náročný pre električky. Ak to nemám dopletené, tak zo strany od mesta stúpanie ide od zastávky Sokolská po odbočku na Stromovú a v smere do mesta je Brnianska ulica v stúpaní ale zdá sa mi byť, že v menšom ako Pražská. Teraz budem asi trápny ak zas vytiahnem Brno, ale tam boli tiež trate so stúpaním, podobným tomu na Pražskej a problém nebol. Síce trate sú tam najmä vďaka tomu, že boli postavené dávno, ako povedal S499.1023. Keby mali teraz stavať niektoré trate ktoré zasahujú do pruhov pre IAD, tak by sa tiež k tomu nemali. Mňa osobne najviac zaujíma možnosť práve trate, ktorá by spájala Hl.st. - Pražskú - Patrónku - TESCO Lamač a Dúbravku okolo Dúbravského zimáku. Som presvedčený, že takáto linka by bola najvhodnejšia pre Devínsku Novú Ves, lebo by kopírovala trasu 20,22 a hlavne nosnej linky 21. Ak by som bol extrémny optimista a uvažoval by som vybudovanie trate AS - Karadžičova - Račianske mýto - Šancová - Predstaničné nám., tak by L21 mohla ísť na večný odpočinok a ostala by možno len L25 ako expresná posila k električke pre zamestnancov VW.

K Dunajskej chcem dodať toľko, že s plánovanou prestavbou Kamenného námestia by som tam naplánoval akúsi prestupnú stanicu električka+t-bus+bus. Tu by sa mohli trolejbusy otáčať, rovnako ako električky, prípadne nejaká autobusová linka. Celé by to bolo na úrovni terénu, alebo mierne zapustené 1-2m, a hore budova s 2-3 podlažiami kde by bol nejaký OC+kancelárie a prípadne hotel ale ten by som umiestnil kolmo na polohu terajšieho hotela Kyjev, tak že okolo jeho severnej strany by trolejbusy prichádzali na Kamenné námestie a južnou (Dunajská) by opúšťali Kamenné nám. Spĺňalo by to podobnú funkciu ako má Mendlovo náměstí v Brne, kde sa môžu točiť všetky trakcie Brněnskej MHD.
Reply on: no.ev.di. #134640:
Opakujem. Somar.
Reply on: Preßburg.Germane #134641:
Žiadna Brnenská, ale Brnianska ulica!!
Reply on: Viliam22 #134517:
super ? ja som do ruhého ročníka nešiel 🙂 minimálnu plochu som našiel niekde, že je 2,2x5m (prípadne na kolmé parkovanie?) takže teraz si už len zmerať tú cestu, aká je v skutočnosti široká a zistiť minimálne požiadavky na šírku pruhov. ozaj pri tých 60 stupňoch nemáš chybu že 4500+ nemá byť 3500+?

Re #134538 drink: tak chodník tam nie je, tak by to bolo iba na úkor existujúcej cesty 😉, ktorá je teraz aj tak z pôvodných 2+2 reálne využitá ako 1+1, pričom po oboch okrajoch parkujú pozdĺžne (bez namaľovaných čiar) a taký polpruh ostáva nevyužitý... dajme tomu, že teraz tam je 4x3,5 m a po novom by bolo 3x3 m (keď capacity má šírku 2,55) + 4,5m ostane voľných...

Re #134584 S499.1023: k 1) ide o to, či je možné to tam natlačiť pri zmene existujúcich 4 pruhov na 3 zúžené a jeden parkovací 2) sorry, nevšimol som si...

Re #134624 810zssk: že o tom pochybuješ ? veď predsa vozia tých naj* 🙂
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: no.ev.di. #134630:
+Re súvisiace príspevky.
Budovanie nových električkových tratí možno hodnotiť len pozitívne, otázkou sú však vždy finančné možnosti daného mesta či dopravného podniku...
El. trať po trase dnešnej linky 202 by dnes bola určite viac než rentabilná. -Na trase je Autobusová stanica, Obchodné centrá a len samotná Vrakuňa má vyše 18 000 obyvateľov.
Ulice na to sú skoro všetky dostatočne široké, problém by mohol vzniknúť jedine na Vrakuňskej. ul. Tam ale nevidím dôvod trať viesť popri ul. Svornosti a mimoúrovňvým križovaním prejsť priamo na Kazanskú ul. Ešte problematická môže byť v centre Dunajská ul. ,no to všetko závisí aj od vôle zmeniť príp. legislatívu aby bolo umožnené budovať trať aj po niečo užších uliciach. Kde je vôľa tam je aj cesta.
No, za dnesnej situácie by som dal prednosť takým častiam kde el. trakcia vôbec nie je - napr. Petržalka, Dev. N. Ves, možno Lamač.
Ohľadom el. trate do Vrakune sa mi zdá byť voľačo reálnejšie aj finančne menej náročné predĺženie ružinovskej radiály po Vrakuňskej ceste a Hradskej ul.

Pražská a Brnenská ul. je veľmi náročná na stúpanie pre električku. Netvrdím, že by to bolo úplne nereálne ale vozy by museli mať všetky podvozky hnacie, s veľmi účinnou výzbrojou a aj tak by dostali ešte poriadne zabrať. Riešením by bola možno segregovaná trať s tunelom alebo ešte hlbším zárezom.
Toto celé aj pre finačné možnosti mesta aj pre ne-vôľu vedenia nepokladám za veľmi reálne v dohľadnej budúcnosti.

Trať po Šancovej by padla vhodne tiež, vlastne keby sa vybudoval celý polokruh - Šafárikovo nám. - Dostojevského Rad - Karadičova - Legionárska - Šancova. Bol by to akýsi električkový obchvat centra ktorý v Bratislave chýba.

Z nových tratí čo ale určite najviac súri, je už toľko omieľaná radiála do Petržalky.
Reply on: 810zssk #134639:
ja som sa nikde nepýtal na tvoju prezývku ? ak si nevedia vážiť, že majú to čo žiadna iná časť mesta, tak nech si trhnú nohou.
Reply on: no.ev.di. #134633:
Somar.
Reply on: luky133 #134637:
Aspon dakde bude unifikacia vozoveho parku ?
Reply on: Puki #134636:
To len pan Z napravuje chyby, ktore mu nedavaju spavat nakolko byva hned nad cestou a Tedomy su hlucne 😃 asi pripravuje plan B kde v mediach povie, ze su nevhodne na DD a preto tam nasadia Citelisy a Tedomy "vyradi" do inych M.Č. 😃
Reply on: Petto #134632:
Necháme sa prekvapiť ani sa nevie na 100% aký počet príde a či vôbec. Ale ostatné boli s veľkými šúpacími oknami iba pár ich bolo s malými. Vyzerá to ako keby DPB zbieral všetky predvádzačky a voľné Citelisy po celom Česko-Slovensko 😃 Čo kus to original. Necháme sa prekvapiť niekde na námestí pri veľkolepom vystavovaní.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement