Reply on: no.ev.di. #134602:
Ad 22Tr: Áno, 22Tr je o krok vopred voči 15Tr, čo je s ohľadom na ich generačný rozdiel úplne logické. Dnes sme už zasa niekde úplne inde a najmä sa 22Tr už nevyrába, takže je zbytočné o tom teoretizovať. Okrem toho jeho prívewtivosť voči cestujúcim nič nevypeovedá o spoľahlivosti.
Ad električkové trate: Preto, že dnešné normy vyžadujú nejakú minimálnu šírku komunikácie mimo eelktričkové teleso, nejaké polomery oblúkov atď. S opotrebovávaním zvršku to nič nemá, jazdenie áut po zvršku ho nijako neopotrebúva.
Ad USA: Proste to nerieš, len sa zamotávaš. Trápne alebo netrápne, im by si zase možno bol trápny ty. Je tam iný hodnotový systém, nemá zmysel riešiť, či lepší alebo horší, nie sme nikto arbitrom morálky.
A to už zatiaľ stačí, mám robotu.
no.ev.di.
Re #134582 S499.1023+: Re #134589 S499.1023: právny systém nepoznám, ale tak nie je to trápne sa súdiť pre také somariny, za to, že napcháš mačku do mikrovlnky a ona ti tam zhorí? Alebo myslím, že sa dakto aj súdil s McDonaldom za to, že pribral, pretože sa stravoval u nich. Z môjho pohľadu ten človek sa vyfarbil ako vôl. Nikto mu tam nekázal sa stravovať, takisto ako na sušenie vlasov človeka alebo zvieracej srsti je na to uterák a fén. Ak hento takto spraví z nevedomosti tak je ozaj zrelý na nejaké to skúmanie svojho správania a ak to spraví naschvál z dôvodu, že chce vytĺcť peniaze, tak je vypočítavý grázel. U nás na Slovensku je protipól zas to, že nejaký zdravotník ti poškodí zdravie, alebo ťa lieči chybne a ty ani za to nedostaneš odškodné, že do konca života budeš mať problémy alebo sa ti ešte prihoršilo. Takisto poisťovne sú tak "ochotné" vyplácať svoje záväzky voči zákazníkom, takže mi príde dosť zvrátené, že tu človek neuvidí odškodné za to čo by mal dostať a na druhej strane sa nájdu chamtivci čo si nechajú aj končatiny odrezať, len aby vytĺkli v súdnom spore peniaze. Uznaj sám, no nie je to zvrátené?!
Re #134589 S499.1023: a najradšej chcem diskutovať toto : Čo sa týka tých tratí v Brne, prečo by to teraz nepovolili? IADčkári by protestovali? Ja teda neviem či to je výhoda mať tam električku alebo nie keď tú trať môžu pojazďovať aj autá a tak sa zvršok opotrebováva dosť. Tiež ma zaujíma tvoj pohľad na dopravu v smere centrum - Pražská - Patrónka - západ mesta. Ja by som najradšej toto riešil električkou keďže Pražská, Brnianska a Patrónka ponúkajú dosť miesta na električkovú trať a myslím, že keď dokázali v Brne a inde električku všelijak popreplietať cez ulice, tak prečo by nešlo od Hlavnej stanice ako sa zrekonštruuje predstaničný priestor a spraví sa prejazd z Pražskej pred stanicu, spraviť tam aj vjazd električke? V Bratislave toto chválim, že trate sú oddelené od cestnej komunikácie prakticky hneď mimo centra mesta, ba ešte v meste by som povedal, že majú relatívne vyhradený priestor, ktoré sa darí IAD rešpektovať.