Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
tr3mp; moja rec.. moja rec... aj s elinami aj s BISkou co pises. Kiez by !
Inak pozeral som ci je realne spojenie mesta s Lamacom elinami na mape, ale... zial nie je. 😢 A navyse tam jazdi vlak. Z toho isteho dovodu sa obavam, ze elinu nebudu chodit do Jura P. BA, lebo tam je zeleznica... ;((((
Reply on: tr3mp #13440:
presne tak, nie je čo riešiť, iné riešenie je len znásilňovanie a nesystémové riešenie
Reply on: KLF #13438:
To uz by konecne mohli v DNV pri sidlisku spravit zastavku pre vlaky ... a mali by sme realne vyuzitie integrovanej dopravy
Reply on: Riko #13439:
naviac sa da do takejto jamy celkom pekne spadnut ... a to by bola ina haluz mat po centre bud vysoke ostrovceky alebo jamy 😉
Podla mna: nizkopodlazne a obojsmerne eliny (postupne kupovat na nove trate)
Reply on: martiner #13424:

myslím že by to bolo absolútne zbytočné a hlavne drahé zakopávať + dalšie už spomenuté argumenty, keď už tak hádam zastávky zvýšiť.
V budúcnosti keby sa celá trať prerobila a zapustila, prípadne zvýšili ostrovčeky a kúpili by sa nízkopodlažne eliny tak potom čo? Zas späť?
Myslím že sú dôležitejšie veci.
Koki sa tu rozplyvate nad obratiskom v DNV.. ja len PEVNE verim, ze ide o ELEKTRICKOVE obratisko !!! Snad sa tu nerozlievate nad autobusovym flakom asfaltu do tvaru slzy ?!?!?! Hej, tie elektricky do DNV su bomba vec a KONECNE ze tam toho roku bude obratisko !
Reply on: tr3mp #13434:

tak to som veľmi zvedavý, lebo to už pred pár rokmi vo veľkom propagovali, tuším "čírou" náhodou aj pred komunálnymi voľbami, že to bude bomba, byty a bla, bla, bla...
Reply on: martiner #13424:
no, keby mali mat sucasne elektricky podlahu v urovni nastupista, tak by ta jama musela mat podstatne viac ako len 30cm ... nehovoriac o nutnisti prerabat eliny
Reply on: KLF #13431:

no vidíš ale idú prepájať, ale kade to by ma zaujímalo, však 15.2 je tu čo nevidieť, potom uvidíme. Zmluva je podpísaná (inak by si to tam nedávali do stavieb v realizácii) teda uvidíme čo a ako a hlavne kade do Starého mesta
Reply on: Riko #13427:
Doprastav - alebo to bude to ospevovane "Petrzalske korzo". To ma ist zo stanice, cez Dvory, ponad dialnicu, cez areal Incheby az do centra ...
maddoc: lebo som povedal.
KLF: Neviem prečo by DOPRASTAV nemal robiť rekonštrukciu železničnej trate, keď robí napríklad aj rekonštrukciu trate Bratislava - Trnava.
Riko: aha ;)) zle som si domyslel. 😉 No ale aj tak... co tam chcu kde ako prepajat ? Ved to je prepojene, lepsie to snad ani nejde uz.
Reply on: KLF #13429:

Doprastav to tam má ako cestu, nie železnicu, alebo niečo iné, takže cesta BA-Petržalka-Staré mesto
Meskanie linky cislo 11 (neviem ci to bolo na dispeceri, ci tu): Tak ja neviem, ja som mal meskanie na 11 aj 6 minut !!!!! Akoze tam mas meskania vacsie ako na 5 pocas spicky ! By si neveril, co to je zac, ked sa Ti polka mesta sere do voza a to JEDNYMI dverami !!! Chcem ta videt jazdit na 11 cez spicku, kolko by si mal TY meskanie. 3 minuty je ABSOLUTNA pohoda, to sa vodic nad tym ani nepozastavi. neviem kto to pisal - tusim COLOR - ten je taky expert. 😉

J: Zapustene kolaje - neni zly napad, ale zas martiner to odovodnil, preco by to nebolo take jednoduche. NAVYSE - musel by si prerabat vozy (odstranovat schodiky). Btw. zajtra to teda plati ! Ja do 17: nieco jazdim, ale na 19:00 to stiham.

Riko: spojenie Petrzalskej stanice so Starym mestom ? Nuz, tak vidim len 2 moznosti co tym Doprastav myslel: 1) nejaka rekonstrukcia trate medzi Hl. stanicou a Petrzalkou (nevidim v tom ale zmysel a ani preco by to robil Doprastav) a 2) postavenie stanice niekde pri Umeleckej besede a trate odtial k mostu Hrdinov Dukly (ci jak sa teraz vola), tam spiralou na most a do petrzky. 😉 Fakt neviem ako inak chcu ZELEZNICNE spojit STARE MESTO s petrzalkou. A navyse mam SILNY dojem, ze Hlavna stanica nepatri Staremu mestu, ale Vinohradom, resp. Novemu mestu. Cize - je to nejaka blbost.
d3ko: Yo to si pamatam ze jeden nas nemenovany redaktor kradol odtialto veci. Nastastie, nebol to jeho jedinny priekak (po cesky pruser 🙂 ) takze letel aj bez kridielok 🙂
Igorko: hmm to bude tazke, vies sme bulvarny dennik a tu ide o to ci by to ludia citali alebo nie. Ale poradim Ti skontaktuj sa napr s nejakym redaktorom od nas, to by bola schodnejsia cesta.Ak chces poslem ti mailom nejake kontaktne maily alebo cisla
Pozeral som sa na stránku Doprastavu a v stavbách v realizácii majú uvedenú stavbu:
Prepojenie Žel. stanice "BA-Petržalka-Staré mesto" dátum začatia stavby 15.2.2003, ukončenie 15.12.2003.
Nevie niekto čo to má byť, kadial to pôjde?
Elzabusti motuju na Hranicnej tu vyhybku normalne za prevadzky.. Bude dialkova.. Takisto bude nova vyhybka na zastavke Prievozska smer mesto...
Igor: Nepoznam tam dobre miestne pomery, len usudzujem ako je to asi v skutocnosti. Z navratnostou priecestneho zab. zar. je to sice pekne, ale fakt je ze napr. hlasky na trati NZ - PD sa rusili tiez kvoli priecestiam asi 3 roky. Ale na Slovensku je to tak.

All: Predvcerom som videl na ASMN pekny-udrzovany SAD Ikarus 280.08 s SPZ BAA 25-99. To je tak z roku 1983-84. Kde sa hrabe nasa "historicka" 2881.
J: trat o niekolko cm pod urovnou vozovky napadla aj mna, ale je tu jeden zasadny argument proti (na gumokoly v centre mesta teraz mozme kaslat) a to, ze ked nasnezi, tak z ryhy hlbokej asi 30cm ho nijako neodhrnies... nehovoriac o bordeli, ktory sa tam nanosi aj v lete. Naklady na prestavbu dost velke a na udrzbu este vacsie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.