bolo, pokiaľ viem ako jediné vhodné je t3mp-ho linkové vedenie s jednou linkou na radiálu. Čo sa tu predostreli návrhy s dvoma linkami na radiálu tak nikto nebol spokojný. A čo sa týkalo výsledku auditu tak trasa L3 Rača - Vazovova - Ružinov bola zamietnutá okamžite.
Ale prosímťa, prestaň blúzniť. Keď neviem piecť chlieb, tak to neznamená, že si musím piecť vlastný alebo navrhovať novú receptúru.
K linkovému vedeniu nie je potrebné vymýšľať žiadne ďalšie riešenia, všetko tu už bolo.
zaisté, že by šlo spraviť z týchto štyroch liniek dve, ale to aby asi nepredýchali dôchodcovia a tí čo nevedia pochopiť že keby sa namiesto 3liniek po 5spojov/h zaviedla jedna s 15spojmi/h, že by nešlo o zhoršenie kapacity. Ak toto ľudia pochopia, tak je vyhrané. Pre začiatok by som redukciu počtu električkových liniek a posilňovanie intervalov cvičil na modeli dve linky/radiála v intervale 8//15 a špeci interval 6//12 na Vajnorskej radiále.
cize by sa nemohlo urobit L5 + L7 do L5 z Dubravky, a L9 + L12 do L9 z Karlovky, pricom L9 by nadvazovala na L5 z dubravky? (tym aj zlepsis interval danej linky a aj usetris cisla pre linky ? )
Najnižšia pracovná poloha zberača nie je obmedzená - keď sa rozhodneš že dáš vedenie tak nízko, že oprie zberač o základňu, tak ho tak budeš mať a zberať prúd ti bude rovnako, tam ide len o mechanický kontakt zberača s vedením Akurát že v takej polohe ho už nedokážeš stiahnuť, lebo nemáš kam A keďže prerušenie kontaktu musí byť vždy možné, nikto ti to vedenie tak nízko dať nedovolí, no technicky by to šlo
Ja tam nepočítam s Petržalskou traťou a ani nedúfam, že tak skoro bude. To je akurát tak predvolebné eso v rukách slizko-hajzelského osadenstva magistrátu a DPB. V normálnych mestách na západe majú električkové nadjazdy, mosty jedna radosť a my sa na jeden jediný most kadiaľ má prejsť električka chystáme skoro 20 rokov, kde nevieme či má prejsť vlak, električka alebo ja už neviem čo. Až bude trať do Petržalky hotová potom môžme robiť návrhy.
K tým linkám ako majú súbeh, som to spravil z dôvodu, že Vajnorskú radiálu vediem v inom intervalovom režime ako ostatné radiály. Preto 2 a 4 sú v mojom návrhu linky s ktorými moc neuvažujem do prekladu s inými linkami. Chcel som pôvodne dať aj L13 v ich intervale ale to neviem či by bolo pre Šafko únosné. K súbehu 5,7,9,12 ti poviem toľko, že nebolo na výber. Račianske linky 5 a 7 sa delia na Floriánskom námestí, teda na prvom možnom bode, a spájajú sa pri PKO, pričom len L5 premáva do Dúbravky. Takisto Ružinovské linky sa delia za Legionárskou a rovnako sa spájajú až na PKO s tým, že jedna končí v KV a druhá v Dúbravke. A rovako linky pre KV a Dúbravku a delia na PKO a spájajú sa na Vazovovej resp. Legionárskej.
"Prečo asi bola zrušená bývalá d-14 Hlavné nádražie - žst. Nové mesto?" zrušená bola pre nevyťaženosť myslím. Dobre, teda. Ak teda by som viedol jednu električkovú linku s intervalom 6min cez pracovný deň na východné časti mesta, určite by som ju za 1. videl cez Trnavské mýto a určite nie do Ružinova, lebo odtiaľ potrebujú spojenie na Obchodnú a Špitálsku, čiže dve linky po 8min, teda v preklade 4min. A teraz konečne zverejni aj ty sem nejaký svoj návrh. Skritizoval si mi znovuzrodenú bývalú linku 14 v podobe linky 2 v mojom návrhu a to bolo všetko. Neviem čo chcem vykúzliť na tej našej "sieti" električiek. Čakám aj ja konečne nejaký tvoj návrh a nie kritiku vybraných častí. Sploď teda niečo okrem prázdnych rečí, niečo čo sa vyrovná iným návrhom alebo ich prekoná keď si taký majster. ?
2xT3SUCS-ale čo si včerajší? Nie si tu prvý deň aby si nevedel že ked je nick písaný červenou farbou tak po kliknutí nan sa tí ukáže mail. Tak sa nevyhovaraj a napis. A je to nevyhnutný prípad (či ako si to napísal) : D
to nie je možné, to sa nedá prežiť. aspoň 10 minút sa musí, inak je vážne ohrozený život. nehazarduj!!! ?
1. neviem tvoj mail
2. nerád píšem (len v nevyhnutnom prípade, ako si si mohla všimnúť?)
3. idem člnkovať, neviem, kedy (a či vôbec) vrátim...?
MĚL SEM VÁS RÁD, BDĚTE! ?
Teda tú Patrónku zvrzali asi všetky organizačné zložky, ktoré to majú v kompetencii
• ako som očakával - semafor v smere z Patrónky na Kramáre je síce zabandážovaný a vyzerá ako mimo prevádzky, avšak v smere z Brnianskej na Lamač sa stojí aj keď by sa mohlo ísť (inak povedané, stále sa ráta s tým, že niekto bude odbáčať z Patrónky na Kramáre.
• dopravné značenie - asi križovatku pred križovatkou Patrónka je ofúľaná dopravná značka - pozor zmena organizácie dopravy - Limbová neprejazdná (ani si nedali námahu spraviť to fluorescentne). A potom na úrovni semaforu v smere z Mlynskej doliny je značka "prikázaný smer vľavo" - áno, to je všetko...
ŽIADNE FLUORESCENTNÉ ŠÍPKY, vyznačujúce trasu obchádzky - amaterizmus najhrubšieho zrna.
• a ešte jedna rada - naozaj nikoho nenapadlo zjednosmerniť Limbovú v opačnom smere??? ono vozidlá, ktoré chcú ísť zo Záhoria na Kramáre musia ísť až na Hlavnú stanicu. Keby to bolo naopak, tak vozidlá idúce z mesta musia ísť len na Patrónku, čo je podstatne menšia obchádzka
Hustejsi interval by bol lepsi, ale pri nasej antipreferencii by to bolo menej realne.
Ale hlavne mi na no.ev.diho navrhu vadi, ze L5/L7 a L9/L12 maju az moc subezne trasy (a viac menej rovnaky ciel). Pokial by sa vsak potom L7 a L12 presmerovali na Bosakovu (Teda do petrzalky - napr L7 Raca - Bosakova a L12 Karlova Ves - Bosakova) tak by to bolo prijatelne.
súhlasím, dnes bol krásny deň. teda aspoň pre nás, čo sme si ho mohli vychutnávať 8-10 hodín v kabíne. tých, čo sa mohli zdržať vo voze ledva 15-20 minút, je mi úprimne ľúto ?
Ale aspoň majú mikrofón s reproduktormi. ☺ Dnes ráno tak vodič 22-ky v Tedome pred zastávkou "Mokrohájska" upozornil cestujúcich na zmenu trasy. Btw, vonkajšie aj vnútorné transparenty ukazovali cieľ NOU... Ostatné linky s výlukovými trasami som videl so správnymi transparentami.
1) Tak mi napadlo, že či by nebolo lepšie (ale žiaľ drahšie), keby 22-ka išla normálne cez Patrónku, potom by zastavila až na zastávke "Sokolská" a konečnú by mala na Hlavnej stanici Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.
2) A v smere do DNV by išla cez Kramáre s tým, že tam by zastavila na svojich stálych zastávkach ("Nemocnika Kramáre" a "Pri Suchom mlyne").
3) Neviete náhodou, na zastávke "Sokolská" sú terčíky a CP liniek 21 a 63? Tuším nie sú. Preto, že tam nie je dosť miesta ALEBO preto, že by sa museli na všetkých zastávkach vyvesovať?
Lebo linky 22, 32, 212 majú (asi) na všetkých zastávkach nové CP. Sú vyvesené aj samostatné prádzne CP liniek 204 a 211, na ktorých je zrozumiteľne napísané, že "nepremáva" (aj s dátumom odkedy dokedy).
riso, nebud agresivny. ved bol dnes taky pekny den ?
ja sa tu nechcem pustat do planovania, zmien a podobnych veci liniek, ktorymi skoro nechodim. tam to mi len tak uslo ?
ozaj, ked chce DP kupit busy, tak o elektrickach sa do buducnosti neuvazuje? alebo tych mame zatial dost? ?
no.ev.di.
K tým linkám ako majú súbeh, som to spravil z dôvodu, že Vajnorskú radiálu vediem v inom intervalovom režime ako ostatné radiály. Preto 2 a 4 sú v mojom návrhu linky s ktorými moc neuvažujem do prekladu s inými linkami. Chcel som pôvodne dať aj L13 v ich intervale ale to neviem či by bolo pre Šafko únosné. K súbehu 5,7,9,12 ti poviem toľko, že nebolo na výber. Račianske linky 5 a 7 sa delia na Floriánskom námestí, teda na prvom možnom bode, a spájajú sa pri PKO, pričom len L5 premáva do Dúbravky. Takisto Ružinovské linky sa delia za Legionárskou a rovnako sa spájajú až na PKO s tým, že jedna končí v KV a druhá v Dúbravke. A rovako linky pre KV a Dúbravku a delia na PKO a spájajú sa na Vazovovej resp. Legionárskej.