Inak ohľadom električkového tunela. Neviem či sa to už spomínalo...ale nedal by sa tunel po rekonštrukcií sprístupmiť vrátane štôlne na Palisády pre chodcov a cyklistov ako skratka?
Na tomto plániku prierezu http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50641
sa zdá byť dostatočný priestor medzi prejazdným profilom trate a tunelovým múrom asi 2,5m -pol metra pri múre by sa nechalo pre technologické siete -neviem presne čo to tam je , 2 metre od tunelového múru by som inštaloval zábradlie s krátkym prerušením po cca 20tich metroch (pre núdzový prípad) po oboch stranách. Takto by mal byť zabezpečený dostatočný prejazdný profil pre vozidlá a ešte by bolo aj dosť priestoru (zhruba pol metra) medzi vozidlom a zábradlím pri núdzovom výstupe ľudí s vozidla v tuneli.
Takto by sa chodník na jednej strane (tej na ktorej ústi štôlna Na Palisády) mohol využiť pre chodcov a druhá strana pre cyklistov.
-Ono koniec-koncov kedysi ten tunel aj sprístupnený bol a aj po vylúčení chodcov som pár krát vidiel ľudí ktorí si tade cestu pešky skracovali.
Umožňujú to vlastne vôbec normy o tuneloch?
zaujimavostou, ktora zial nie je na fotkach, su minimalne 2 mestske Ikarusy 260, ktore boli videne na juhu ostrova odstavene na nejakych dvoroch. ich povod netusim, a ani google zatial nepomohol.
Podľa mňa skôr takíto pracovníci DP by mali nosiť uniformy a nie šoféri, ktorí lístky nepredávajú ako je tomu u nás. Napr. takým šoférom SAD, ktorí lístky predávajú by som dal povinne nosiť uniformy, lebo s nimi prichádzajú cestujúci do styku pri kúpe lístka. Samozrejme, u nás takíto sprievodcovie niesú čo predávajú lístky, ale hentem by podľa mňa jednoznačne uniformu mať mal. http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50850&idt=u&idg=4131&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Ja si tiež myslím -zujímave ? .
Len trochu ma prekvapil starší vozový park a autobusy z druhej ruky -ale zrejme bude dobre udržiavaný.
V takej turistickej destinacií a na to že Grécko je už dlho v EU by som očakával skorej najnovšie vozidlá.
Tá autobusová stanica tiež pôsobí tak trochu "rozvojovo".
Skorej by som odhadoval že je to niekde v Turecku.
presne tak...ja osobne som sa v autoskole podozvedal tolko veci a az vtedy som skutocne pochopil naco je dobra dopravna vychova...skutocne si myslim, ze by sa to malo zaviest medzi ucebne osnovy
Práveže zákon o cestnej premávke by si mal prečítať každý, aj nevodič, pretože sa netýka iba áut, ale aj chodcov, cyklistov, korčuliarov, vozíčkarov a podobne.
áááá, ozval sa Steven Spielberg ? pointa celého videa ak si si nevšimol tam je zachytená - stará ziape do mobilu na celý voz, chlapík sa nasere a telefón podrobí bleskurýchlej demolácii... tiež videá robené za jazdy autobusom, ľuďmi z tohoto fóra niesú vždy tip-top,žeeeee? Mr. Dokonalý ? ?
Ten trolejbus počíta s trasovaním cez Tichú a Svetlú ulicu, pokiaľ sa nemýlim, čiže, žiadny súbeh.
Re #133450 MiroBA:
1) tie elekričky tam nejazdia pre srandu králikov, je tam veľa prevádzok a táto oblasť tiež zažíva stavebný boom
2) To nemyslíš vážne?
Ok Račianska radiála:
a) Kominárska - nedá sa
b) Kraskova - nedá sa
c) Šuňavcova - nedá sa
d) Legerského - nedá sa
e) Pionierska - teoreticky by to šlo riešiť električkovým podjazdom
f) Zvaračák - nedá sa
g) Sliačska - nedá sa
h) Janoškova - nedá sa
i) Skalická cesta - nedá sa
j) Biely kríž - nedá sa
k) Vozovňa Krasňany - nedá sa
l) Nový Záhon - nedá sa
a vôbec na Račianskej radiále je to nereálne všade.
Reálnejšie je preferencia koľajovej dopravy a rušenie zbytočných prejazdov s možnosťou otáčať sa na vybraných prejazdoch pre IAD
6) Obchodná ulica vôbec nie je taká atraktívna v špičke ako sa zdá, skôr v sedle večer v čase relaxu. Veľké množstvo električiek je tu tiež aj z dôvodu, že je to akési hrdlo a neexistuje akýsi električkový obchvat Bratislavy.
Návrh tiež dobrý ale v blízkom časovom horizonte nerealizovateľný. -Už len aký problém je kde tu trolejbusové dráty naťahať -aj do toho Slávičieho údolia nie to ešte tunely raziť.
A trať do Petržalky - uvidíš nakoniec budeme všetci radi ak ako tak dajú do poriadku Starý most.
Však ak chcú niečo vážne robiť, tak by mali už "kopať" v celej dĺžke. Chodim tade denne 95kou a nič.
Listok si označíš na Westbahnhof a ideš smerom na Sudbahnhof ak niekde po ceste prestupiš na autobus ktorý ide smerom na Westbahnhof tak revizor ti môže dať pokutu lebo sa to rata ako druha jazda.
Listok ktorý sa označí tak na nom je kód je to kód zástavky kde si začal jazdu.
4) Tak čo sa týka autobusov a trolejbusov - samozrejme ako som spomínal fungovalo by to za plnej preferencie MHD. V súčasnej situácií pre tej ne-preferencií sotva.
5) Západ a juh Bratislavy som nespomenul lebo som sa hlavne venoval Električkám. Na celú bratislavu by mi zabralo viacej času. Samozrejme aj tam by šlo dopravu podobným spôsobom skvalitniť.
6) Čo sa týka obchodnej -sprvu som plánoval obchodnú obísť ale mi to nevychádzalo -zase bolo by to tiež blbé lebo tam je zase plno obchodov, tiež plno ľudí dochádza za prácou....Ono je to v podstate tak aj teraz L5 -len by mohla mať lepší -hustejší interval. No tiež pravda električka sa tam pomedzi ludí motá.
MiroBA
Na tomto plániku prierezu
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50641
sa zdá byť dostatočný priestor medzi prejazdným profilom trate a tunelovým múrom asi 2,5m -pol metra pri múre by sa nechalo pre technologické siete -neviem presne čo to tam je , 2 metre od tunelového múru by som inštaloval zábradlie s krátkym prerušením po cca 20tich metroch (pre núdzový prípad) po oboch stranách. Takto by mal byť zabezpečený dostatočný prejazdný profil pre vozidlá a ešte by bolo aj dosť priestoru (zhruba pol metra) medzi vozidlom a zábradlím pri núdzovom výstupe ľudí s vozidla v tuneli.
Takto by sa chodník na jednej strane (tej na ktorej ústi štôlna Na Palisády) mohol využiť pre chodcov a druhá strana pre cyklistov.
-Ono koniec-koncov kedysi ten tunel aj sprístupnený bol a aj po vylúčení chodcov som pár krát vidiel ľudí ktorí si tade cestu pešky skracovali.
Umožňujú to vlastne vôbec normy o tuneloch?