Inak ohľadom električkového tunela. Neviem či sa to už spomínalo...ale nedal by sa tunel po rekonštrukcií sprístupmiť vrátane štôlne na Palisády pre chodcov a cyklistov ako skratka?
Na tomto plániku prierezu http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50641
sa zdá byť dostatočný priestor medzi prejazdným profilom trate a tunelovým múrom asi 2,5m -pol metra pri múre by sa nechalo pre technologické siete -neviem presne čo to tam je , 2 metre od tunelového múru by som inštaloval zábradlie s krátkym prerušením po cca 20tich metroch (pre núdzový prípad) po oboch stranách. Takto by mal byť zabezpečený dostatočný prejazdný profil pre vozidlá a ešte by bolo aj dosť priestoru (zhruba pol metra) medzi vozidlom a zábradlím pri núdzovom výstupe ľudí s vozidla v tuneli.
Takto by sa chodník na jednej strane (tej na ktorej ústi štôlna Na Palisády) mohol využiť pre chodcov a druhá strana pre cyklistov.
-Ono koniec-koncov kedysi ten tunel aj sprístupnený bol a aj po vylúčení chodcov som pár krát vidiel ľudí ktorí si tade cestu pešky skracovali.
Umožňujú to vlastne vôbec normy o tuneloch?
zaujimavostou, ktora zial nie je na fotkach, su minimalne 2 mestske Ikarusy 260, ktore boli videne na juhu ostrova odstavene na nejakych dvoroch. ich povod netusim, a ani google zatial nepomohol.
Podľa mňa skôr takíto pracovníci DP by mali nosiť uniformy a nie šoféri, ktorí lístky nepredávajú ako je tomu u nás. Napr. takým šoférom SAD, ktorí lístky predávajú by som dal povinne nosiť uniformy, lebo s nimi prichádzajú cestujúci do styku pri kúpe lístka. Samozrejme, u nás takíto sprievodcovie niesú čo predávajú lístky, ale hentem by podľa mňa jednoznačne uniformu mať mal. http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50850&idt=u&idg=4131&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Ja si tiež myslím -zujímave ? .
Len trochu ma prekvapil starší vozový park a autobusy z druhej ruky -ale zrejme bude dobre udržiavaný.
V takej turistickej destinacií a na to že Grécko je už dlho v EU by som očakával skorej najnovšie vozidlá.
Tá autobusová stanica tiež pôsobí tak trochu "rozvojovo".
Skorej by som odhadoval že je to niekde v Turecku.
presne tak...ja osobne som sa v autoskole podozvedal tolko veci a az vtedy som skutocne pochopil naco je dobra dopravna vychova...skutocne si myslim, ze by sa to malo zaviest medzi ucebne osnovy
Práveže zákon o cestnej premávke by si mal prečítať každý, aj nevodič, pretože sa netýka iba áut, ale aj chodcov, cyklistov, korčuliarov, vozíčkarov a podobne.
áááá, ozval sa Steven Spielberg ? pointa celého videa ak si si nevšimol tam je zachytená - stará ziape do mobilu na celý voz, chlapík sa nasere a telefón podrobí bleskurýchlej demolácii... tiež videá robené za jazdy autobusom, ľuďmi z tohoto fóra niesú vždy tip-top,žeeeee? Mr. Dokonalý ? ?
Ten trolejbus počíta s trasovaním cez Tichú a Svetlú ulicu, pokiaľ sa nemýlim, čiže, žiadny súbeh.
Re #133450 MiroBA:
1) tie elekričky tam nejazdia pre srandu králikov, je tam veľa prevádzok a táto oblasť tiež zažíva stavebný boom
2) To nemyslíš vážne?
Ok Račianska radiála:
a) Kominárska - nedá sa
b) Kraskova - nedá sa
c) Šuňavcova - nedá sa
d) Legerského - nedá sa
e) Pionierska - teoreticky by to šlo riešiť električkovým podjazdom
f) Zvaračák - nedá sa
g) Sliačska - nedá sa
h) Janoškova - nedá sa
i) Skalická cesta - nedá sa
j) Biely kríž - nedá sa
k) Vozovňa Krasňany - nedá sa
l) Nový Záhon - nedá sa
a vôbec na Račianskej radiále je to nereálne všade.
Reálnejšie je preferencia koľajovej dopravy a rušenie zbytočných prejazdov s možnosťou otáčať sa na vybraných prejazdoch pre IAD
6) Obchodná ulica vôbec nie je taká atraktívna v špičke ako sa zdá, skôr v sedle večer v čase relaxu. Veľké množstvo električiek je tu tiež aj z dôvodu, že je to akési hrdlo a neexistuje akýsi električkový obchvat Bratislavy.
Návrh tiež dobrý ale v blízkom časovom horizonte nerealizovateľný. -Už len aký problém je kde tu trolejbusové dráty naťahať -aj do toho Slávičieho údolia nie to ešte tunely raziť.
A trať do Petržalky - uvidíš nakoniec budeme všetci radi ak ako tak dajú do poriadku Starý most.
Však ak chcú niečo vážne robiť, tak by mali už "kopať" v celej dĺžke. Chodim tade denne 95kou a nič.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Na tomto plániku prierezu
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50641
sa zdá byť dostatočný priestor medzi prejazdným profilom trate a tunelovým múrom asi 2,5m -pol metra pri múre by sa nechalo pre technologické siete -neviem presne čo to tam je , 2 metre od tunelového múru by som inštaloval zábradlie s krátkym prerušením po cca 20tich metroch (pre núdzový prípad) po oboch stranách. Takto by mal byť zabezpečený dostatočný prejazdný profil pre vozidlá a ešte by bolo aj dosť priestoru (zhruba pol metra) medzi vozidlom a zábradlím pri núdzovom výstupe ľudí s vozidla v tuneli.
Takto by sa chodník na jednej strane (tej na ktorej ústi štôlna Na Palisády) mohol využiť pre chodcov a druhá strana pre cyklistov.
-Ono koniec-koncov kedysi ten tunel aj sprístupnený bol a aj po vylúčení chodcov som pár krát vidiel ľudí ktorí si tade cestu pešky skracovali.
Umožňujú to vlastne vôbec normy o tuneloch?