Reply on: Ike #133029:
K tym eurofondom a kontrole co sa za ne kupilo - ciastocny offtopic. Bola raz jedna nemocnica, ktora si pre svoju onkologiu zakupila z eurofondov novy ozarovac namiesto zastaraleho typu, ktory uz urad pre jadrovu bezpecnost nechcel povolit pouzivat. Novy ziaric bol vacsi ako stary a do miestnosti sa nevosiel. Nemocnica ho (uz zakupeny) dala do skladu, oblozila olovom (bol kupeny aj s naplnou) a zacala rozmyslat, kedy a ako a preco a za co prestavia pavilon ozarovne. Medzitym este boli lokalne volby a zmenilo sa vedenie atd.atd. - proste, pre neexistenciu vhodnej budovy sa presvihol termin v zmluve o eurodotacie, kde bolo jasne specifikovane v podmienkach, ze sa musi zacat pouzivat na liecenie pacientov odo dna 1.2.2009. Dodnes nie je postavena budova. Myslis, ze to ti "eurokontrolori" (ktorych v skutocnosti zamestnava ta ista VUCka, ktora je aj jedinym akcionarom tej nemocnice) budu kontrolovat? Myslis, ze dotycna nemocnica bude nieco z eurofondov vracat? Nebude
Papyr
2) Ked budes v Prahe striktne a neoblomne dodrziavat heslo "povrchova doprava len k najblizsiemu metru", skoncis tym, ze vsetci cestujuci budu nuteni ist cez Vaclavak (resp. aspon jednu zo stanic Mustek, Muzeum, Florenc). V Prahe existuju aj transverzalne povrchove linky z jedneho konca na druhy, ktore su hlavne tramvajove (1, 3, 8, 9, 10, 22, 26 a pod.), ale v miestach, kde elektricky nie su (Jizni Mesto, casti Prahy 10 a pod.) sa vyskytuju aj autobusove transverzalne linky (133, 136, 177...) Bez tychto liniek by to neslo a napr. 136 alebo 177, aj ked idu v jednom smere viac ako hodinu, sa nedaju nikde vhodne prerusit a rozdelit na dve.