Dosť z nich je ozaj, že parchanti prvej triedy. Môj otec keďže chodí do roboty v Trnávke a má údaje pre električenku nahrané na čipovej karte ZSSK, tak mal práve raz problém z revízorom lebo mu čítačka nechcela načítať jeho električenko-režímku. Tak začal na neho revízor, že musí vystúpiť na konečnej a tam to budú riešiť. Na to otec trubirohovi povedal, že on nie je nikam povinný chodiť ako on bude pískať preto, že oni sú neschopní si dať dokopy čítačky, tak aby im fungovali a že ak zmešká do práce, tak bude mať z toho problémy revízor a to riadne, že sa o to postará. Ďalej otec začal že si zapíše jeho číslo a meno jeho požaduje, že to bude riešiť ďalej, tak sa chlapík dosral skoro a zavolal kolegu Fera. A Ferovi čítačka šla. Otec na neho "Ferovi čítačka funguje, akoto, že Vám nie?" ? utvorte si obraz sami teda podľa akej "logiky" revízori postupujú, že či kontrolujú čiernych pasažierov a riešia tých čo cestujú na čierno a porušujú prepravný poriadok alebo sa zameriavajú špeciálne na slušných ľudí, kde dúfajú, že im v peňaženke skôr drieme 40 EUR ako v peňaženke nejakého asociála ?
Stojí, lebo zločinecká tam na najexponovanejšie vlaky v čase nástupu do škôl nasadzuje vozne Bdtmee, ktoré síce majú papierovo 96 miest na sedenie, ale reálne skôr 72 (pretože nástupné priestory sú nezmyselne veľké a ulička nezmyselne široká, takže sedadlá sú úzke a je medzi tak málo miesta, že viac ako traja ľudia normálneho vzrastu sa do štvorky nevpracú).
a na dochodcov, ktori sice nenastupuju, ale postavia sa pred dvere zase zabera pokoj. Vystupit a ostat pred nimi stat blokujuc telom dvere. Pochvili so strachom v ociach ze nestihnu nastupit pochopia a rozostupia sa.
banda sedlakov vychodniarskych stojacich v 93 na schodoch so zbalenym domovom na chrbte odmietajucich sa pohnut vzdy dobre reagovala na vetu: "sedlak prisiel do mesta no moresom sa este nenaucil, UHNI Z TYH DVERI!" ? # ?
tiez pomohlo proste vystupit hlava nehlava a ak aj dostal ramenom cez hubu nikdy si nikto nic nedovolil povedat
ja mam na to jeden skvely trik ktory funguje vzdy, ked sa ti ludia nechcu uhnut tak jedneho z nich schmatnes z celej sily a zacnes ho tlacit cez ostatnych pripecenych von, ked prvy vypadne z tych dveri von tak ostatni uz idu dobrovolne, vacsinou ?
a hlavne charakter dopytu... ono by sa aj medzi Lomnicou a Popradim v turistickej sezone zisla posila... ale je to len sezonne... z TT je to denna dochadzka...
to co Miro navrhol by bolo dobre akurat na vyrobu tlaceniek...
ved ja som to vcera vyriesil podobne..najskor som bol slusny, nezabralo, tak som z druheho schodika skocil do toho davu a chalan-baba bolo mi jedno som sa tade prestrcil...
Re #132864 MiroBA: nemas pocit, ze dopyt ze popradu do Lomnice je diametralne iny ako z BA do Trnavy. A ze poschodove jednotky odvezu ovela viac ludi na jednom podvozku. Skus rozmyslat skor nez nieco pises.
nikde som sa nedopátral výšky Lamačských tunelov, no v tom staršom sa nejazdí pod napätím a lokomotívy tam sťahujú zberač...
V roku 2004 mal haváriu jeden rušeň radu 263 lebo nestiahol včas zberač a utrhol ho... tento typ "princezná" má výšku (so stiahnutým zberačom) 4 640 mm čo číní 4,6m, ktoré môžme považovať za prejazdnú výšku Lamačských tunelov...
Elefant - 575 má výšku vozňa 4635 mm, čo znamená, že tá fáma nebude pravdivá...
2xT3SUCS