Reply on: m@rtin #132512:
Rozhodne zaujímavý článok. Prekvapil ma fakt že, "s výstavbou sa začalo v září 1983". ja si osobne pamätám že stavať začali v r. 1989 a tak ako rýchlo začali tak i skončili a podarilo sa vyhĺbiť dve jamy. Odvtedy sa projekt okresáva - najprv ťažké metro, potom ľahké metro, potom električka. -No realita je taká ako každý vie -Petržalka nemá ani metro, ani električky a navyše nebudeme mať čo chvíla zrejme ani autobusy! -už len preto lebo IK 435 melú z posledného, Tambusom tiež praskajú rámy a CNG karosy bohvie koľko vydržia a ich je len 100.
MiroBA
Na L16 chodia K2S a na L9 2xT. To mali nechať tak ako bolo. Na L16 treba vačšiu kapacitu predsa ved má dlhšiu trasu. K2S na L16 je teda dobrá blbosť.