Reply on: pepke #132131:
veľmi sporadicky tam chodím, rozhodne si neprivstávam ráno aby som sledoval od 5 do 8 L66 ? Nejde len o využitie vozidla ale o nejaký štandard aby aj tých pár desiatok cestujúcich čo využívajú L66 nečakali dlho a nerozhodli sa aj oni pre IAD. To už dúfam, že chápeš troška, že ide aj o komfort keď šetríš ľuďom čas kratšou čakacou dobou. Máš to podobne ako keď dopravca ráta s tým, že do klbáku nacpe 150 osôb a keď ráta s tým, že viac ako 120 by tam nemal cpať a dáva na linky kratší interval aby sa ľudia netlačili. To všetko sa ráta do pohodlia pri cestovaní aj či máš vo vozidle sendvič zo 4 strán alebo či máš aj nejaký priestor okolo seba alebo koľko sa čaká na spoj.
ivanbuto
Verím, že zástancov električky je tiež dosť, a môžu aj oni prísť s vlastnou iniciatívou za električku (navrhoval tu niekde nižšie Mikimaus.)
Ako pozorujem aj z tohto fóra, Petržalčania, aj tu prítomní, ktorí podporujú električku, sa rozchádzajú v názoroch na urbanizáciu priestoru okolo trate. Takže len sa rozprávajte ďalej.
Pre pripomenutie, tu je ten projekt:
http://www.petrzalkacity.sk/