Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pepke #132131:
veľmi sporadicky tam chodím, rozhodne si neprivstávam ráno aby som sledoval od 5 do 8 L66 ? Nejde len o využitie vozidla ale o nejaký štandard aby aj tých pár desiatok cestujúcich čo využívajú L66 nečakali dlho a nerozhodli sa aj oni pre IAD. To už dúfam, že chápeš troška, že ide aj o komfort keď šetríš ľuďom čas kratšou čakacou dobou. Máš to podobne ako keď dopravca ráta s tým, že do klbáku nacpe 150 osôb a keď ráta s tým, že viac ako 120 by tam nemal cpať a dáva na linky kratší interval aby sa ľudia netlačili. To všetko sa ráta do pohodlia pri cestovaní aj či máš vo vozidle sendvič zo 4 strán alebo či máš aj nejaký priestor okolo seba alebo koľko sa čaká na spoj.
Reply on: Mike #132144:
v tom prípade sa ospravedlňujem.
Reply on: boxcar #132142:
Nemôže honosiť keď ho ešte nemá ?
Reply on: boxcar #132142:
nechápem ako DPB rozmýšlal keď na leto dal vodičom tmavomodré až čierne trička s logom....mohol dať biele a aj logo by bolo viac výrazne ?
Vodič 2404 L74 presne podľa záhradníkových predstáv.. Tielko,kraťase.
Osobne nič nemam extra proti, ale tie polo tričká mohli by všetci nosiť.
Reply on: Emo #132103:
jasné, že exhibicionistu kaliho ?

Re #132115 Jezo: z toho prvého linku - "...jeho pokračovanie pod zemou a pri rozchode koľajníc 1435 mm" to mi niečo pripomína - žeby hovorca pribrzdeného ministerského súdruha?

Re #132132 Petto: nočáky nemajú na znamenie všetky zastávky? a keď má byť na znam. pre 88, tak ju ani nemali stavať alebo dať tam priamo do CP, že určené 3 spoje ráno a popoludní, v nadväznosti na začiatok/koniec pracovnej doby GIB zastavujú na RTG...
Reply on: Vladimír #132128:
Len je zaujímavé, že na DD sa vozokm nájdu vždy a, že sa už dávno nič nezdôvodnilo poklesom objednaných výkonov, ale vždy len nedostatkom vozov a vodičov.
Reply on: no.ev.di. #132124:
Čakalo sa na výstavbu NDS.
Reply on: ivanbuto #132136:
Teda to som aj ja trochu zúžil... nielen od toho, ale aj od riešenia peších, cyklistických trás, a cieľavedomého uprednostnenia takýchto foriem dopravy pred automobilovou... v BA podmienkach podľa mňa zatiaľ veľmi otázne.

Určite má ten projekt však väčší mestotvorný potenciál ako mnoho iných, a pozitívum je, že zástavba má byť situovaná pozdĺž osi verejnej dopravy (električky).

Zeleň by však podľa mňa tiež mala byť riešená pomerne veľkoryso.
Reply on: Puki #132091:
Ja si myslím, že niektorí ľudia bojujú proti električke, lebo majú inú predstavu o riešení dopravy, iní preto, lebo nechcú výstavbu okolo Chorvátskeho ramena, a ešte iní zo svojich osobných dôvodov.

Verím, že zástancov električky je tiež dosť, a môžu aj oni prísť s vlastnou iniciatívou za električku (navrhoval tu niekde nižšie Mikimaus.)


Ako pozorujem aj z tohto fóra, Petržalčania, aj tu prítomní, ktorí podporujú električku, sa rozchádzajú v názoroch na urbanizáciu priestoru okolo trate. Takže len sa rozprávajte ďalej.

Pre pripomenutie, tu je ten projekt:
http://www.petrzalkacity.sk/
Reply on: hoppusmark01 #132109:
Zväčša súhlasím... ale pripomínam, že to "nezaťaženie autami" nie je vôbec také isté, závisí to napr. aj od počtu parkovacích miest.
Reply on: no.ev.di. #132108:
Dunčo, zase trepeš od veci, skomolil si v príspevku asi tri rôzne témy.

Aké 100-stranové posudky? Každý väčšé projekt musím prebehnúť konaním EIA (posudzovanie vplyvov na životné prostredie), ktoré je ale aj tak v tunajších podmienkach zväčša formálne. Potom je územné aj stavebné konanie.

Čo sa týka výstavby, myslím, že práveže sa o výstavbe hovorí v BA viac ako dosť, len často s protichodnými názormi, najmä čo sa týka dopravy - MHD, cyklistov, peších, IAD.
Reply on: Emo #132087:

Ty si teda iný mudrlant:
1. Definuj "rôzne ochranárske združenia".
2. Definuj rozvoj. Lebo rozvoj je všelijaký, napr. aj River Park je rozvoj.
Reply on: S499.1023 #132116:
Vidím, že si vytočený, a čakal som, kedy ma oslovíš, ale neviem, či sa dá rozumne reagovať na Tvoj takmer hysterický príspevok. BAO sa nevyjadrovalo k električke, čo som Ti už viackrát tlmočil. Táto iniciatíva, čo sa vyjadrovala, sa volá "ZEED", netuším, kedy vznikla a kto všetko je jej členom, ale v slobodnej spoločnosti môžu vznikať hocijaké iniciatívy, či sa to niekomu páči alebo nie.

Ako vieš, ja osobne podporujem električku do Petržalky, s tým, že ale určite trvám na transparentnosti čo sa týka financovania a všetkých aspektov, t.j. aby mala verejnosť vo veci jasno.
Neviem ci sa to tu uz spominalo - ale nova zastavka Rontgenova bude pre L88 a N80 podla CP na znamenie ?
Reply on: no.ev.di. #132127:
máš pocit, že ten kĺbový bus na 86 s 12-min. intervalom bol využitý? čo iné ako SORky by si na 66ke chcel? tie SORky sú tam akurát, a čo sa týka intervalu, možno okrem rannej špičky by som v tom problém nevidel...myslím, že je vidno, že tade nejazdíš.
Reply on: no.ev.di. #132129:
ČO pomeniť? Zredukovať nejakú linku v inej časti mesta?
Reply on: Vladimír #132128:
dačo sa mi marí... a tak keď napr. na L41 došlo k predĺženiu trasy tak to by padlo tak zaťažko dačo pomenič aby nedošlo kvôli predĺženiu trasy k oslabeniu intervalu?
Reply on: no.ev.di. #132125:
O objeme objednaných vozkm si už počul? 🙂
Reply on: kacka #132126:
už som si spomenul - Maximiliána Hella ? ale počas prázdnin majú viac voľných vozov tak neviem prečo by to mal byť poobede problém keď ráno tam je tiež 15min. Oproti minulosti keď tam každých 12min premával klbák na L86 a teraz 3-4 spoje robené 9.5 SORkou sú teda zas opačným pólom zvrátenosti MHD v BA. Rovnako sa DPB ulakomuje na linku 41, kde zrazu 40min interval neprekáža. Hoc tam nejazdím, tak mi to nie je ľahostajné aj tak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.