Vlastne hej ? ,samozrejme viac motorov, teda v techničáku eliny sa neuvádzajú ich výrobné čísla a žiaden údaj tam potom nie je určujúci, že je to práve to vozidlo?
Ešte je výr. číslo vozňovej skrine ale tá ide predsa celá preč a dáva sa nová či jej vyrazia presne to isté pôv. číslo?
Ty si riadny motor. ? V K2-ke sú štyri motory a tie sa kľudne pri prehliadkach môžu vymeniť a vôbec to nie je podstatné. Podstatné je, aby tam bol motor správneho typu so správnym výkonom.
Rozlúčka bude so 7084, ale to až keď sa vráti 7135 zo Šumperku. Vidím to tak na koniec roka. Samozrejme, všetci budete včas informovaní. ?
Re #131772 Mike: Áno, techničák z nich prechádza na nové K2S. Papiere pre K2 som navrhoval zakúpiť aj ja (napr. z Brna), bohužiaľ nie je na to vôľa. Na nové K2S už papiere nevytvoríš, nakoľko ich už majú zo starých K2 a to sa už nedá vrátiť späť.
Re #131773 MiroBA: Samozrejme, v premávke sú už len štyri a ani tie sa nevypravujú, ak sa nemusia.
Inak vidišto ? , teoreticky by sa to aj dalo.
-Od DPMB (Brno) tí povyradovali viacero K2jok v súvislosti dodávok vozov ANITRA. Možno by sa aj nejaké papiere u nich ešte našli. Len teraz neviem lebo tí si zmysleli obdobným sposobom modernizovať K2 na VarioLF2 a papiere pôv. vozov budú priradovať nim, ale asi neprerobia všetky a daktoré dalšie asi vyradia aj bez modernizácie. Len neviem aké údaje v technickom preukaze sú určujúce. Pri autách je to číslo motora. A neviem teda či sa vkladá do novostavieb K2S pôvodný motor. Ako je to vlastne?
Viem, že ho niekto robí a taktiež aj CapaCity a zdá sa mi, že to robí TeBeCe? A pokiaľ nie tak ak náhodou nevieš, ale myslím, že vieš sa to najlepšie robí v nejakom vektorovom editore najlepší je asi Adobe Illustrator
Tak ja neviem či mali B732 už všetky generálku alebo nie, každopádne v najlepšom stave nie sú.
A IK415 určite nie sú na tom tiež super, teda neviem čo je horšie a čo lepšie z týchto dvoch typov.
Ale ja som ani tieto 2 typy neporovnával navzájom.
Ja som ich porovnával z BB vozmi B931 príp. 941.
A tie musia byť podľa mňa v lepšom stave min. od našich krátkych neplynových B732. Už aj pretože by mali mať aj menej najazdené. Pravda najnovšie ani tie už nie sú.
Neviem teda presne, ako sa veci majú, možno sa to fakt už ani neoplatí.
Mňa by zas zaujímalo či by bol odveci záujem rozšíriť stav K2/S s ohľadom na možný rozvoj električkovej dopravy (nová trať do Pet. a aj keby nie zmena linkovania a zvýšenie výpravy príp=padne zvýšená výprava počas niektorých výluk...) tak, že aj keď budú 7101-7134 ponechať v premávke aj 7084-87 akurát do 86 a 87 by sa hodilo dať transparenty...
Smutné na tom je, že tomu vozidlu chýbalo ešte vyše 100 000 km do najbližšej prehliadky, takže bolo vyradené v perfektnom stave. Podobne na tom bola aj 8133. Ostatné mali najazdené tak akurát, takže si to vyradenie aj zaslúžili...
Jediné čo nás môže tešiť je, že máme z K2 historické vozidlá už isté a taktiež plnohodnotnú náhradu za ne. Čo sa však vôbec nepodarilo pri Ikarusoch 28x, tie vyradené sa musia zmietať v (pomyselnom) hrobe, nakoľko sa za ne nepodarilo zakúpiť náhradu... Čierny rám a parte by som dal keď sa na večný odpočinok odoberie voz.č. 1512. Už že na Ikarusy 28x spomíname, ako by sa nám teraz hodili nemajú tie vozidlá ani po "smrti" pokoj.
Majo