Nový čas neustále píše DPMB namiesto DPB už som aj rozmýšlal, že by som im napísal... A ináč pohľadal som a tu je výsledok:
Príloha č. 1
k nariadeniu vlády č. .../2009 Z. z.
NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ ROZMERY VOZIDIEL, NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ HMOTNOSTI VOZIDIEL A ĎALŠIE SÚVISIACE TECHNICKÉ POŽIADAVKY NA VOZIDLÁ A JAZDNÉ SÚPRAVY
4. autobusov s dvomi nápravami .......................................................... 13,50 m,d)
5. autobusov s tromi a viac nápravami ................................................. 15,00 m,d)
6. kĺbových dvojčlánkových autobusov s tromi nápravami................... 18,75 m,d)
7. kĺbových dvojčlánkových autobusov so štyrmi a viac nápravami .... 20,50 m,d)
A Van Hool AGG300 má 24 785 mm takže je jasné, že ten nemôže byť taktiež ani Volvo 7500 a pokiaľ dobre čítam CapaCity má 19,5m a má len tri nápravy takže je zaujímavé ako môže jazdiť v SR. Alebo má nejakú výnimku?
Nový čas nie. Iba ma to napadlo, keď som to tu čítal. Proste ma to tak škrábe v hlave, tak to tak aj poviem. ? ? ps: A vlastne ani neviem čo v Novom Čase bolo písané? Niečo v tomto zmysle?
Ohľadom AGG300 neviem povedať. Ak tam bol uvedený ako ekvivalent v príspevku od imhd.sk, tak by mal splňovať pravidlá. To je otázka aj pre samotného autora príspevku tu na imhd.sk
Vidieť, že čítaš Nový čas. ? Ale teraz k téme. Je vôbec otázne, že či by mohol premávať v SR Van Hool AGG300 nakoľko prekračuje dĺžku vozidla povolenú zo zákona sa mi zdá. Avšak nakoľko sme v EÚ nezmenilo sa niečo?
Ja si tak myslím (naozaj je to môj subjektívny pocit), že tie pravidlá DPMB najlepšie splní práve Mercedes s CapaCity. Či je to dobré z hľadiska iných firiem, to asi nie. Ale výber je to docela pekný. Ale bolo by dosť zaujímavé napríklad vidieť aspoň na teste Van Hool AGG300, hehe. ? To by som sa išiel pozrieť.
Inak sa teda vypíše ďalší tender na kĺbaky pod "185", tak to budú SORy NB18? ? ?
To sa natrepalo zas kecov. To bude také nasadzovanie autobusov ako kedysi bolo Karosy, IK280, 435, TAMBUSY a Ik283...a taký istý bordel tu bude aj ďalej pokiaľ budú mať príležitosť zas tí istí nás oje..vať ako oni rozumejú doprave...
videla som ze to tam "strazi" ujo SBSkar. aspon na petrzalskej strane je skoro stale ale aj na BA strane som jedneho raz videla. oni tam v noci nie su ked tam horelo v noci? ?
Najnovšie vozidlá má prvá a tretia, najväčší prebytok vodičov má druhá..
ale to je aj o organizovaní služieb a vodičov výpravcom a hlavným výpravocom a dosť ďalších faktorov, to nie je len o vozidlách
Nie je to vodičove (vtedy by to bolo ešte horšie), ale aj tak myslím, že autobus vyrobený v týchto rokoch by nemal mať chyby. Napr. v Solarisoch som nevidel takéto chyby, v Soroch tiež nie, ale v tomto Tedome hej. Viem, že automobilovy priemysel a autobusový je odlišný, ale brigáda pri oddelení kvality v jednej automobilke mi dala pohľad na veci ináč. Viem, že chyba nie je na strane Tedomu, ale na výrobcovi toho skla. Tedom ho tam len osadi la možno si to vtedy ani výrobný zamestnanci nevšimli...
Keď máš D tak sa kľudne prihlás, len si musíš vybrať správnu prevádzku A-bus (tzv. kolóna), lebo niekde je dosť enromný prebytok vodičov a niekde je to v rámci normy...
Prve na lavoboku za kabinou vodica a prve na lavoboku za klbom. U kratkych vozov len to za kabinou. Najradsej by vymenili vsetky, ale nemaju na to prachy, tak usudili, ze prave tieto dve okna zabezpecia lepsi prievan v celom vozidle.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
Príloha č. 1
k nariadeniu vlády č. .../2009 Z. z.
NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ ROZMERY VOZIDIEL, NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ HMOTNOSTI VOZIDIEL A ĎALŠIE SÚVISIACE TECHNICKÉ POŽIADAVKY NA VOZIDLÁ A JAZDNÉ SÚPRAVY
4. autobusov s dvomi nápravami .......................................................... 13,50 m,d)
5. autobusov s tromi a viac nápravami ................................................. 15,00 m,d)
6. kĺbových dvojčlánkových autobusov s tromi nápravami................... 18,75 m,d)
7. kĺbových dvojčlánkových autobusov so štyrmi a viac nápravami .... 20,50 m,d)
A Van Hool AGG300 má 24 785 mm takže je jasné, že ten nemôže byť taktiež ani Volvo 7500 a pokiaľ dobre čítam CapaCity má 19,5m a má len tri nápravy takže je zaujímavé ako môže jazdiť v SR. Alebo má nejakú výnimku?
Viac tu: http://www.google.sk/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&url=http%3A%2F%2Fwww.rokovania.sk%2Fappl%2Fmaterial.nsf%2F0%2F56C08001D7E2EB2EC12575A5003550FE%2F%24FILE%2Fpriloha_1.doc&ei=7WAhSpriAsPDsgafuujKBg&usg=AFQjCNGL4UeWqTm6WZdHw7YcAEG60Z2PKQ&sig2=XOEUKhI75DZz2q6gO2ILTA