Prve na lavoboku za kabinou vodica a prve na lavoboku za klbom. U kratkych vozov len to za kabinou. Najradsej by vymenili vsetky, ale nemaju na to prachy, tak usudili, ze prave tieto dve okna zabezpecia lepsi prievan v celom vozidle.
26.5.2009 bolo v SME ,že DPB ma dostatok vodičov,viete mi poradit či je ešte šanca robit vodiča ako brigadnik alebo je už nadstav a ako to vlastne prebieha? robi sa nejaka databaza záujemcov? dakujem za info
Ináč 1102 mi príde celý taký "pošahaný" bus. Vŕzgajúce dvere mal tušímže on (možno šete aj stále má), ten display a neviem či náhodou dokonca aj on nemá to sklo s tým priečným pásom.
Dožvie či myslia tie dva ostatné alebo žeby na nejaké 15m (pre Dlhé diely ? ) a 12m pre zvyšok BA? ?
Ináč kto ešte vyrába 15m vozidlá orke Solarisov? MAN a Mercedes?
"Předseda představenstva DPB Branislav Zahradník uvedl, že představenstvo tento týden schválilo i další dva tendry na nákup nových autobusů. Podrobnosti o nich dopravní podnik zatím tají, aby se prý vyhnul narušení soutěže."
Teraz si nespomeniem na číslo toho Tedomu, ale len sa mi to zdá alebo jeden Tedom má zle umiestnení zadný BUSE? Vždy keď ho uvidím sa mi na neho upriamí pohľad. Ten display je ako kebyže naklonení dopredu a nie je ho vidieť celý. Možno ste si to všimli aj vy... Musím sa nabudúce pozrieť na jeho číslo.
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5741
Nebude tam na prezentácii dáky Tedom z BA resp. pre BA? Ináč odkedy vyrobil TEDOM busy pre BA v každej reklame, v logu stránky má práve tie/ten pre BA. Asi sa im páči červeno-čierna kombinácia. ? A síce môžem povedať najviac sa mi aj pozdáva táto BA farebná kombinácia resp. ešte tá oranžová, ale tam mi neladia do toho zadné svetlá.
Ako je to vlastne teda s tou K2S 7133?
Ja som vyrozumel, že vlastne každá novostavba preberie "papiere" od od nejakej pôvodnej K2. A vozidlo by malo byť potom zošrotované to po ktorom preberie "papiere".
Alebo 7133 je teda vedené ako úplne nové vozidlo z novými "papiermi"?
Alebo ešte sa nerozhodlo po ktorom vozidle papiere prebere?-ale to by už malo byť jasné lebo to by nemohla jazdiť.
Inak v súvislosti s týmto ma napadlo teraz. Možno je to Blbosť -ale či by nemalo o tie pôvodné vozy K2 záujem aspoň Brno, samozrejme ako náhradné diely, niektoré časti okná, čelá...
Neviem zase v akom sú ich vozidlá v stave. Asi sa to ani neoplatí. Len mi to príde trocha škoda šrotovať funkčné vozy.
Inak je v Brne jedna K2, #1131 myslím že aj doteraz jazdí, ktorá má zadný diel z bratislavskej K2.
Papyr