no ja som tvrdila iba to, čo aj predbežné oznámenie o tendri...že vozdilo s min kapacitou preprav. osob 185 ... a keďže štandardné kĺbáky do 18 to jednoducho nespĺňajú, tak sotáva iba capacity a ten Man Lions GLX či ako sa to menuje. prećo, podľa teba či ináč vychádza logicky? a prečo by sor spĺňala túto podmienku, to už ako keď majú na stránke udané že max. 161 os? necháááápem....
Všetko sa dá keď sa chce ? 161 cestujúcich je ale pri koľko osôb na meter štvorcový? Donedávna som videl v K2S na kabíne šoféra počty 44+177 pre kapacitu a minulý víkend som si v 7128 všimol už počet 44+136 a tu na stránke čítam 44+108 (tak ako v Brne majú stanovené, tam je to 157 myslím). Jedna vec je čo dakto z vedenia DPB alebo magioriátu povie a druhá je čo sa naozaj spraví, lebo už to ako ten tender na klbáky smeruje sa poriadne vzďaluje tomu čo nadrístali, Ďur(k)ovský, Záhradník a Kadnár a ostatná zberba okolo nich. Hlavne drb, že finančná kríza nezabráni tomu aby bol tender aj na druhý pokus vyhlásený na rovnaký počet vozidiel bol pekný pokus.
Do 30. júna majú byť nové grafikony pre DD... Načo posilnia dopravu cez prázdniny? ? A neskôr majú byť kapacitnejšie autobusy... To sem fakt chcú dať CapaCity? ?
Však na tých našich cestách by nový 18 NB od SOR skončil veľmi rýchlo. Hlavne by ma zaujímalo, či tú zastávku na Duláku ktorá umožňuje kneeling aj Karosám a Ikarusom by ten SOR prešiel bez ujmy, lebo keď tade niekedy idem 50 alebo 68, tak veru sa ten autobus už riadne nakláňa, ale nikoho nenapadne to dať rýchlo spraviť. Namiesto toho sa nedávno trtkali na Švábinského. Keď už chceli byť veľmi iniciatívni v Petržalke, mohli spraviť Nám. hraničiarov...
To neviem. S takým CP už nedisponujem. #130253 Do Parndorfu sa jazdilo cez Kitsee, aspoň myslím. Mapku nemám, takže neviem naisto ako to vtedy vypadalo...
V roku 1929/30 boli tieto automobilové (autobusové) trate:
2296a Bratislava - Devín
2296b Bratislava - Eberhart - Illésháza - Jelka
2296c Bratislava - Verekne - Fél - Veľký Mager
2296d Bratislava - Lamač - Marianka
2296e Bratislava, Nám. Republiky - Záhorská Bystrica - Stupava
Ešte dodám, že tieto trate boli v soukromém provozu a za dodržení jízdního řádu soukromých automobilních tratí se neručí.
A ešte jedna zaujímavosť: Na Slovensku není dosud pravidelná doprava osob poštovními jízdami zavedena.
?
Tieto články z BA novín mám vystrihnuté a odložené doma, takže vždy jak sa mi to zaplietlo pod ruky som dostal nervy. Mimochodom aj jeden podaerný rozhovor s B. Weiglom, kde povedal "Ak sa nakúpia nové kĺbové autobusy tak určite prvá linka na ktorú pôjde bude linka 50." Ten rozhovor bol ešte robený v roku 2004. Čiže keby nebolo auditu z roku 2005, tak na linke 50 by doteraz premávali kraťasy ?
Jak nebola cesta, čo nebola cesta? Čo ju na tej fotke z Ikeovnho odkazu nevidíš, rovno popri trati, lemovaná hustým stromoradím? Aj autá sú na nej vidieť.
Na co by mi boli v tomto pripade nohy? A neviem co mam zadat do iMHD vyhladavania aby mi naslo toto, kedze o trati v popise nie je ani zmienka Inak ma to zaujalo, na Dostojevskeho nebola vobec cesta, ci ten je az o blok dalej?
21Tr