Do 30. júna majú byť nové grafikony pre DD... Načo posilnia dopravu cez prázdniny? ? A neskôr majú byť kapacitnejšie autobusy... To sem fakt chcú dať CapaCity? ?
Však na tých našich cestách by nový 18 NB od SOR skončil veľmi rýchlo. Hlavne by ma zaujímalo, či tú zastávku na Duláku ktorá umožňuje kneeling aj Karosám a Ikarusom by ten SOR prešiel bez ujmy, lebo keď tade niekedy idem 50 alebo 68, tak veru sa ten autobus už riadne nakláňa, ale nikoho nenapadne to dať rýchlo spraviť. Namiesto toho sa nedávno trtkali na Švábinského. Keď už chceli byť veľmi iniciatívni v Petržalke, mohli spraviť Nám. hraničiarov...
To neviem. S takým CP už nedisponujem. #130253 Do Parndorfu sa jazdilo cez Kitsee, aspoň myslím. Mapku nemám, takže neviem naisto ako to vtedy vypadalo...
V roku 1929/30 boli tieto automobilové (autobusové) trate:
2296a Bratislava - Devín
2296b Bratislava - Eberhart - Illésháza - Jelka
2296c Bratislava - Verekne - Fél - Veľký Mager
2296d Bratislava - Lamač - Marianka
2296e Bratislava, Nám. Republiky - Záhorská Bystrica - Stupava
Ešte dodám, že tieto trate boli v soukromém provozu a za dodržení jízdního řádu soukromých automobilních tratí se neručí.
A ešte jedna zaujímavosť: Na Slovensku není dosud pravidelná doprava osob poštovními jízdami zavedena.
?
Tieto články z BA novín mám vystrihnuté a odložené doma, takže vždy jak sa mi to zaplietlo pod ruky som dostal nervy. Mimochodom aj jeden podaerný rozhovor s B. Weiglom, kde povedal "Ak sa nakúpia nové kĺbové autobusy tak určite prvá linka na ktorú pôjde bude linka 50." Ten rozhovor bol ešte robený v roku 2004. Čiže keby nebolo auditu z roku 2005, tak na linke 50 by doteraz premávali kraťasy ?
Jak nebola cesta, čo nebola cesta? Čo ju na tej fotke z Ikeovnho odkazu nevidíš, rovno popri trati, lemovaná hustým stromoradím? Aj autá sú na nej vidieť.
Na co by mi boli v tomto pripade nohy? A neviem co mam zadat do iMHD vyhladavania aby mi naslo toto, kedze o trati v popise nie je ani zmienka Inak ma to zaujalo, na Dostojevskeho nebola vobec cesta, ci ten je az o blok dalej?
To fakt sa nedajú takéto elementárne informácie nájsť na webe? Normálne pozdĺž dostojevského radu, most cez Martanovičovu na Starý most tam donedávna bol.
8. augusta 2008: "Rýchlodrážna električka mala podľa prvotných plánov začať premávať zo Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu do Janíkovho dvora v roku 2010. Rozsiahla rekonštrukcia Starého mosta však spôsobí posunutie termínu na rok 2011. Pre primátora je pritom hraničným termínom rok 2012. " http://dnes.atlas.sk/slovensko/222281/
8/2004 "Už pred voľbami som hovoril, že Bratislavčanom netreba sľubovať vzdušné zámky, ale reálnu stavbu, akou je segregovaný nosný dopravný systém," vyhlásil bratislavský primátor Andrej Ďurkovský + „Pri čase výstavby dva roky je reálny termín začatia prevádzky v roku 2008, s tým, že od roku 2006 by mali byť v skúšobnej prevádzke nové električky,“ uviedol K. Kolada" http://www.bratislavskenoviny.sk/1893/doprava/elektricka-ponad-dunaj-pojde-v-roku-2008
brefos
Bratislava 4:40, 6:44, 9:54, 12:00, 14:30, 16:16, 18:00, 19:35
Kopčany 5:00, 7:04, 10:14,12:20, 14:50,16:36, 18:20, 19:55
Wien 7:42, 9:30, 12:37,14:54, 17:26, 19:03,20:51, 22:28
Wien 4:00, 7:08, 9:03, 11:33, 13:33, 15:33, 17:00, 19:22, 23:32
Kopčany 7:10, 9:30,11:30,13:57, 15:47, 18:00, 19:21, 21:45, 1:50
Bratislava 7:30, 9:50,11:50, 14:17,16:07, 18:20, 19:41, 22:05, 2:10