Kadnar ,Zahradnik, Cilek daky dvaja projektnanti ci kto , TV BA ( Katka gazdikova z Nastupte prosim ) , TV KV - Ildiko Puchertova ? a v hladisku jedna tetka, ktora stale upozornovala chlapcov z tohto fora ze nech su ticho ? . Ja by som ju poslal dakam na ich mieste,ale ich vec, vsak diskutovali k teme medzi sebou a zato ze je ona hlucha oni nemohli
A odpovedal ti aj na to, že či si robí srandu? Ono na 133 by sa zišli len ráno poobede už vôbec. Teda na 133 stačí 15m vozidlo a 12m to zvládne s tlačenicou. Ale veď predsa viete. Bude nutné nájsť vozidlá na 36 takže logicky presunú na ňu Tedomy a prenajmú z AT, DE a neviem odkiaľ NP kĺbaky na DD. ?
Ja som hovoril zo srandy, že prídu nové Tedomy a bude nová linka... Ale to bol žart ako vidím niekto to tak nemyslel. ? Ehm som zvedavý na ohováranie DD teraz. ? Ináč boli tam nejaké média? KV TV? TV BA? BA.SME.SK?
To sú také namotávky idiota čo o doprave vie hovno. Celá podstata diskusie je vzbudiť v občanoch KV dojem, že sa o nich Záhradník preveľmi zaujíma a aby sa im vryl do pamäte aspoň po okamih keď bude volič škrtať na hárku.
Inak dobrý záder, že zrazu chcú aby 33 jazdila to kolečko cez Janotovu ako kedysi ? si mali skôr povedať, než sa postavila trolejbusová trať. Keby sa stavala presne podľa autobusovej trasy linky 33, tak by nebolo vôbec dole na Riviére treba obratisko ale by sa trať postavila ako jedna stopa po Janotovej, Karloveskej a Molecovej. Ľudia by tak mohli presadať aj na Segnerovej na električky ale to sa malo všetko diskutovať skôr...
A taktiez o tom ze zastavka pri podchode by mala byt na znamenie a ze 1.pasmo sa ma predlzit na Devinskej ceste o tri zastavky smerom na devin..... Podla mna ta otocka nie je dobry napad lebo aj lidl nie je nakupne centrum ale iba obycajny obchod, cize by tu otocku vyuzivalo moc malo ludi...
Najväčšia sračka celého ÚP je ale to, že sa tam vôbec ale vôbec nepočíta s rozvojom električkových tratí v centre mesta a neviem si predstaviť potom kde sa budú rozliezať na tých pomalých tratiach v centre električky keď určite sa zvýši ich frekvencia o kapacitu pre Lamačskú bránu a potom CEPIT. Toto by ma zaujímalo či tí dopravní inžinieri okrem toho, že nosia tituly a vyrábajú kraviny vedia aj predvídať okrem podsúvania odborných výrazov laikom a všetky ich odborné výpočty a tabuľky a neviem čo, ktoré nakoniec v praxi vyzerajú na hovno.
"Chápem prípady ako sa stávajú pred mojim domom kde je vjazd do parkoviska, prvý šofér prudko zabrzdí napriek tomu, že za ním je nalepený druhý a ten už v rýchlosti 40-60km nestihne zabrzdiť (jednoznačne chyba prvého vozidla ktoré nespomalí v dostatočnom predstihu a nedáva znamenie v dostatočnom predstihu)."
To je viac chyba druhého vozidla, ktoré má dodržať bezpečnú vzdialenosť.
Odznelo plno tem ohladom Lidlu aj "nelidlu" . Uz je vraj v priprave linka 36 k Tescu. Linka 35 - chcu jej obojsmernu premavku. Pan Z. rozpraval aj o tom ze by sa nasadili klbaky na 32,133 - ale osobne som sa ho to pytal - ze si robil srandu s tym . Potom sa dost kecalo premosteni karloveskej a prepojenim DD s S.Gruntami - podla mna hovadina ale dobre. A co sa tyka Lidl-otocky - zrejme nebude .
Dalej chceli aj opatovne zavedenie 33ky po jej starej trase a detto 32 po starej trase - argumetujuc tym, ze sa chcu dostat ludia do Billy ,na polikliniku, na postu a aj nazad z nich domov na DD.
A na zaver ma dostalo ze obyvatelia ( podla mna iby dotycna co to prezentovalo ) chcu priame spojenie s kupaliskom Rosnicka ? , prip, predlzenie 32 po Kuklovskej az k obratisku elin .
Kvadratickú rovnicu som použil ako hyperbolu. Chcel som tým povedať, že byrokratizácia procesov má niekedy veľmi negatívny dopad - keď raz máš na proces vývoja softvéru smernicu, musíš ju dodržať, či robíš systém na riadenie jadrovej elektrárne, alebo jednoduchý program na, povedzme, podací denník. (U môjho bývalého zamestnávateľa bola v smerniciach vetička typu "Vedúci projektu môže rozhodnúť, že niektoré činnosti podľa tejto smernice nebudú vykonané".)
Čo by sa malo odohrávať? Irenka bude chcieť zastávku pred vchodom do Lidla, Mária buslinku k Tescu Lama, Lívia priamu linku na Zochovu, keď je teraz ten tunel zatvorený a tak... ?
Ako vidno, DP PRaha tiež už nie je to, čo bývalo. Ja tu lenivosť vodičov prejsť zo stanovišťa na stanovište a schopnosť radšej riskovať vlastný aj cudzie život, nechápem. Nakoniec, aj pred pár rokmi sme tu mali taký prípad, že vodič, vychádzajúci z vozovne Hloubětín na Palmovke zle odbočil a keď to zistil, tak proste prepol reverz a vrútil sa späť do križovatky, plnej výhybiek, kde sa stretol s naprieč idúcim vlakom...
V tejto súvislosti je vždy zaujímavé pohrabať sa v obchodnom a živnostenskom registri. Napríklad firma ISPARK nikde nefiguruje, Dušan Dubravický, pri všetkej úcte, je registrovaný ako fyzická osoba s veľmi pozoruhodnými predmetmi podnikania...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek