Samozrejme že môžem. Vo všetkých príspevkoch mi ide o to, že metro by nemalo žiaden negatívny vplyv, len pozitívny, ale nakoľko sa jedná o finančne nákladnú stavbu a tiež aj to, že sa investor na to nenájde, nepreferujem to bezhlavo ako jedinú možnosť, budem rád, keď bude konečná aj ta sľubovaná električková rýchlodráha, čo už mala byť vybudovaná
Lenže tá trať sa dala naprojektovať aj tak, aby tam až také ostré oblúky neboli. Miesta je tam dosť. Aj keď uznávam, môžeš mi oponovať, že je to manipulačná trať a boli by to vyhodené peniaze.
"Inak, áno? Tak potom prečo stavali metro v mestách, kde električky jazdia, keď tam tiež mohol prísť niekto s nápadom, že načo, však električky to zvládnu?"
tak ono je to paradox, že aj keby električky v tuneli dali maximum, čo môžu... náskok niekoľkonásobne stratia na skvostoch typu molecova, kuklovská a pod ?
ale tak, keď neprší, aspoň kvapká ?
No čo? Ak sa po rekonštrukcii zvýši maximálna rýchlosť v tuneli, tak sa s tým aj dá súhlasiť. Či Ty si skôr narážal celkovo na preferenciu v Bratislave? ?
Tak děkumeme za to, žes sem "něco" přidal - směsku nesmyslných žvástů vzor Dromolog - "jel jsem kolem vlakem EuroCity, takže vaše město dokonale znám".
Pokud jsi z Prahy, rád se s tebou setkám a tvé plky ti vyvrátím hezky po jednom.
Kde to je v zákone? Lebo ja som len našiel v dopravnom poriadku dráh toto: "Rýchlosť jazdy a podmienky jazdy električkového vlaku alebo trolejbusového vlaku pre trať a jednotlivé traťové úseky určí dopravca podľa technologických a technických podmienok trate a podľa stavu dopravných zariadení a dráhových vozidiel." A rýchlosť 60 km/h bez ZZ sa uvádza len pre špeciálnu dráhu. Takže to čo hovoríš bude najskôr v nejakej STN.
Mohol by si svoj príspevok preložiť do jazyka, zrozumiteľného chlpatým ujom?
V opačnom prípade by som doporučoval pokračovať v ambicióznom projekte "Intercity Sekčov" a nechať MHD v Bratislave na pokoji.
Kde chodila v Brne električka do prudšieho stúpania?
Ostatne, najväčšie stúpanie na električkových tratich v rámci bývalého Československa bolov Jablonci nad Nisou, kde dosahovalo skoro 120 promile a jazdili tam dvojnápravové vozy bez koľajnicovej brzdy.
Podstatné je však to, že dnešná legislatíva pripúšťa myslím max. 60 promile, pri splnení istých ustanovení 80 promile. To by podľa môjho pučenolaického názoru na Pražskej malo stačiť.
Ja chápem, že sa zastávaš "kolegu" ale prišiel sem s obhajobou takých nehorázností, že sa prudkým reakciám nesmie čudovať. Vo mne to napríklad posilnilo môj názor, že od aktivistických organizácií treba dať ruky čo najďalej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider