Reply on: Ike #129675:
Však ale koľko ľudí čo dochádza do BA kvôli škole a práci je ochotných aj do kasy mesta prispievať? Kým cezpoľný vyštuduje v BA školu tak 4 roky na strednej a aspoň 5 rokov na VŠ neprestajne nadáva aké to je odporné paštikárske mesto, ale je mu ukradnuté úplne odkiaľ má mesto nabrať financie na zabezpečenie dopravy pre domácich aj mimomestských. Vo väčšine miest majú zľavy len tí čo v ňom študujú alebo dôchodcovia s trvalým pobytom v danom meste, čo však BA neplatí, tu dôchodcovia, študenti, vlastníci ZŤP bez rozdielu miesta trvalého pobytu môžu uplatniť zľavu a my domáci len môžeme sa tomu ticho prizerať. Nedávno som čítal diskusie k tomu, že Slovan vyhral titul a neobišlo sa to bez pindov na to, že celé Slovensko sa skladá Bratislave na nový futbalový štadión a na rekonštrukciu zimáku. ? Si ľudia z mimo BA asi myslia, že Bratislava je Monaco, že tu sa peniaze obracajú ako tam... ?
Ike
počet obyvateľov v BA zaznamenal pokles, ale ten je z hľadiska MHD irrelevantny... oveľa dôležitejší počet je počet cestujúcich... a ten nad nad milion určite skôr- či neskôr bude...
.
Janalanik asi nepozná súčasné trendy v BA, kedy veľa obyvateľov odchádza na vidiek a svoje byty prenajímajú iným dočasným obyvateľom, resp. to, že v BA sa bývanie posúva mimo BA hranice a rozširuje najmä tretí sektor - pracovné miesta...
.
Hypoteticky, môže v BA bývať 0 obyvateľov s tým, že tú budu len pracovné miesta s tým, že všetci budú bývať na vidieku... no to neznamená, že v meste sa nikto nebude pohybovať (to bola extrémna hypotetická ilustrácia)