Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #129687:
Zo zákona môže byť maximálne 60... ale keďže v celej sieti máme 50 kmh, práve tunel by dávali 60?
Reply on: M3go #129686:
Hlavne dufam ze prehodnotia maximalnu povolenu rychost.. V tuneli sa kludne moze jazdit 65..
Reply on: 810zssk #129685:
Az na tu tram to vyzera v pohode 🙂
Vizualizacia tunela:
http://i.sme.sk/cdata/7/48/4847737/vizualizacia_res.jpg

Neviem nakolko je to presne, ale ak tam bude naozaj tolko miesta vedla kolaji tak nechapem preco tam nedaju zabradlie a nespristupnia ho aj chodcom..
Inak asi 20 minút parkovalo pri odbočke Vazovova zase auto a tak električky stály niečo za Floriánskym nám.

(Ďakujem vodičke za to, že som električku stihol:D ☺☻)
Ale som asi iba ja čo som vďačný ?
Reply on: janlanik #129679:
Mne sa tiez zdalo ze kedysi v televizi niekto hovoril okolo 700tis. Tak ci tak, okrem obyvatelov co sem chodia do skoly ci za pracou (kopec novych Business centier), ide cez Bratislavu aj kopec kamionov, hlavne z Madarska do Ceskej republiky a naopak. Kym nebol obchvat tak ich tolko nebolo. Je to spojena nadoba. Ked sa spravi niekde sirsia cesta, tak to neznamena ze sa ten usek zrychly. Vsetci si povedia ze ved to tade musi byt lepsie, tak zrazu tam vseti idu a je to tam rovnako plne ako predtym, mozno este plnsie...

Keby to tak bolo s cyklistickymi chodnikmi, tak by to bolo super 😉 Ze by po 1. po ceste jazdilo kopec cyklistov, po 2. tak by pre nich spravili aj chodniky a po 3. potom by na bicykli jazdilo aj viac ludi. Lenze to sa nestane. Lebo bod 1. je v BA o zivot a mesto len tak od bodu 2. asi nepojde.
Reply on: janlanik #129679:
Hlavne ty si nezmysel a blud.
Reply on: Peto02 #129671:
Ale to je nesmysl a další blud. Cesty jsou čím dál tím víc přeplněné, protože se zvyšující se životní úrovní, čím dál tím více lidí používá automobily ke své dopravě. To vůbec nemá vliv na počet nebo nepočet obyvatel.
Reply on: Ike #129670:
Samozřejmě, ale studenti jsou všude možně, nejen v Bratislavě. A několik tisíc nejsou statisíce a už vůbec ne milióny. Tvá poznámka s 800000tisíc je tvůj soukromý odhad? No já mám radši něco oficiálnějšího. MHD v Bratislavě nebude brzy užívat víc než milión, když víc jak polovina jezdí autem. To by tu muselo být přes 2 milióny. ?
Krízový štáb kvôli vodičom električiek? ? To tam chcú o čom konzultovať... O tom prečo je taký zlý stav kolají a neopravujú sa? Síce pravda, že dnešný vykolaj zavinil vodič a ževraj aj ten minulý...
Reply on: 21Tr #129673:
Podstatne su oba faktory.
Reply on: 21Tr #129673:
presne si to vystihol 🙂 keby BA upadala, tak asi by kvôli tomu nerozširovali dialnicu a pod. veci...
počet obyvateľov v BA zaznamenal pokles, ale ten je z hľadiska MHD irrelevantny... oveľa dôležitejší počet je počet cestujúcich... a ten nad nad milion určite skôr- či neskôr bude...
.
Janalanik asi nepozná súčasné trendy v BA, kedy veľa obyvateľov odchádza na vidiek a svoje byty prenajímajú iným dočasným obyvateľom, resp. to, že v BA sa bývanie posúva mimo BA hranice a rozširuje najmä tretí sektor - pracovné miesta...
.
Hypoteticky, môže v BA bývať 0 obyvateľov s tým, že tú budu len pracovné miesta s tým, že všetci budú bývať na vidieku... no to neznamená, že v meste sa nikto nebude pohybovať (to bola extrémna hypotetická ilustrácia)
Kedysi mi niekto hovoril, že jazdiť s električkou nič nie je, vraj to dokáže aj decko...

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=3976
Reply on: Ike #129666:
To koľko tu ľudí pribúda alebo ubúda nie je tak podstatné ak riešite dopad daného faktoru na dopravu. Podstatné je to koľko ľudí sem chodí za prácou, a koľko školákov poberajú školy. Lebo Bratislava môže mať tých 450 000 ľudí no keby len oni používali cesty v BA a linky MHD, boli by cesty oveľa voľnejšie. Takže v tomto smere by mohli napomôcť firmy, ktoré by poskytovali údaje koľko ľudí zamestnávajú a koľko dochádza do práce autom, bicyklom, MHD a to isté platí pre školy, škôlky. My na SGeŠ sme napríklad triednej diktovali či ideme autom, vlakom, MHD a koľko nám to trvá, vždy na začiatku polroka sa to zapísalo do nejakého fasciklu (neviem síce načo no osožilo by to veľmi ako údaje pre dopravu v meste).
Reply on: Peto02 #129668:
taká štatistika je dosť nepresná, ale poďla odhadov to vraj je okolo 800 000ob ?
Reply on: janlanik #129669:
Ja by som to povedal takto. Cistych obyvatelov Bratislavy je naozaj o nejake to percento menej. Ale ludi, ktorych sa v Bratislave kazdy den pohybuje je stale viac a viac. Cesty su stale viac preplnene, tranzitu je ovela viac.
Reply on: janlanik #129669:
to, že je tu niekoľkotisíc študentov, čo majú trvalý pobyt bárskde po Slovensku, ti tiež musím vysvetliť? 😉
Reply on: Peto02 #129662:
Já ale mluvil o rozdílu s 90tými léty. To Bratislava vykazovala 452 000 obyvatel, což byl vrchol počtu obyvatel. Pak jsem napsal, že počet obyvatel stagnuje. Ale jak vidíš, nepřibývá, jak tu někdo sní o 4 miliónech do konce století, dokonce stále Bratislava nemá ani tolik obyvatel jako v polovině devadesátých let, kdy měla víc jak 450 tisíc, že?
Reply on: janlanik #129665:
Mna by skorej zaujimalo, ci je niekde nejaka statistika, kolko ludi je v Bratislave pocas dna. Napr. rano o 9:00, nie kolko ma napisanych trvale miesto pobytu. Tam by sa to mohlo dost zvysit. Ved kolko ludi z celeho Slovenska tu pracuje ci studuje, denno denne sem dochadza a doprava to musi riesit.
Reply on: janlanik #129665:
Kde som JA povedal ze si myslim ze BA bude mat 1 000 000? Ale ani netaram ze Bratislava sa nerozrasta, pan zakomplexovany.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.