J: pokial ides v podzemi, tak s vynimkou tych dveri to je v pohode (v BA si bud isty ze aj ked to nebude narvate, tak ti bude niekto stat vo dverach a ked to bude len na snimac ci su dvere volne, tak to nebude vediet zatvorit - na to tam treba dispecera v centralnom dispecingu, ze vozidlo ktore na stanici/zastavke stoji dlho sa ozve a dispecer pozrie co sa deje a ked tam uvidi niekoho trcat, da rucne zatvarat dvere a ked sa v poriadku zatvoria da pokyn na odjazd. Nemozes to ale spravit automaticky, lebo co ak tam naozaj niekto bude trcat a aj s tym trciacim ti vozidlo odide a zabije ho ? - tento system vyzaduje zaroven relativne slusne vybudovany prenosovy system medzi vozidlami a dispecingom, kamerovy system a vsetky dolezite systemy vo vozidle nainstalovane 3x (a nad nimi riadiacu jednotku ktora porovnava vystupy zo vsetkych 3 okruhov, ak sa nerovnaju, znamena to ze nieco zlyhalo, majoritna hodnota umozni odsun vozidla do vozovne (predpoklad ze ked zlyha, zlyha najprv len jeden okruh a 2 mi este davaju spravne udaje a mozem nimi riadit, nemozem na to ale spoliehat dlhodobo))), ked si ale v nadzemi nemas istotu ze sa ti nevyskytuju prekazky na trati (ludia a pod - mozu sa vyskytovat aj v podzemi, ale tam nemaju co hladat a ich vyskyt je menej pravdepodobny), pocitacovy system dost tazko naucis predvidat ze mu skoci do cesty dieta, alebo ze sa ma pomaly opatrne posuvat medzi ludmi na obchodnej :-))
hroch