Reply on: kecho #129217:
Ale mňa štve, to že opravu zástavok, ktoré nie sú na tom až tak zle prektizujú pred opravami zástavok, ktoré su na tom neporovnateľne horšie. Kto navrhuje taký plán opráv? Viď zástavka, ktorá sa zachvílu rozpadne, ale nejaká čo má kolaje jak neviem čo sa neopravuje max. obrúsia a zástavky, ktoré boli pred 45 rokmi opravované sa znova opravujú... Čo bolo napr. zle na "dlaždičkových" zástavkach, že tam dávajú creteprint...? Ináč neviete kedy tento rok plánuje Braňo obrusovať zástavky na DD? Lebo už mu tam začínajú kolaje a pre NP vozidlá to nebude dobré...
Martin Fundárek
"potom by si mal prepojenie Obchodnej a západnej časti Bratislavy len od 6. rána (cez víkend ešte neskôr) do 20. večer"
Argumenty o prestupnom systéme platia len pre Petržalku, pre západnú časť Bratislavy ani pri výluke?
"Nehovoriac o tom, že 9-na by mala cez Obchodnú zbytočne dlhú trasu, takže by ňou napr. z Trnavského mýta do K. Vsi nikto necestoval"
Môže cestovať linkami 1 a 4.
Tieto argumenty neberiem. Ako argument za súčasné riešenie a proti MiroBA-ovmu by som skôr použil to, že na MiroBA-ovo by sa asi nenašlo dosť vozidiel, pretože ráno je na linke 9 polovičný interval (asi trištvrte hodiny), takže je výhodnejšie, keď zachádzkou chodí neposilnená linka 5. Ale nemám to prerátané, nemám na analýzy dosť času.