Zase článok typu "čo veta, to blbosť":
- SOR BN 18 nikdy nebol vyrobený, iba NB 18;
- SORy BN 12 v BA nejazdia;
- na linke 94 jazdiť nebude, pretože je na Trnávke, hlavne že linky, kde sa naozaj testuje nespomenuli;
- nie je predĺženou verziou SORu BN 12, ale SORu NB 12;
- nejde o až tak nový model autobusu;
- SORy BN 9.5 nejazdia len do menších častí (neviem o tom, že by napr. Petržalka bola menšia mestská časť).
Ten novinár by mal vrátiť plat alebo si začať overovať fakty a písať radšej o tom, čomu rozumie...
Presne ako hovoris.Po presmerovani cez Riazansku sa dochodcovia stazovali starostovi N.M.,ze musia ist z Polusu s tazkymi taskami cez frekventovanu cestu. Tak s nej urobili mega kolotoc. Ten na Tehelnej sa este dal strpiet zdrzanie do minutky. Vyskusaj si ale ist z Trnavskeho myta az na Nobelovu poobede v spicke. Nabera meskanie 7-15 min. Pre beznych pracujucich ludi sa stala velmi neatraktivna a vsetci si ju radsej pockaju pri Poluse ako by sa mali s nou otacat okolo Slimaku .
Na vikendovu prevadzku prisla standartna odpoved. Nie je to v plane vozo km na tento rok,ale riesi sa to.
Pri poliklinike sa uz raz otacala este to bola L48 ,ale nepokracovala na Trnko. Mas pravdu ,ze dostupnost z hlavnej cesty bola v pohode,ale bol tam velmi uzky chodnik bez moznosti dobudovat lavicky a pristresok.
Tú tému o zastávkach na Černockého som začal ja, odvtedy som sa ale dozvedel niečo nové-údajne to majú byť zastávky pre školský spoj (snáď) z Rendezu na Hubeného. Vybudovanie zastávok financovala MČ Rača, vraj bolo aj súhlasné stanovisko DPB k prevádzkovaniu tej linky. Stroskotalo to vraj na nedohode mestskej časti a mesta o financovaní prevádzky. Hoci si myslím, že tak či tak sa to bude musieť riešiť, zavedenie toho spoja bola aj požiadavka rodičov zo ZRŠ pri škole na Hubeného. K umiestneniu zastávok na Černockého ulicu a nie pred vchod do ZŠ došlo podľa tohto zdroja z dôvodu hustej rannej premávky na Hubeného ulici a ďalej z dôvodu jej jednosmernosti, vďaka ktorej jej ľavá strana slúži trvale ako parkovisko a voľný je tam len jeden jazdný pruh(brať samozrejme všetko s rezervou)
Aj ja považujem 51-ku za opodstatnenú a myslím si, že dôchodcovia by si ju zaslúžili aj cez víkend. Ja som iba poukázal na zbytočné sa točenie hore-dole pri Poliklinike Tehelná a pred príchodom k Polusu (v smere k Vozovni Krasňany). Tieto "dôchodcovské destinácie" by 51-ka obslúžila aj tak.
No osobne by som linku 51 nechal tak. Pre mna za mna nech sa dochodcovia tocia zlava doprava v jednej linke a daju pokoj ostatnym ako keby mali brblat do celeho systemu.
Osobne som toho nazoru, ze system MHD by mal byt prestupny + by mali existovat prave taketo linky trebars aj s mizernym intervalom, ktore by priamo spajali dochodcovske destinacie. Ale nebolo by na skodu keby jazdila aj cez vikend.
To kto si na nej prihrieva "predvolebnú polievočku" u dôchodcov - naozaj starosta Nového Mesta? Viem, že to tak už funguje niekoľko mesiacov...
Páči sa mi, keď sa vychádza ľuďom v ústrety zriaďovaním nových zastávok. Ale nie za cenu "zbastardenia" trasy linky!
"Poliklinika Tehelná" - pôvodná poloha zastávky ležiaca takmer pri jej terajšej polohe, ale na hlavnej ceste bola až taká zlá? To v smere na Trnavské mýto nevedeli dôchodcovia prejsť cez tú nie až tak frekventovanú cestu? Takto sa tam 51-ka zbytočne krúti...
"Polus City Center" - prečo aj v smere k Vozovni Krasňany nemôže 51-ka stáť tam, kde 50-ka? Ak bývajú na Riazanskej veľké zápchy, tak ako-tak chápem... Ale ak nebývajú, tak tá obchádzka cez Hálkovu, Jarošovu a Vajnorskú aj vďaka tamojším semafórom dosť zdržuje. Plytvajú sa vzkm a zbytočne predlžuje jazdná doba 51-ky.
Ak sa niekto hrá na štedrého, tak NECH RADŠEJ ZAPLATÍ 51-ku cez víkendy a štátne sviatky. Veď aj vtedy chodia dôchodcovia von...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Na vikendovu prevadzku prisla standartna odpoved. Nie je to v plane vozo km na tento rok,ale riesi sa to.
Pri poliklinike sa uz raz otacala este to bola L48 ,ale nepokracovala na Trnko. Mas pravdu ,ze dostupnost z hlavnej cesty bola v pohode,ale bol tam velmi uzky chodnik bez moznosti dobudovat lavicky a pristresok.