Tú tému o zastávkach na Černockého som začal ja, odvtedy som sa ale dozvedel niečo nové-údajne to majú byť zastávky pre školský spoj (snáď) z Rendezu na Hubeného. Vybudovanie zastávok financovala MČ Rača, vraj bolo aj súhlasné stanovisko DPB k prevádzkovaniu tej linky. Stroskotalo to vraj na nedohode mestskej časti a mesta o financovaní prevádzky. Hoci si myslím, že tak či tak sa to bude musieť riešiť, zavedenie toho spoja bola aj požiadavka rodičov zo ZRŠ pri škole na Hubeného. K umiestneniu zastávok na Černockého ulicu a nie pred vchod do ZŠ došlo podľa tohto zdroja z dôvodu hustej rannej premávky na Hubeného ulici a ďalej z dôvodu jej jednosmernosti, vďaka ktorej jej ľavá strana slúži trvale ako parkovisko a voľný je tam len jeden jazdný pruh(brať samozrejme všetko s rezervou)
Aj ja považujem 51-ku za opodstatnenú a myslím si, že dôchodcovia by si ju zaslúžili aj cez víkend. Ja som iba poukázal na zbytočné sa točenie hore-dole pri Poliklinike Tehelná a pred príchodom k Polusu (v smere k Vozovni Krasňany). Tieto "dôchodcovské destinácie" by 51-ka obslúžila aj tak.
No osobne by som linku 51 nechal tak. Pre mna za mna nech sa dochodcovia tocia zlava doprava v jednej linke a daju pokoj ostatnym ako keby mali brblat do celeho systemu.
Osobne som toho nazoru, ze system MHD by mal byt prestupny + by mali existovat prave taketo linky trebars aj s mizernym intervalom, ktore by priamo spajali dochodcovske destinacie. Ale nebolo by na skodu keby jazdila aj cez vikend.
To kto si na nej prihrieva "predvolebnú polievočku" u dôchodcov - naozaj starosta Nového Mesta? Viem, že to tak už funguje niekoľko mesiacov...
Páči sa mi, keď sa vychádza ľuďom v ústrety zriaďovaním nových zastávok. Ale nie za cenu "zbastardenia" trasy linky!
"Poliklinika Tehelná" - pôvodná poloha zastávky ležiaca takmer pri jej terajšej polohe, ale na hlavnej ceste bola až taká zlá? To v smere na Trnavské mýto nevedeli dôchodcovia prejsť cez tú nie až tak frekventovanú cestu? Takto sa tam 51-ka zbytočne krúti...
"Polus City Center" - prečo aj v smere k Vozovni Krasňany nemôže 51-ka stáť tam, kde 50-ka? Ak bývajú na Riazanskej veľké zápchy, tak ako-tak chápem... Ale ak nebývajú, tak tá obchádzka cez Hálkovu, Jarošovu a Vajnorskú aj vďaka tamojším semafórom dosť zdržuje. Plytvajú sa vzkm a zbytočne predlžuje jazdná doba 51-ky.
Ak sa niekto hrá na štedrého, tak NECH RADŠEJ ZAPLATÍ 51-ku cez víkendy a štátne sviatky. Veď aj vtedy chodia dôchodcovia von...
Môžem potvrdiť, že v úseku Obchodná - Ružinov premáva linka 16 dosť slušne vyťažená, a to po trase ešte niektorí cestujúci do toho nenastúpia len preto, že je to 16-ka a také číslo oni nepoznajú. Napr. dnes na Trnku smer Ružinov ostala po príchode 16-ky polovica ľudí na zastávke, ale do nasledujúcej 9-ky sa tlačili všetci, až to pomaly tá K2S nepobrala.
Re #129160 21Tr: Šoféri nie, ale pri tých cca 3 Eurách na hodinu, čo dostávajú, nepredstavujú oproti energii až takú významnú položku.
Re #129165 21Tr: Rozumiem čo Ty chápeš, ale nerozumiem, načo by to bolo dobré, keď rozumné linkové vedenie sa dá urobiť aj s rovnakým celodenným inervalom na všetkých linkách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22
"SOR BN 18 je predĺženou verziou nízkopodlažného vozidla SOR BN 12, z ktorého niekoľko kusov jazdí aj v bratislavskej MHD." - hm, zaujímavé zistenie ?
PS: Zaujímavé, že keď sa tu testoval MAN, tak nikde nebola o tom ani zmienka ale o SORoch píšu vždy