Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: t6a57919 #129131:
No pochybujem, že je potreba aby električky v úseku Rača - ŽST Vinohrady jazdili tak často. Väèšinou sa naplnia až na ŽST Vinohrady študentmi, ktorí prichádzajú na Vinohrady a tí sa potom rozliezajú do 3,5,11 a 17 (poobede naspäť do 7). Aj tak porovnaj Raču, Ružinov a Dúbravku kde je frekvencia spojov električkových liniek rovnaká a veľkosť daných MČ.
Reply on: Majo #129130:
Záhradnícka - nie len kvôli oprave cesty, ale robí sa aj na trati - odstraňuje sa ten štrk.
Kecho-netuším komu patrí ktorý most. Len ma to tak napadlo ked som videla to o novom moste
Reply on: kacka #129128:
minule robili merania v noci aj na Apolle... a Lanfranconi s Pristavnym nepratria nahodu NDS? a tie ostatne tri mestu? ze ci tam nemaju nejake ine pravidla...
Reply on: Majo #129129:
Ale zasa Krasňany si polepšili: získali 7301+02 a 7957+58, ubudla 7725+30... ☺
Reply on: 21Tr #129116:
no v spičke je potrebna lebo na račiankej radiale je dost skol a skus sa rano viest s rače smerom do mesta alebo naopak vozne su natrieskane skolakmi a studentami + ešte ludia ktori cestuju do prace ale teraz ked tak chodievam tak vela detí ide vedla autobusu po chodnikoch proste pesi lebo by meskali nakolko v useku heckova - pekna cesta stoja v kolanach tie vozidla ,cez sedlo stači pokojne menej kapacitnejsie vozidlo (električka) lebo nieje at tak vela ludi
Reply on: richardhudec #129126:
Jazdná doba do Karlovej Vsi sa nie znížila, ale napak predĺžila, aj keď len o minútu (z 37 na 38 minút). Čo sa týka jazdnej doby medzi Slovanetom a Záhradníckou, tá sa predĺžila z 1 na 3 minúty kvôli zníženej rýchlosti na trati (tá je vyvolaná opravou cesty vedľa trate), v úseku Záhradnícka - Trnavské mýto sa však naopak skrátil jazdný čas o minútu. Výsledné predĺženie jazdnej doby Ružinov - Trnavské mýto je teda len jedna minúta.
Reply on: Ttom #129125:
Pôvodná 7717 bola v dobrom stave a stále existuje, je z nej posunovací vozeň v ÚD. Čo sa týka 7602+10, bolo by už na čase ju pre jej tech. stav vyradiť, ale nové električky sú zatiaľ v nedohľadne, takže bude asi snaha udržať ju v premávke čo najdlhšie. Jedna súprava by síce až tak nikomu nechýbala, ale viac už áno. Predsa len sa vyradili 7719, 7725 a 7730 bez náhrady...
tie merania na mostoch robia iba na starom a novom moste alebo aj na zvysnych troch? ? nepamatam si zeby som pocula o meraniach na pristavnom alebo lafranconi. pristavny si ani predstavit neviem ?
Reply on: richardhudec #129126:
hm ja nemyslela cas. ten mi neva. ale myslela som tu poznamku o (ne)zmene komfortu cestujucich, co si ja prekladam (podla svojho) na to cestovanie z mesta na safko. o com bola vcera rec
Reply on: kacka #129121:
no tak k tomu cestovanie dlhsie...uvediem jeden priklad, ktory som si vsimol...linka 9...aj napriek tomu, ze sa medzi Slovanetom a Zahradnickou pridali 3 minuty jazdnej doby ❗ ❗ ❗ ❗ (urcite vdaka preferencii) tak celkovy cas do karlovej vsi sa najma koli obchadzkovej trase znizil o minutu...
Reply on: Majo #129117:
mam este jednu otazku na teba, ci sa v blizkej dobe bude vyradovat aj 7602-7610? alebo teda v akom je tech. stave? lebo viem ze minuly rok tu ktosi pisal ze bola v lepsom stave ako stara suprava 7717-7718, ktora dostala nove skrine
Reply on: Nodes #129123:
praveze som pozerala. a aj tak sa mi zda byt nejak moc uzka. to by chcelo asi nazivo videt
Reply on: kacka #129120:
Je zuzena cela cast az po prve okno vedla dveri. Ale pozri sa na fotku interieru. Az taka uzka nie je.
Reply on: 21Tr #129107:
je pekné, čo by si volil ty, ale obávam sa že asi len ty. "ten kto býva na jasovskej..." to si odkiaľ zobral? išiel si niekedy 98? je síce pekné že ťa dovezie "ku všetkým linkám račianskej radiály", ale vzhľadom na trasu nepatrí medzi najspoľahlivejšie spoje (prístavný most, bajkalská) a predtým ide cez polovicu Petržalky. Takže aj keď to vychádza podľa CP podobne, rozhodne je spoľahlivejšie ísť 91/191 (ktoré určite nebudú nikde trčať) a potom 5 (10+21 min. + zopár minút na prestup) ako 98 (34 min. + x min. zápcha).
este k mojmu vcerajsiemu pisaniu o cestovani z mesta na safko
ako tu http://bratislava.sme.sk/c/4837689/tunel-uzavreli-cesta-elektrickou-trva-dlhsie.html pisu, tak podla uja zahradnika sa nic nezmenilo
"... povedal Zahradník. K zníženiu komfortu cestujúcich by podľa neho dôjsť nemalo. ..."
neviem ci sa tie tras budu este pocas toho roka trochu upravovat, ale keby hej, tak by nebolo zle keby ta 16 robila aspon v smere z ruzinova do race slucku cez safko. ako robi napr 50. a mozno by sa tiez dalo z dubravky/karlovky smer centrum dat jednu linku nie cez safko, ale cez jesenskeho.
Reply on: Nodes #129115:
hm to tych 30 cm tolko urobi? hm tato sa mi zdala byt o dost uzsia ako len o 30 cm ?
Reply on: 21Tr #129116:
na zastavke bol oznam o 4-minutovom intervale
Reply on: 21Tr #129107:
"Už ťa vidím ako ty bývaš v Petržalke a ideš práve 91/191".

Ja bývam pri ŽST Petržalka, takže kľudne. ?
Reply on: MiroBA #129110:
Električky bez papierov už nie sú vhodné na predaj do ďalších miest, pre tento účel sú nepoužiteľné. Nehovoriac o tom, že do Rumunska prúdili z Nemecka už aj podstatne novšie vozidlá a ak aj niektoré neboli novšie, určite boli v lepšom stave. Ďalšou vecou je, že z tých vyradených K2 sa ešte dosť veľa dielov použije.

Re #129113 MiroBA: Tie dva tyristoráky mali prehnité skrine a ich oprava by bola finančne nerentabilná. Výzbroj TV1 v našich vozidlách je už stará, preto je veľmi poruchová a prevádzkovanie vozidiel s ňou je veľmi nákladné. Preto je snaha sa jej čo najskôr zbaviť, a nie ju ešte premontovávať do ďalších vozidiel.
Ak by bola zo 7086 alebo 7087 K2G, použije sá tá výzbroj TV8, ktorá je ešte na sklade (netreba dve, stačí jedna zdvojená).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.