No ak chodia v intervaloch (resp. je to tak v pláne) 5min, tak potom to vychádza na 12 spojov do hodiny a keďže kapacita klbáku je 150 ľudí, tak potom je tam teraz kapacita 1800 ľudí zatiaľ čo 3,5 a 11 ponúkajú až 4300 ľudí. Je potom teda taká kapacita električiek v úseku ŽST Vinohrady - Komisárky potrebná?
"Skončil tam takto pomály celý pôvodný vozový park DDR -T4, KT4, Gotha, Duewag."
A práve preto tamojšie DP od nás určite kupovať nič nepotrebujú. Však keď za lacný peniaz mohli nakúpiť "skoro nové" vozidlá z Nemecka po celých sériách, načo by kupovali 1-2 kusy našich vrakov?
Dobre, OK už budem s linkovaním čušať. Hlavne aby niečo jazdilo. Mýliť sa už nebudem -už som to zistil. Koniec koncov je to len na rok, tak to vydržíme.
JJ že sa vyradovali T3SU som zaregistroval. Len škoda tých dvoch tyristorákov -predsa je TV1 volačo lepšia výzbroj ako Tr37. Inak už nebolo rentabilné výzbroj z 7725 a 7730 dať do iného vozňa?
Z K2YU že dalšia K2G - ako z výzbrojov TV8? Lebo čo je 7085 tak tam bola použítá čo ešte zostala na sklade alebo sa
ešte 2 nájdu? alebo sa vymontuje z nejakej súpravy T3?.
Odhadujem, že to bude K2S skorej.
ja s nou chodim ces víkend som videl aj tri za sebou a chodia aj ces vikend dost casto a nie poparadi vzdy dojde ine zasebou a v spicke dost meskaju lebo s smere do mesta staja v kolone takze cesta heckova - pekna cesta trva aj 15 minut rano neviem či zdvojene lebo chodia nie az tak natriskane ale dost plne takze chodia casto ale szoja v kolonach to električky nerobia a chodia na cas..
U nás sa vyradené električky žial len šrotujú. Jedine pred dávnejším časom boli darované myslím dve K2 do Sarajeva ako Humanitárna pomoc. Tie tam myslím jazdia dodnes.
Potom ešte jedna T3CS 7710 skončila v Brne a je už zošrotovaná.
Inak správna otázka. Tu by som sa aj ja chcel spýtať či to niekto nevie....
Prečo DPB nepraktizuje takýto odpredaj do východných zemí, nie zrovna do Kórei (tam by som nepredal ja osobne radšej ani prehrdzavelý skelet). Ale tie vyradené K2 možno by našli uplatnenie v nejakom Rumunskom meste alebo na Ukrajine...
Skončil tam takto pomály celý pôvodný vozový park DDR -T4, KT4, Gotha, Duewag. Je to kôli tomu že nemajú "papiere" kedže ich dostali novostavby. Alebo nie je záujem o tento typ?
Ono pravda tiež že vo východných zemiach sa veľmi kĺbové eliny neosvedčili už od výroby pre náročnejšiu údržbu.
Nevie niekto ako chodí X3? Mám na mysli to, či nechodia zdvojené spoje ráno z Rače a poobede z Krasňan. Teda aká je hodinová kapacita linky X3? A zvládajú to X3?
Už ťa vidím ako ty bývaš v Petržalke a ideš práve 91/191 ? ten kto býva na Jasovskej tak uprednostní práve 98, ktorá ho dovezie k všetkým linkám Raèianskej radiály ako k jednému výprdku čo jazdí každých 12min! Okrem toho si pozri ako "blízko" sú zastávky 91/191 k obydliam. Nákupná zóna Lúky (91/191) vs. Lúky II. (59,93,98,99) - volím Lúky II., načo sa srať za Carrefour?!, Kolmá (91/191) vs. VŠ Manažmentu (93,94) - jednoznaène pre VŠM, sa nebudem predsa ondiť pod nadjazd kde šlapky stoja, jedine ŽST Petržalka a Dvory sú zastávky situované v obytnej zóne a nie kdesi mimo. Aj tak z Panónskej cesty by som v pracovný deň volil jednoznačne 59 (priamo), 94, alebo 93+31/39 a na Vazovovej prestupoval na električky.
21tr-to bolo dosť dávno a tuším že len chvíľu to tak chodilo. Ale keby som si mala vybrať medzi 98+električka alebo 93+3 zo stanice alebo 59 tak určite by som si 98+električka nevybrala. Len čisto 98 to trvá 30-40 minút plus situácia na prístavnom moste. Ďalšie dve možnosti trvajú asi o polovicu kratšie
Takze by si listok musel cviknut (v pripade, ze by bola vozovna v P2) cestujuci z P1 na konencnej t.j. vo vozovni ? ..ak vychadzame z toho, ze hranica je medzi dvoma zastavkami? To by teda mohlo vysvetlovat, aby nebola zbytocna buzeracia to P1, ak by napr. kontroloval revizor tarifne vybavenie pri vystupovani z vozidla ?
Ľudí vo vozovni neodstavuješ, oni vystúpia pred vozovňou. Vo vozovni sa zvyknú odstavovať len vozidlá. ? Ale teraz vážne - na Vinohradoch aj tak neotočíš autobus (náhradná doprava), takže aj tie sa musia otáčať vo vozovni. Otáčajúce sa električky nemajú vo vozovni čomu prekážať, nakoľko je cez deň väčšina vozidiel na trati.
Stále sa mi to potom zdá akési nedorobené, keď sa nedá ísť na všetky smery. Výluka na Račianskej (pri Figare alebo na Ursínyho) je kvôli nehodám tiež pomerne častým javom a odstaviť ľudí niekde vo vozovni, kde nič nie je? Okrem toho stále sa otáčajúce električky vo vozovni neprekážajú?
A načo by to bolo dobré, keď vozovňa slúži taktiež zároveň ako obratisko? Napr. v Karlovej Vsi by sa také niečo zišlo (využitie v prípade výluk/nehôd na otáčanie električiek z Dúbravky), ale na Vinohradoch to považujem za zbytočné.
21Tr