Žial nedostatok kĺbových autobusov - aj pri tejto výluke je vidno že sa zaspalo na vavrínoch. DPB by mal vážne uvažovať aspon zo zapožičaním nejakých vozov z Viedne.
Inak ked sa opravuje trať, nevie niekto prečo sa upustilo od opráv postupne po jednej koľaji? -tak že na začiatok aj koniec opravovanej časti trate sa dá výhybka " tzv Kalifornian" a dočasne je jedna kolaj obojsmerná kým druhá sa opravuje.
Sa pamätám, že práve račianska radiála v úseku od Rač. mýta po žel. st. Vinohrady sa tak opravovala nejak zač. 90tich rokov.
Už to sa to nerobobí kôli bezpečnosti, neumožnuje to už legislatíva?
Ešte jedna je možnosť spraviť PX súpravy (T3 spriahnuté zadkami k sebe) a tak obsluhovať neopravovaný úsek. Tiež ale treba na koniec prerušenej trati dať "Kalifornien". Tento spôsom sa používa pri opravách tratí v Plzni.
Jeden alebo druhý spôsom by umožnil vypraviť menej autobusov na náhradnú dopravu, príp. žiadne.
Pretože rekonštrukcia trate sa robí pohodlnejšie, keď je z nej premávka vylúčená úplne. Traťovákom to (bohužiaľ) vždy niekto schváli. Však prečo by komlikovali život sebe, keď môžu iným?
OT ON
Re #128820 S499.1023: ja by som povedal, že je exemplárny príklad aj všetkých negatívnych prísloví na Slovákov.... úplne extra trieda je "keď zdochla mne koza, nech susedovi zdochnú dve". V prípade Dunčovej nenávisti, ktorú tu propaguje by som to updatol na "keď zdochla mne koza, nech zdochne sused s celou rodinou"...
OT OFF
Petržalka má nejaké SVOJE vozidlá? Tie zapožičiava Dopravnému podniku? Pre tvoju informáciu: Budem sem chodiť kedy a sako ja uznám za vhodné, lebo boj s ľudskou blbosťou sa síce nedá vyhrať ale nesmie sa vzdávať a ty si priam exemplárny príklad ľudskej blbosti.
ono tie nadávky boli uz vcera lebo nielen vela ludi cakalo na električku napr. Pekna cesta 50ludi Detvianska 30 ludí ale aj niektorí čo vedeli že nepojde tak šli na zastávku autobusu na Detvinskej (ako 52 ,56 ,..) lebo asi videli že oproti chodia a tam čakali..
Kaliforňan je slangové označenie pre povrchovú výhybku Californien, ktorá sa používa pri výlukách. Jej inštalácia je pomerne jednoduchá a umožňuje (napríklad) prejazd električiek na protismernú koľaj, keď sa rekonštruuje koľajová trať.
Kaliforňanov sa v ostatnom čase bojí DPB ako čert kríža, to už sme si všimli viacerí. V lete sa to nebude robiť možno preto, lebo bude nejaká iná výluka.
MiroBA
Žial nedostatok kĺbových autobusov - aj pri tejto výluke je vidno že sa zaspalo na vavrínoch. DPB by mal vážne uvažovať aspon zo zapožičaním nejakých vozov z Viedne.
Inak ked sa opravuje trať, nevie niekto prečo sa upustilo od opráv postupne po jednej koľaji? -tak že na začiatok aj koniec opravovanej časti trate sa dá výhybka " tzv Kalifornian" a dočasne je jedna kolaj obojsmerná kým druhá sa opravuje.
Sa pamätám, že práve račianska radiála v úseku od Rač. mýta po žel. st. Vinohrady sa tak opravovala nejak zač. 90tich rokov.
Už to sa to nerobobí kôli bezpečnosti, neumožnuje to už legislatíva?
Ešte jedna je možnosť spraviť PX súpravy (T3 spriahnuté zadkami k sebe) a tak obsluhovať neopravovaný úsek. Tiež ale treba na koniec prerušenej trati dať "Kalifornien". Tento spôsom sa používa pri opravách tratí v Plzni.
Jeden alebo druhý spôsom by umožnil vypraviť menej autobusov na náhradnú dopravu, príp. žiadne.