SOm zvedavý,že čo za náhradné spoje mal zase na mysli . Mala by sa zriadiť nejaká X-ka trebars na trase PKO- Zochova- Kollarko, lebo predsa len vacsina aut.liniek prechadzajucich po Novom moste stoji na Zochovej,kde ludia vystupuju hlavne na eliny a teraz to rok nebude existovat. Existuje sice 31,39 ale pri ich riedkom intervale a navaloch studentov sa tam ludia hrnut nebudu ako ich poznam.
Tak už zbývá poslední K2S a hotovo. Až se bude v provozu i 7134, tak už žádné K2 jezdit nebudou, jsem pochopil. Ale V seznamu tramvají K2 jsou některé vyřazené vozy stále vedeny jako nevyřazené.
To je úplne jedno, či ide ku Tescu na Dudvážskej a trhu na Hronskej, alebo či pôjde k Bille na Uzbeckej a trhu na Bieloruskej. Dôležité však je, aby išla k aspoň jednému z týchto obchodov/trhov a aby prepojila Biskupice a Vrakuňu, lebo to iná linka nerobí (ak nerátam 79 s tým jej hodinovým intervalom). Od Železničnej je Šíravská a Čiližská rovnako ďaleko, mám to v praxi mnohonásobne odskúšané. ? Nie vždy je lepšie to lacnejšie riešenie.
Aha, dobré argumenty. Tak nič, najlepšie by to asi bolo tak ako si to tu pred pár dňami navrhoval a poslal aj do DPB, ale to by (podobne ako terajšie reálne riešenie) bolo drahšie než toto mnou navrhované.
Lenže už bolo obdobie, keď 67-ka išla okolo Billy a ďalej okolo Pentagonu, a to teda sa ľudia tiež nedostali tak jednoducho k obchodom v blízkosti zastávok "Hronská" a "Dudvážska". ? Ale viem, že keby išla na "Podzáhradnú" a ďalej k Cintorínu Ružinov, tak ani jedni ani druhé obchody by 67-ka neobslúžila. ?
Ale k zastávke "Železničná" je bližšia "Čiližská". Nie "Šíravská", teda ľudia z okolia Ráztočnej by v takom prípade mali chodiť radšej na Čiližskú.
Neviem, ja tiež vždy chodím cez železnicu, keďže to mám kúsok od domu. ?
Re #128458 Pena: Plačeš na nesprávnom hrobe. Nikto z DPB, a tobôž nie nikto z portálu iMHD.sk neovplyvní to, ktorá cesta na križovatke bude hlavná a ktorá vedľajšia. Takže keď nechceš, aby boli Tvoje sťažnosti len obyčajnými výkrikmi do tmy, adresuj ich prosím na magistrát.
Re #128459 Peon: Nemyslím, že to je dobrý nápad, lebo by si Biskupičanov odrezal od obchodov v blízkosti zastávok Hronská a Dudvážska. Proste prepojenie Vrakune a Biskupíc v trase 67 je prirodzený prepravný prúd, ktorý využíva dosť veľa ľudí a zrušením tohto spojenia by ostali odkázaní na pešiu dochádzku. A v konečnom dôsledku by Tebou navrhovaná trasa kopírovala zbytočne dlhý úsek linky 70. A s tou zastávkou Železničná - prial by som Ti bývať niekde v okolí Ráztočnej, odkiaľ už aj teraz musia chodiť na tú zastávku 10 - 15 minút pešo a Ty by si im z toho urobil 20 minút na Šíravskú.
Ale veď Miestny úrad Ružinov máte na Mierovej ul. a tam ste sa 67-kou ani s jedným prestupom z Trnávky predsa nedostali. Vlastne dostali, ale dosť veľkou obchádzkou cez Čiližskú...
Práveže teraz sa tam dostanete s jedným prestupom 65-kou na zastávke "Cintorín Ružinov" ale s tým, že tam treba prejsť cez cestu (je tam však semafór aj pre chodcov).
a) 65-ku nechať v pôvodnej trase "Tbiliská - Jurajov dvor". Totiž trasa až na Čiližskú mi "v dobe semafórov a zápch" pripadá byť dosť riskantná na dodržiavanie CP...
b) 67-ku v upravenej trase: Z Jurajovho dvora tak ako teraz 65-ka s tým, že za zastávkou "Podzáhradná" by sa od zastávky "Bodrocká" napojila na svoju trasu na Vinohradnícku.
Síce by som týmto zrušil novovytvorenú celkom dobrú možnosť prestupu z Dolných honov (Čiližskej a spol.) k Slovnaftu na zastávke "Podzáhradná", ale bolo by to LACNEJŠIE, ako držať skrátenú 67-ku a zároveň aj "dlhočíznu" 65-ku.
Vychádzam z toho, že v úseku "Hronská - Čiližská" premáva viacero iných liniek.
Zastávka "Železničná" by tak bola obsluhovaná iba 79-kou, ale je v pešej dostupnosti k zastávkam "Čiližská" a "Šíravská".
No a od zastávky "Majerská" po Astronomickú nie je o čom. 78-ka aj 87-ka tak idú.
A úsek medzi Astronomickou a Avionom ani nespomínam, pretože ani terajšia nová 65-ka tento úsek nijak nenahrádza. Teda tam sa cestujúci môžu spoľahnúť jedine na 39-ku a 61-ku, čo je dosť nepraktické a zdĺhavé - proste Pena má smolu...
PS: Ak by sa niekomu nepáčilo, že zrušením spojenia "Vinohradnícka - Astronomická" by prišiel o možnosť prestupu na električky do centra mesta, tak na trolejbusy do centra môže prestúpiť na zastávke "Cintorín Ružinov".
Keby sa kompetentní zamysleli, tak by zistili, že relatívne jednoduché riešenie prejazdu cez to priecestie by bolo vymenenie hlavnej cesty. Od letiska by bola hlavná smerom na Vrakuňu. Potom by autá prechádzajúce od letiska cez priecestie boli stále na hlavnej ceste a tie autá, čo idú od Martinského cintorína by nemuseli dávať prednosť v jazde stojac na priecestí. Ale ono je jednoduchšie zrušiť linku ako sa zamyslieť. Momentálne je Trnávka odstavená od priameho spojenia s Ostredkami a aj so svojim miestnym úradom. A neviem, či je pre deti bezpečnejšie pri prestupovaní prechádzanie cez komplikovanú križovatku peši ako prejazd cez priecestie autobusom. A k tej poznámke o školách na Trnávke len toľko, že kto pozná úroveň školy na Ostredkovej, ten by sa takto hlúpo nepýtal.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Lenže už bolo obdobie, keď 67-ka išla okolo Billy a ďalej okolo Pentagonu, a to teda sa ľudia tiež nedostali tak jednoducho k obchodom v blízkosti zastávok "Hronská" a "Dudvážska". ? Ale viem, že keby išla na "Podzáhradnú" a ďalej k Cintorínu Ružinov, tak ani jedni ani druhé obchody by 67-ka neobslúžila. ?
Ale k zastávke "Železničná" je bližšia "Čiližská". Nie "Šíravská", teda ľudia z okolia Ráztočnej by v takom prípade mali chodiť radšej na Čiližskú.