A na Trnávke nie sú základné školy, že treba deti posielať na Ostredky? Napr. viem o ZŠ Vrútocká.
Re #128454 Ike: Ja som dnes videl, ako nejakí rodičia s dieťaťom v kočíku prechádzali cez trojkoľajnú železničnú trať pri Kike. Takže hazardovanie so životom detí v tých končinách je asi normálne...
Chcel by som poďakovať všetkým ľuďom z MHD BA, ktorí vymysleli tú vtákovinu, že zrušili linku 67 z Trnávky na Ostredky. Odpísali jedinú možnú dopravu detí do ZŠ na Ostredkovej bez komplikovaného prestupovania. Týmto počinom ich donútia cestovať asi o 15 minút dlhšie a cvakať dva lístky miesto jedného. Fakt genitálny nápad ...
inak to je asi najzbytočnejší prechod cez električkovú trať v BA... keby smer na botanickú pustili otáčať na križovatke s Devínskou cestou a smer z Botanickej do Karlovky otáčať pod mostom Lafranconi, tak by tam nemuseli byť ani semafory.
Ta lávka tam nie je pre srandu králikov...
Vsimol som si. Je to taky strasny problem? Nuz tak je to hostovane na domene Zoznamu. Kedze Zoznam ma problemy s navstevnoustou, je jasne ze to kupili preto aby mohlo byt auditovane v AIMe pod Zoznamom. Teda musi byt na ich domene.
Ale tym ze by do toho zasahovali by isli proti sebe. Tak prosim klud.
chlapče, ty si úplne, ale úplne mimo... totálne... blváš mimo misu... naštuduj si niečo z ekonómie a niečo s administratívno-právneho členenia a niečo o nenávratných príspevkoch z ESF alebo ERDF!
Tá Záhorská bystrica je mestská časť Bratislavy a podľa Zákona o Bratislave z vyzbieraních daní, prispieva do rozpočtu mesta Bratislavy. Preto tu premáva verejná doprava, ktorá je prevádzkovaná stopercentným vlastníkom mesta - DPB. Čiže obyvatelia si cez dane platia túto službu a poplatok je de facto (z hľadiska reálnych nákladov) symbolický.
Chorvátsky Grob úzko spolupracuje s mestom Bratislava a keď mám byť úprimný, je to najbližší adept na obec pričlenenú k BA ako mestská časť. Linku 630 si tiež financuje.
Linka 901 a 801 je iniciatíva Dopravného podniku. T.j. okrem toho, že 100% vlastníkom je mesto Bratislava, má vlastné financie s ktorými môže hospodáriť a vzhľadom na to, že to nie je služba vo verejnom záujme (obyvatelia Rajky ani Hainburgu ani Wolfsthalu neplatia BA dane (resp. sú taký špekulatni s trvalým pobytom)). A teda DPB musí nájsť hranicu medzi dopytom a ponukou a správnou cenou... ak dá nízku cenu, tak na tom môže strácať, ak dá vysokú, tak sa zníži dopyt.
A teraz k tomu, že 801 je financovaná z fondov EÚ. Predpokladám, že to bude ESF, ale to je jedno. Tie fondy nefungujú tak, že tu máš peniaze, rob si s nimi čo chceš. Získanie príspevku na základe súťaže je obtiažna vec a v prvom rade ide o to, že TY to najprv zo svojeho zaplatíš a potom ti oni vrátia peniaze za predpokladu, že je všetko v poriadku. Navyše medzištátna linka a nenávratný príspevok vyžaduje veľa veľa byrokracie a administratívy a ono tých pracovníkov treba aj z niečoho platiť... takže toľko
a napriklad take kazde presmerovanie stranky si si ani nahodou nevsimol ? skus si pozriet v prehliadaci ze ci sa pohybujes naozaj na imhd.sk alebo len tak cistou nahodou imhd.sk
PS: aj ti poviem rovno preco, lebo vyhodnocovanie navstevnosti stranok...
to by bol presne ten krok ktory by ma viedol k tomu aby som si aj pri sucasnom pracovnom mieste kedy mi cestovanie MHD vcelku vyhovuje nekupil uz dalsi predplatny listok ale cestoval aj do prace uz len autom
Re #128396 810zssk: to nie je len o liste (a jedna sa hlavne o principe), to co sa tu deje v suvislosti so zoznamom sa nepaci ani mne (a d3k0vi som uz vravel ze pokial sa mu jedna o samotnu prevadzku tak nemam problem mu s tym aj v buducnsti pomoct (a urcite nebudem vyzadovat take ftakoviny ako zoznam.sk))
NEDRYSTAJ! ANO do Rajky su to 4 kilometre ale nezabudni ze RAJKA je v MADARSKU (iny stat)! Kebyze zahorie je iny stat myslis si, ze by tam jazdila MHD za normalnu tarifu?
PS: Ak ta tolko irutuju mnohe veci tak si chod radsej "cvrknut" niekam inam, nie sem. Vkuse trepes hovadiny a vsetkym si iba na smiech (nie len mne ale kazdemu). Pokial chces diskutovat o MHD urob nam laskavost - skor ako zacnes drystat sa chod pozriet na danu lokalitu ako to tam je a vyzera! (a nezelam si aby si k tomuto komentaru viazal nieco o DD, Zahradkarovy a NP vozilach)
Nie. Ale prečo by nemohli ľudia čo chodia do Wolfsthalu, Hainburgu a Rajky chodiť na 60min lístok keď sa to dá stihnúť?! Alebo nech sa zavedie ten 75min, ktorý má podľa BID platiť pre prímestské linky a hotovo.
Ešte som zabudol. Záhorská Bystrica je 5km od Lamača a platí tam MHD tarifa, Chorvátsky Grob 7km od Vajnor a Rajka je 4km od Čuňova a DPB sa tvári akoby bola za horami-dolami a Hainburg je 12km od BA. Vôbec by ma zaujímalo ako DPB vymeriava tie ceny pre Hainburg, Wolfsthal a Rajku. Pokiaľ viem, tak hento pásmo 801,901 a x20 mali byť na 75min lístky pri ceste do BA. Viem, že BID neexistuje ale aspoň pomaly ale iste sa riadiť podľa toho plánu by nebolo na škodu, takisto by to nebolo od veci pri linke 630 praktizovať, aby ľudia videli ako to vlastne funguje.
Ale v čom je to špecifické teda? Však 801 má kopírovať 91 a 191 v trase od Čuňova po Jasovskú, tak neviem čo sa DPB trasie o jej využitie! Teda dúfam, že DPB povolí dopravu ľudí aj tých čo necestujú do Rajky na linke 801. Paradox je, že napr. 901 nemôžeš ísť od Nového mosta na Einsteinovu, a na druhej strane nadávame, že šoféri Slovak Lines odmietajú niekedy ľudí prepraviť v rámci územia mesta BA ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo
Re #128454 Ike: Ja som dnes videl, ako nejakí rodičia s dieťaťom v kočíku prechádzali cez trojkoľajnú železničnú trať pri Kike. Takže hazardovanie so životom detí v tých končinách je asi normálne...