Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Sranda, bol som na www.staznosti.sk a hadajte na koho maju statisticky najviac staznosti... Na Dopravny podnik Bratislava, a.s..
Tam by sa malo investovať do zvodidiel. Kvôli je.nutým šoférom stoja eliny. Ak chcú siloumocou nabúrať, tak nech sa oprú do zvodidiel. Maly by byť od Gaštanového Hájika po Račko a od Tunela po konečnú v Dubravke. A aj v Ružinove a na Vajnorskej.
KLF: rád sa pridám, ale až poskúškach

Podľa mňa by sa každy vodič mal rozhodnúť či chce alebo nechce robiť doplnoký. Samozrejme tá koruna, či dve by zostali vodičovi.
hroch2 - #12782 : Uvadzas, ze ti utiekla 88 zo Šafka, lebo mala ist o 21:35 h. a isla o 4 minutky skor a ty si nestihol prestupit z linky 50, ale troska ta poopravim. Linka 88 ma odchod zo Šafka aj cez tyzden aj cez vikend o 21:30 h., takze ten vodic isiel prakticky nacas.
Juro #12750: neschvaluje nahodou region aj CP SADky ?
tulenique> ano spravne, kolesa na jednej strane nemaju okolky...a na druhej strane su kolesa s obojstrannymi okolkami a toto koleso vedie voz na spravnu kolaj...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Hi, no este som cele nedocital. Ale mam napad (mozho ho uz niekto napisal), ako vyriesit tu dilemu 15s a automat vo vnutri. Ako uz niekto poznameal - automat vo vnutri by uz dany listok rovno oznacil aj casom. Takze 15s by mohlo fungovat dalej, ale netykalo by sa to uplne automatu - ten by mal dlshsi interval (alebo ziaden, ved keby prisiel revizor, automat by sa zablokoval), a zaroven keby bol v buse revizor, tak by samozrejme listky vobec nevydaval.
Vie mi niekto vysvetlit ako funguje krizovanie voznov na vyhybni na pozemnej lanovke na Hrebienok ? Ked som tam totiz bol, tak som to dost skumal a zistil som ze na tey vyhybni nie su ziadne pohyblive jazyky ako na ozajstnej vyhbke. Vypracoval som teoriu ze kolesa na jednej strane nemaju okolky... ale to sa mi zda dost divne... Ako to teda v skutocnosti je?
No ja si stale nemozem pomoct, ale argumentacia DPB ohladom DOPLNKOVEHO predaja CL vo vozidle vodicom typu "To sa neda, lebo..." velmi pripomina vyrok jedneho mojho znameho:

Na slovensku "to sa neda..." na 99% pripadov znamena "mne/nam (DPB) sa nechce...".

Pravdivost tohto vyroku je velmi lahke overit na mnohych statnych/verejnych instituciach, v mnohych obchodok a - zial - aj v DPB.
Vladimír #12785: 1. V Žiline majú mám pocit na predaj u vodiča iba jeden druh lístku, a je asi o dve koruny drahší ako základný. Myslím, že zľavnené lístky sú u vodiča zbytočné, lebo väčšinou cestujúci, ktorí kupujú lístky u vodiča nemajú nárok na zľavu (napr. nemajú električenku). 2. V bratislave sú naozaj veľmi agresívni cestujúci (a aj iné individuá)
hroch2: Ale ak sa nemýlim, Si navrhol celkový presun automatov do vozidiel (cize vonku by automaty neboli), preto som vyrukoval s tym tvorenim sa radov.

No ja odpadam. Ved SAMOZREJME by sa jednalo len o vybrane druhy CL, ved hadam nikto nepocital s tym, ze vodic bude mat k dispozicii celu paletu jednorazovych CL vratane CL na viac ciest a kombinovanych CL 🙂 🙂 🙂
Vodic by mal k dispozicii listok len s platnostou na 30 min. za zvysenu cenu napr. 16 alebo 18 Sk a dajme tomu, ze aj zlavneny za 8 alebo 9 Sk. (uvedene ceny = moj navrh).

Andy: Normalneho cestujuceho to nenastve. I ked musim uznat, ze v Bratislave su mimoriadne agresivni cestujuci (podla mojich skusenosti).
Andy: ano, aspon podla cestovneho poriadku, kvoli tomu sa rekonstruuje trat az do Chvatimechu a ma sa kupit aj nova alebo secondhandova motorova lokomotiva na to.
Vladimír #12771: To s tou nepovinnosťou vydávania je dosť blbé, lebo to cestujúcich môže naštvať a potom môže dojsť ku konfliktom...

frenky #12772: No tá 101 by premňa bola dobrá iba v kombinácii so 107. Lebo dostať sa tých pár zastávok z Hraničnej pod Nový most je utrpenie (hlavne cez víkend).

drink #12774: V podstate áno.

frenky #12777: Plne súhlasím!!!

si #12778: 1. To ponáhľanie sa dalo využiť v roku 2000 keď som precestoval 11 minútovú trasu za desať minút.. 2. Skús nainštalovať ku každým dverám dva automaty :):):):)

m@rtin #12779: U nás sa občas nájdu vodiči, ktorí dobrovoľne predávajú lístky (mal som možnosť zažiť viackrát na linke 61 z letiska), ale čo sa týka znalosti anglického jazyka u vodičov je dosť bieda.
si: a este chronometraze - vodici si aj tak robia co chcu... napriklad aj taka 50 by mala na safku navazovat na 88, ale este som nezazil, ze by sa to fakt podarilo... nie, ked som v tej 50 bol ja 😞 nokedy sa to asi dari f pohode 🙂

ale dnes som zuril z ineho dovodu: isiel som 50 o 21:08 od polusu, s tym, ze na safku budem mat 5 minut na prestup na 88 (prichod 21:29, odchod 21:35)... okrem toho, ze 50 2 minuty meskala, co ale soferovi odpustam 😉, 88 odisla o 4 minuty skor (!!). vysledok? hnil som 15 minut na zastavke a bola mi k...ska zima. neviem, preco este tym cp vobec verim...
joj a ten drinkov napad tiez nie je zly... aj vo viedni si v automate mozete kupit listok, na ktorom je napisane "AUTOMATICKY OZNACENE PRI KUPE" (nie je to presny preklad, to je totiz napoly reklamny blud 🙂 )
ja vidim riesenie v tom, ze sa (opat znevyhodnenie, aby sa viac oplatilo kupit listok vonku) vo vozidle budu predavat iba niektore listky... uplne idealne by som navrhoval dva: zakladny a zakladny zlavneny. bodka. teraz si cestujuci moze vybrat: bud si vopred kupi lacnejsi listok s platnostou aku chce, alebo obetuje par korun naviac a kupi si v autobuse listok, ktory mu bude platit na tu jednu cestu...

problem patnastich sekund by sa dal vyriesit iba tak, ze by tie automaty pracovali rychlo... napriklad ako tie uplne najstarsie, ktore ti listok vypluju prakticky okamzite... a este raz pripominam, ze by predsa malo ist o DOPLNKOVY predaj, takze by na tie listky snad neboli sooory cize rady 😉
V Praze mají řidiči z prodaného lístku 1 Kč k platu. To znamená, když řidič prodá třeba na lince 100 na letiště 50 lístků, má 50 korun k dobru krát 25 pracovních dní tak má 1250 Kč navíc k platu. Samozřejmě na linkách, které nejezdí na letiště je to výrazně nižší prodej, ale na linku 100 jsou nasazováni také řidiči s částečnou znalostí anglického jazyka.
hroch2: mam radsej ak vodici na linke nestihaju a do takychto chronometrazi by som vobec nesahal, pretoze za meskanie vozidla vodica nezdrbu a ten sa aspon ponahla (zvycajne). Ak do toho budes zbytocne rypat, tak cakaj na danej linke opacny extrem ktory je na pazu, kedze za skore prichody mozu vodica zdrbavat a tak bude musiet chodit ako slimak....

S tym stihanim automatu a 15 sekundami je to dobra pripomienka, mozno ma niekedy napadne nieco rozumne ako to vyriesit, potom napisem :-))
No vidis. Ved mi mame aj klbaky!!! Na taku moznost som zabudol.

Ale aj tak z toho prd bude si myslim, v kazdom pripade treba riesit to co je zabehnute a nevymyslat hovadiny.
Cize treba posilnit co?

21tku!!!!

😛
frenky: 29-ka do DNV? A s 20 min. intervalom. Si vies predstavit, ake nehorazne kilometre su to navyse? A okrem toho, bus by sa uz v DNV zaplnil a vznikla by voja mestskych casti: DNV vs. Devin 🙂 I ked pri nasadeni klbovych vozidiel na linku 29 by som si to aj vedel predstavit. Linka 28 by samozrejme zanikla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.