Reply on: gagarintomik #127863:
Tak by bolo načase uvažovať nad mimoúrovňovým križovaním. Buď podjazdom pod trať alebo vlaková trať by šla pod zem v danom úseku. Ale skôr by som dal cestu pod trať. Finančne by to dalo zabrať, ale na druhej strane je stále na výber z viacero možností a) investovať a preventívne zabrániť nehodám mimoúrovňovým križovaním
b) kašľať na to a naďalej nechať nezodpovedných aby platili daň najvyššiu za nepozornosť
Keď už hovoríš, že tam ťa dakedy nepustia z priecestie na cestu, tak by nebolo zlé keby tam boli semafory. Autá by tak nepustila signalizácia na priecestie v prípade, že by mali zelenú autá ktoré by im mohli brániť v odjazde z priecestia.
MiroBA
Vina vodiča to podľa mna ani nie je - ten musí dávať prednosť na križovatke, pričom je donútený stát rovno na trati.
Vinu nesú skorej železnice, že umožnujú privysokú rýchlosť prechádzania vlakov a pravdepodobne dodržiavanie tej 50tky dostatočne nekontrolujú. Rovnako je vina aj ne vedení mestkej časti i mesta, že toto nerieši. A ked aj, tak len rečamy mohlo by sa...-bohvie kedy.
Hádom táto nehoda je dostatočná výstraha aby kompetentní sa začali viac zaujímať a aj konať. Nabudúce ten bus može byť plný ľudí.