? ? ? milé spestrenie dňa ? je to ale pravda. Napr. jednu vec čo som odpozoroval je, že vždy keď vojdem do brány privolám si veľký výťahm, pričom vždy keď potom skúsim či nie je malý na prízemí tak je. A keď najprv skúsim či je malý výťah dole, tak nie je a tak si musím tak či onak privolať výťah. Určite ťa napadne, že by som mal teda vždy radšej automaticky mačkať tlačítko na malom výťahu. Keď tak spravím, tak zas je veľký výťah dole. Takže už každý druhý krát čo idem tak si to hore vyšlapem pešo ?
Lenže takto bohate stačí, že má 201 meškania už len na Miletičke a chceš to preniesť ešte aj na Pražskú, Patrónku a TESCO Lamač? To je to isté ako keby sme ešte kedysi spojili 30 a 80 (z čias Prokofievova - Nový most), alebo 37 a 80 do jednej linky, tiež by sa to meškanie odrážalo na jej príchodoch v Petržalke.
Ty ale pal do kelu s metrom a hned! Taketo reci su extremne nebezpecne, lebo nas magistrat je nachylny venovat sa uchylnym napadom.. a uz si nemozme dovolit aby zas vymyslal s metrom.
Preboha, Dunco, ved je uplne logicke ze pri predlzeni by sa menil CP a vtedy by sa tiez dala predlzit jazdna doba tak aby sa to stihalo. Samozrejme, bus pruh je fajn, ale VOBEC nesuvisi s predlzenim trasy. Tak uz nedristaj.
L71 je však problém. Teraz meškáva na stanicu v rannej špičke, že trolejbus príde na Hl.st. a môže ísť akurát naspäť. Takže by som najprv trval na BUS-pruhu od Cintorína Ružinov až po Nivy.
Keď už hovorím o Dolných honoch tak ma napadlo, že keď sa uvažuje s metrom poväčšinou v trasách električkových tratí, čo je podľa mňa nosenie vody do studne by sa mohla radšej postaviť jedna metro-linka tam kde by bolo treba kapacitne posilniť a kde nie je možné električku postaviť. Ja by som metro staval v trase Dúbravka - Harmincova - TESCO Lamač - Patrónka - Brnianska - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská - Gagarinova - Cint. Ružinov (terminál SL+IAD+MHD) - Medzi jarkami - Kazanská - Dudvážska.
Celkom fajn, ale chyba mi tam navrh trate do Lmaca.
V pripade realizacie daneho navrh by sa tiez mohla L34 skratit na usek Dubravka - Patronka (dalej by bola nahradena - za danych okolnosti lacnejsim - trolejbusom). Tiez by za danych okolnosti bolo asi najlepsie predlzit L147 cez Safranovu na Amfiteater, kdeze 41 bude ukoncena uz tam..
Vcera som sa viezol v testovacom MANe a musim povedat ze je nevhodny pre Bratislavu. Ma az moc vela sedadiel. Tak ako v Soalrise su vzdy 2+2 alebo 4+4 a ulicka je potom uzka. Jedine vecsie miesto je pri 2. dverach, v harmonike alebo este v 3.dverach ale aj tak nic moc. Isiel som v 50tke od Safka okolo pol druhej po Svatoplukvu a na to ze nebolo moc ludi, tak sa celkom tlacili. Teda okrem ma v harmonike. Tam je zase problem v tom, ze chyba stredna tyc a nejaka bariera proti harmonike. Ked sa o nu oprete tak tie kovove vystuze dost tlacia.
Ja by som bol radsej za nieco podobne ako v Ikaruse 283.01. Ja ho volam pracovny autobus. Minimalny pocet sedaciek, pret ych par dochodcov ktory idu dlhsia a musia si sadnut, ale inak kopec miesta
Zasadnutie mestského zastupiteľstva dňa 2.4.2009
Bod 3. Návrh prepojenia dopravného riešenia Bratislavského kraja a dvoch projektov na podporu rozvoja elektrickej trakcie MHD v Bratislave
Robí sa to pre naše dobro, ale do tej skupiny spadajú len Dlho dielčania. A samozrejme keď sa im to zapáči, čo sa aj zapáčilo nebudú otálať komu dať hlas. A takže je jasný výsledok volieb. ?
Ci sa to niekomu paci alebo nie momentalne su DD protezovane oproti inym M.C. Ja to obyvatelom DD neberiem no mohli by si priznat tento fakt.
L17 na ukor Racianskej radialy ,ktora tiez mimochodom nema nahradu za elektricky pocas mimoriadnej udalosti. /L59 neratam pri jej intervaloch a poctu zastavok/.
Premavka L17 ukoncena z Vinohradov uz o 7,45!! a bez zdvojenych odchodov L5 smerom z Race alebo aspon z Vinohradov a nikto ma nepresveci ,ze to nie je treba.
L133 na ukor posilnenia spojov z DNV a Petrzalky. Nie je problem elektriciek ,ze sa nahromadia na antipreferencnej radiale a vsetci prestupujuci z DD sa nahrnu do prvych dvoch a vznikne dojem preplnenosti.
Pokial sa nepostavi elektricka do Petrzalky tak na Safku je urcite potrebne tocit linky zo vsetkych radial ,ked na nom konci nosna L95.
Namiesto riedenia liniek treba nakupit nove vozy a nie ich stale vyradovat bez nahrady.Uz neverim na lepsi interval pri mensom pocte liniek. Dubravka mala super intrevaly na L34,83 za zrusene L104,105,106 ,ktore rokmi redli a redli az na dnesny stav a to iste sa deje v Petrzalke po reorganizacii liniek.
Do roku 2005 sa kašlalo na Dlhé diely úplne. Potom začali prirpavovať trolejbusovú trať a je smutné, že sa začala stavať až v roku 2006 keď bola plánovaná už v 1989... Ale samozrejme viem nie sme jediný kde sa takéto dialo. A je pravda, že od roku 2006 sa čoraz viac uprednostňujú, ale ako sa hovrí vždy niekde vrchol končí takže je to otázka pár mesiacov prinajhoršom rokov. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
21Tr