Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #126867:
Pozri ale na to koľko ľudí býva v Petržalke kadiaľ chodí 88 a 96 žiadne tagerské výplody nemuseli Solarisy znášať až na to, že vzadu sa sem tam dačo pritrafilo ale nikdy to nevyzeralo ako v 25Tr vzadu. Aj z Kopčian by došiel Solaris čistejší.
re #126867: http://www.youtube.com/watch?v=qhiuvGjcD0U - Prečo má DPB plynové busy? kôli horeniu a mimozenšťanom 😃
Reply on: N/A #126864:
Len pre info - nove busy, viac sprayerov a tagerov, vacsie vzrusenie, viac skody - tak hadaj preco su spinavsie ? (A to ze 15 ludi je tupych neznamena, ze si ich nezasluzime ? )

Inak musim povedat ze to SCi-Fi bolo skvele ?
Reply on: N/A #126864:
Ja som jakživ nevidel počmáraný Solaris na 88 a 96. Jedine na boku tej "bedne" kde je motor sa sem tam dačo ocitlo. To isté platí aj na 25Tr. V 3-4och čo som sa viezol mali zadnú časť ako po autogramiáde tagerov. ? To už aj z Dolných honov z 201 a 202 by prišli čistejšie.
Dnes rano som isel L28 z DNV do mesta a usek cesty kde je aj zastavka Kremelska je stale vedeny v jednom pruhu a riadeny semaformi, takze ta zastavka asi este nebude obsluhovana.

Inac mimochodom tu zdemolovanu cestu aj opravia alebo sa na to vykaslu? Pekne ze sa pri budovani tej protipovodnovej ochrane zabudlo na vybudovanie aj nejakych chodnikov.
Inak Vy si ani tie Tedomy a Solarisy čo vypomáhajú pre nedostatok autobusov na D.D. nezaslúžite!Minule bol u vás Solaris 1209 už neviem či linka 32 je to úplne jedno aká linka ale bol počmáraný a dosť.Neviem či si to uvedomujete ale každý z nás dávame peniaze na MHD a potom sa idete sťažovať a handrkovať,že tu nie je kultúra cestovania.Bodaj by bola keď tú žijú........... ľudia!
Reply on: 810zssk #126861:
No ja viem, že CP sa upravujú. Však som si porovnával CP z roku 2005 a 2008, o koľko sa predĺžili jazdné doby. Len trošku nabúram tvoju teóriu, keď ti poviem, že podľa CP sa jazdná doba linky 78 skrátila oproti roku 2005, avšak na druhej strane sa predĺžili intervaly. Takže tu máš už jeden paradox.
Reply on: 21Tr #126803:
No ten cieľ je Poľsky a čo sa týka tej fotky tak je tam uvedený zlý deň,nie je to sobota lebo ten Man v sobotu bol na linke 88 a v tedy nepršalo.
Reply on: 21Tr #126860:
Pocuvaj ma Dunco, skus pocuvat. Ak sa bude predlozovat linka, bude sa menit aj CP. Je mozne upravit CP na take jazdne doby aby meskania neboli.
Reply on: 810zssk #126858:
Len CP poväčšinou platí len pre cestujúcich. Pokiaľ viem tak 201 aj na ten upravený CP meškáva. A keď meškáva ešte aj 83 cez víkendy, tak končí všetká sranda. Namiesto toho aby sa DPB prestal vyhovárať, že neposilní 84 alebo 83 kvôli prekladu, je kravina, lebo tie preklady NEEXISTUJÚ! 83 a 84 chodia tak, že príde jeden spoj a za 3-4min druhý a žiadny spoločný interval 5minút neexistuje! Preto sa ani nemusia obťažovať vylepovať CP. CP je obyčajný kus papiera, ekválny predvoleným sľubom.
Reply on: Lbr #126857:
? ? ? milé spestrenie dňa ? je to ale pravda. Napr. jednu vec čo som odpozoroval je, že vždy keď vojdem do brány privolám si veľký výťahm, pričom vždy keď potom skúsim či nie je malý na prízemí tak je. A keď najprv skúsim či je malý výťah dole, tak nie je a tak si musím tak či onak privolať výťah. Určite ťa napadne, že by som mal teda vždy radšej automaticky mačkať tlačítko na malom výťahu. Keď tak spravím, tak zas je veľký výťah dole. Takže už každý druhý krát čo idem tak si to hore vyšlapem pešo ?
Reply on: 21Tr #126856:
Pocuvaj Dunco! Hovorim ti, ze ked sa bude menit CP moze sa predlzit jazdna doba a MESKANIA NEBUDU! Mam ti to vyhafkat aby si to pochopil?
Ako dlho sa priemerne čaká na električku ktorá má interval 5 minút?

http://www.root.cz/clanky/vedecka-prace-existuje-zakon-schvalnosti/
časť "Případ třetí: tramvaj (šalina)"

Ako by to asi dopadlo u nás? ?
Reply on: 810zssk #126853:
Lenže takto bohate stačí, že má 201 meškania už len na Miletičke a chceš to preniesť ešte aj na Pražskú, Patrónku a TESCO Lamač? To je to isté ako keby sme ešte kedysi spojili 30 a 80 (z čias Prokofievova - Nový most), alebo 37 a 80 do jednej linky, tiež by sa to meškanie odrážalo na jej príchodoch v Petržalke.
Reply on: 21Tr #126852:
Ty ale pal do kelu s metrom a hned! Taketo reci su extremne nebezpecne, lebo nas magistrat je nachylny venovat sa uchylnym napadom.. a uz si nemozme dovolit aby zas vymyslal s metrom.
Reply on: 21Tr #126852:
Preboha, Dunco, ved je uplne logicke ze pri predlzeni by sa menil CP a vtedy by sa tiez dala predlzit jazdna doba tak aby sa to stihalo. Samozrejme, bus pruh je fajn, ale VOBEC nesuvisi s predlzenim trasy. Tak uz nedristaj.
Reply on: 810zssk #126851:
L71 je však problém. Teraz meškáva na stanicu v rannej špičke, že trolejbus príde na Hl.st. a môže ísť akurát naspäť. Takže by som najprv trval na BUS-pruhu od Cintorína Ružinov až po Nivy.

Keď už hovorím o Dolných honoch tak ma napadlo, že keď sa uvažuje s metrom poväčšinou v trasách električkových tratí, čo je podľa mňa nosenie vody do studne by sa mohla radšej postaviť jedna metro-linka tam kde by bolo treba kapacitne posilniť a kde nie je možné električku postaviť. Ja by som metro staval v trase Dúbravka - Harmincova - TESCO Lamač - Patrónka - Brnianska - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská - Gagarinova - Cint. Ružinov (terminál SL+IAD+MHD) - Medzi jarkami - Kazanská - Dudvážska.
Reply on: tr3mp #126848:
Celkom fajn, ale chyba mi tam navrh trate do Lmaca.
V pripade realizacie daneho navrh by sa tiez mohla L34 skratit na usek Dubravka - Patronka (dalej by bola nahradena - za danych okolnosti lacnejsim - trolejbusom). Tiez by za danych okolnosti bolo asi najlepsie predlzit L147 cez Safranovu na Amfiteater, kdeze 41 bude ukoncena uz tam..
Vcera som sa viezol v testovacom MANe a musim povedat ze je nevhodny pre Bratislavu. Ma az moc vela sedadiel. Tak ako v Soalrise su vzdy 2+2 alebo 4+4 a ulicka je potom uzka. Jedine vecsie miesto je pri 2. dverach, v harmonike alebo este v 3.dverach ale aj tak nic moc. Isiel som v 50tke od Safka okolo pol druhej po Svatoplukvu a na to ze nebolo moc ludi, tak sa celkom tlacili. Teda okrem ma v harmonike. Tam je zase problem v tom, ze chyba stredna tyc a nejaka bariera proti harmonike. Ked sa o nu oprete tak tie kovove vystuze dost tlacia.
Ja by som bol radsej za nieco podobne ako v Ikaruse 283.01. Ja ho volam pracovny autobus. Minimalny pocet sedaciek, pret ych par dochodcov ktory idu dlhsia a musia si sadnut, ale inak kopec miesta 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.