Na Dlhých dieloch je veľký problém s dopytom... Nejaký vodič používa dopyt na 25Tr, niekto nie... Potom niekto zapne na Tedome a niekto nie. Tak čo má vedieť potom cestujúci? Samozrejme, že potom vždy stláčajú a lezie to na nervy vodičom. A taktiež nechápem prečo nevedia vymyslieť tak dopyt, že keď sa vypne tak jednoducho nefunguje, nič to nehlási ani nesvieti nad dverami... Samozrejme myslím to tak, že nie, že by odpojili kábliky. ?
Definicia "zvlastnosti" liniek x00-x19 nie je len v tom, ci to je cyklobus, skibus alebo co, ale aj v tom, ci tam plati ina tarifa. A ta na 801 a 901 plati/platit bude. Inak by sa to volalo 820 a 921.
Presne z tohto dôvodu už diskusie na spravodajských serveroch radšej nesledujem, ušetrím si nervy. Takýmito odborníkmi na všetky sféry života sa to tam len tak hemží a boh ta chráň ak sa ho nebodaj pokúsiš trochu poučiť o realite, ostatní nepochopení géniovia ťa zožerú zaživa...
V čom spočíva rozdiel v svetlách Tedomov? Síce porovnávam starý vzhľad a nový, ale zmysel svetiel sa nezmenil... Na čo slúžia tie dodatkové svetlá, ktoré prvé KE Tedomy nemajú a ostatné majú a aj Bratislavské?
Ináč už sa nám aj v Tedomoch začali vyskytovať "estetické" vylepšenia na zabranenie stláčania dopytu dverí (,ktorý nič nerobí) a taktiež som videl zalepené tlačítka STOP lebo si ich ludia sem tam mýlia s dopytom... Kebyže je to tlačítko STOP fakt potrebné môžete sa naň len pozerať... By som takéto vylepškováky radikálne zakázal. A v Tedomoch sa krátke pípnutie dá prežiť (temer ho ani neni počuť oproti napr. Manom kde je pomaly počuť až na koniec autobusu)...
luky133