Ja som iba napisal to, co vyslo z agenturi JPP, teda nic osobne, moznoze s niecim suhlasim, moznoze nie, co sa tyka prestavok, u nas je nerealne aby vodic odisiel z voza a nechal nastupovat cestujucich. kebyze sa spravanie ludi zmeni, tak sa to v pohode bude diat. ale u nas aj ked tam je vodic tak likviduju voz..vies si predstavit, co by zostalo z vozidla kebyze vodic odide?? teda..ak by tam este nejake zostalo. preto je to podla mna u nas zatial v nedohladne. Ale nevravim, ze to mozne nie je.
Pekné, že to dakto pofotil a veľmi pekne popísal. Ale celkovo keď som to čítal ma čím ďalej chytal hrozne blbý dojem prázdna. Strašne mi je ľúto keď takéto lokálky zanikajú. Má to ohromujúce kúzlo jazda tým vlakom. Síce som moc tratí nepochodil ale napr. Čadca - Makov a Kraľovany - Trstená (kedysi až po Suchú horu) sú ozaj super, zvlášť Oravská lokálka je proste neopísateľná ❤
ŠRT (ja tomu hovorím ŠRoT radšej) skrz Slovensko je blbosť na kvadrát. Máme naozaj tak využité a preplnené stanice a trate, že potrebujeme tú ŠRT aby už vôbec žiadne nákladné vlaky nestáli v staniciach na južnom ťahu? Neprekvapilo by ma keby nápad s ŠRT vznikol ešte v 80-tych rokoch ale teraz? ? Nech si to postavia v Maďarsku, alebo Poľsku.
Ty si Top-Class Sotous (prejavuje sa pristupom "MHD je pre vodica").
1. Suhlasim s tebou toto je blbost.
2. Pokial vie ze na tom semafore bude stat tak by naozaj mohol pockat. Samozrejme, zalezi to od konkretnej situacie.
3. Su mesta kde to funguje. Ale to by vyzadovalo komplexnu zmenu systemu, takze v Bratislave nerealne.
4. Mal by, su to jeho zakaznici. Skusil by som posadit niektorych bratislavskych urflanych vodicov (napr. pana Sk**vena macka), ze za kolko by dostali v zahranici vypoved. Ked sa im nepaci, nech nerobia pracu z ludmi (ja by som tiez nesiel robit napr. casnika ked nezvladam slusne spravanie k zakaznikom).
5. Samozrejme nemusia. V Bratislavskych podmienkach to ani nedava zmysel aby niekto s VS isiel robit do tych podmienok (i ked par takych je).
6. Samozrejme moze.
7. Fajciar kludne byt moze, ale nech nefajci vo voze. Myslim ze TO vacsine ludi vadi.
A kde som tvrdil, že vodič nemá mať prestávku. Prestávka je zákonne daná a počas nej nech si sedí v búde koľko chce, počas vyrovnávacej doby si môže (ak práve nemusí pri tom sedieť na WC) kľudne čítať noviny aj pri otvorenom voze. Navyše na konečnej je väčšinou viac vozidiel, stačí ak pristaví jedno, na električkových stačí to, ktoré odchádza ako prvé.
Na druhej strane sa pýtam, o čo sú poľský alebo maďarský cestujúci vychovanejší, ak vodič odíde z vozidla preč (do búdy) a voz nechá na nástupišti otvorený a ľudia si nastupujú?
j, niektore suhlasim, a pri bode 6 uz som zazil ked dva vozy stali na obratiku (muchovo namestie) a mali poruchu, dosiel treti, a ked mal odchod, tak mu nastupujuci naplul na zem a poivedla, ci sa nevedeli dohodnut, kto prvy pojde...pritom vsetko boli B741 (CNG) a co sa tyka bodu 3, zas nemat narok na prestavky v zimnom odbdobi..to je trosku mrzute....ale az na vynimky...ale tiez so salinou nemoze odist skorej..zas blokovat napr na astronomickej nastupiste je trosku blbe, nie?
"Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T" - Počítať návratnosť v dotovanej osobnej doprave má asi svoje úskalia, ale VÝZNAM TEN-T je podľa mňa podstatne väčší (aj v prípade, že nepôjde stredom Petržalky).
Takže návratnosť rovnaká ako v prípade projektu TEN-T.
Re #125880 luky133: Ale to už bude ležať mumifikovaný niekde v mauzóleu.
Re #125884 Ike: Ak by sa podarilo potiahnuť železnicu z Číny na Kubu a do Venezuely, tak by mali bolševici priamu linku (bez prestupu) medzi jednotlivými krajinami. Mohli by sa tak chodiť navštevovať vlakom.
Re #125885 fanatikmhd:
1) Záleží do situácie
2) Záleží od situácie
3) Bežný jav vo všetkých okolitých štátoch (mimo ČR), zato všade ďalej na západ
4) Stačí keď nebude nadávať
5) Nie je potrebné, ani to nikto nikdy netvrdil
6) Tak za toto som nevidel vodičovi nadávať
7) Kľudne môže byť, ale svojmu "koníčku" nech sa venuje na konečnej mimo vozidla
pravda...ale dakujem za ukludnenie.... trosku som bol z toho vytoceny po takychto hlaskach a ne a ne si dfat povedat, ze vodic ma pravo na prestavku a pod..a take dristy typu sak nema vysoku skolu, on nema zadne pravo na nic......
Nazdar, toto nepatri do Vasej diskusie, ale potrebujem sa trosku vyzurit, pretoze nasa milovana cestujuca verejnost dava sväte hlasky. Podla Vacsiny opytanych, by vodic mal:
1) Cakat vzdy na dobiehajucich ludi
2)ked mu svici na semafore pred nim aj ked je daleko cervena tak stat na zastavke
3) Ked je skarede pocasie tak nestat na obratisku ale prist na nastupiste a nalozit ludi a byt tam s nimi az do odchodu....
4) Na vsetkych sa pekne usmievat a byt k nim mili
5) Mat vysoku skolu
6) Nemat poruchy
7) Nemal byt fajciar
Takze, prosim vas, moze ma dakto ukludnit a povedat m i daco, co si o tom mysli clovek, ktory ma IQ vacsie ako hupaci konik a vie trosku po BEUS-acky?? diki.....
asi áno... môžeš totiž koľajnice jedného rozchodu viesť bárs stredom druhého rozchodu a vzniknúti medzi koľajnicami dostatočné vzdialenosti
Re #125883 ufo:
najmä keď
- z číny je preprava lacnejšie loďou
- my by sme zo ŠRT naozaj nič nemali (možno trochu)
- máme (mali by sme mať) iné priority (dostavať koridor, elektrifikovať a modernizovať južný ťah) a dostavať diaľnice...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fanatikmhd