Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #125801:
Možno by mohol štát prikázať ako 100% vlastník ŽSR vyberať menej a o to menej dotovať ZSSK a podľa mňa by to bol prínos.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: intony #125793:
1. Nálepky v K2S hovoria niečo iné (vo štvrtok som práve išiel jednou, kde bola kapacita niekde okolo tých 220).
2. Originálna kapacita K2 je 157 ľudí (49 +108). Táto sa dlhé roky uvádzala vo vozidlách. Zmenou počtu stojacich osôb na m2 z 5 na 8 sa dosiahlo navýšenie na cca 220. To je celý fór.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Majo #125800:
Čo do neho zbytočne rýpeš? Chceš vyprovokovať dvestopríspevkový spor na tému úplne od veci?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 21Tr #125797:
Kozárovce - Lužianky - oblasť nie je riedko osídlená, ale trať vedie odnikiaľ nikam - ani Lužianky, ani Kozárovce nie sú práve žiadaným cieľom. Oblasť po Moravce prirodzene inklinuje k Nitre a tam bolo kratšie a lepšie (bez prestupu) spojenie busom (Žirany), alebo sú zastávky na úplnom konci dediny (Jelenec), či v ešte väčšej r..i (Ladice, Sľažany). V Moravciach bol prirodzený cieľ zastávka Zlaté Moravce závody, ale závody krachli a stanica je 2 km od centra a prechádza sa cez potmavšie sídlisko. Takže tam väčšinou jazdili sóla, len niektoré spoje boli s prívesom. A jazdiť sólo motorom je dnes dosť luxus kvôli poplatkom - autobus je lacnejší a zastavuje viackrát a uprostred dediny.
Podobne Jablonica - Brezová - aj tam jazdili sóla, len jeden ranňajší a jeden popoludňajší pár bol posilnený prívesom. A keďže trať vedie súbežne s cestou, opäť je výhodnejší bus. Šanca na obnovenie premávky je blízka nule.
Rohožník - Mikuláš je nevyužívaná. Zohor - Rohožník - tam je stanica v dobrej polohe v Lozorne a v Rohožníku, ostatné sú 1-2 km od dediny. Takže ani tam nevidím veľkú perspektívu.
V zásade dnes platí, že motorák s jedným prívesom alebo sólo sa dnes dá prevádzkovať jedine tam, kde nie je súbežná cesta. Pri dnešnej cene za použitie dopravnej cesty je totiž pridrahý.
Reply on: 21Tr #125799:
Čo robíš za PC? Ty si nebol pochodovať so svojimi?
Reply on: _mimushik_ #125788:
Z dôvodu, že DPB si roky vymýšľa aj keď autobusy na to boli, že je to pre preklad s linkami 34 a 84.

A dôvod č.2. je, že v Petržalke ani v Dúbravke nebýva také individum ako je Záhradník. Dovtedy si musí Petržalka počkať na lepšiu MHD.
Reply on: intony #125793:
rovnaká kravina to je ako 100 miest na státie v Solarise.
Reply on: Martin Fundárek #125787:
Prečo je ozaj trať Kozárovce - Lužianky bez osobnej dopravy? Tá trať zas nie je v riedko osídlenej oblasti. Ale ako tak pozerám Kollárovo - Komárno je zrelé na to zrušenie rovnako ako Jablonica - Brezová pod Bradlom ? myslíš, že sa tam ešte podarí dakedy obnoviť osobnú dopravu?

Inak nepočíta sa s traťou 112 v BID (Zohor - Rohožník - Plavecký Mikuláš)? Pokiaľ viem tak to tam udržiava len cementáreň v Rohožníku, tak by to mohol kraj využiť a posielať tam 810 alebo 811. Čo myslíš, bolo by fajn?
Reply on: Jezo #125794:
Nevšimol som si.
Reply on: intony #125793:
Lebo na m2 sa zmesti bud 5 kapitalistov alebo 15 sudruhov ?
Reply on: intony #125793:
Cakal by som, ze si vsimnes tu poznamku (5 os./m2) pri pocte miest na statie.
Reply on: doktor54321 #125791:
Praha, Karlovo náměstí. Tá nehoda sa dosť dlho preberala v médiách (aj na Slovensku), som prekvapený, že niekto o tom aj nevie...
Reply on: MatejBA #125785:
Inač podľa diskusie na youtube je to video z Prahy.....
Reply on: _mimushik_ #125788:
a čím to majú posilniť? Vzducholoďami? Nie sú kĺbové autobusy.
Môžem sa spýtať prečco nie su posilnené autobusy 83 a 92 ked tymito autobusmi rano a pobede cestuje najviac ludi z dvoch strednych skôl.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #125786:
Pardón, Plešivec - Lubeník v zozname nemá byť, tam je aj osobná doprava. Takisto Rožňava - Rožňava mesto.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 21Tr #125770:

Trate bez osobnej dopravy s nákladnou dopravou denne:
Zohor – Rohožník
Budatínska spojka
Veľké Kapušany – Maťovce št.hr.
Plešivec – Lubeník
Rožňava – Dobšiná
Haniska pri Košiciach – Krásna nad Hornádom
Haniska pri Košiciach – Maťovce št.hr. (ŠRT)
Čierna nad Tisou – Čierna nad Tisou št.hr. (ŠRT)

Trate s pravidelnou nákladnou dopravou, avšak len v určitých dňoch:
Kúty –Skalica na Slovensku (1,3,5)
Kúty – Trnava – Sereď (1-6)
Nové Mesto nad Váhom – Myjava (1,3,5)
Nemšová – Lednické Rovne (X)
Trenčín – Rybany (X)
Zbehy – Nové Sady (1,3,5)
Zbehy – Jelšovce (2,6,7)
Lužianky – Kozárovce (X)
Prievidza nákl.st. – Prievidza (1-6)
Úľany nad Žitavou – Zlaté Moravce (1,3,5,6)
Levice – Čata – Šahy (1,3,5)
Zvolen – Hontianske Nemce (X) – Šahy (1,3,5)
Čadca – Makov (1,4)
Kraľovany – Medzibrodie nad Oravou (X,6) – Trstená (X)
Lučenec – Malé Straciny (1,2,3,5,7) – V.Krtíš (2,5)
Lučenec – Kokava nad Rimavicou (X)
Breznička – Katarínska Huta (1,4)
Fiľakovo – Fiľakovo št.hr. (1-6)
Lenartovce – Lenartovce št.hr. (1-6)
Brezno – Heľpa (1,3,5)
Jesenské – Tisovec (X)
Plešivec – Slavošovce (X)
Moldava nad Bodvou – Medzev (1,3,5)
Kežmarok – Plaveč (X,7)
Spišská Belá odb – Spišská Belá (X,S)
Spišská Nová Ves – vlečka v km 3,757 (X) (pred Harichovcami)
Margecany – Vlečka Calmit (X,6) – Nálepkovo (X)
Kapušany pri Prešove – Bardejov (X,6)
Kapušany pri Prešove – Vranov nad Topľou (X,6)
Vranov nad Topľou – Nižný Hrabovec (X)
Trebišov – Sečovce (X)
Slovenské Nové Mesto – Slovenské Nové Mesto št.hr. (1-6)
Humenné – Medzilaborce št.hr. (1-6)
Humenné – Stakčín (X)

Trate bez pravidelnej nákladnej dopravy (vlaky len podľa potreby):
Holíč nad Moravou – Holíč nad Moravou št.hr.
Skalica na Slovensku – Skalica na Slovensku št.hr.
Zohor – Záhorská Ves
Rohožník – Plavecký Mikuláš
Jablonica - Brezová pod Bradlom
Piešťany – Vrbové
Myjava – Vrbovce št.hr.
Horné Srnie – Horné Srnie št.hr.
Nové Sady – Radošina
Rybany – Chynorany
Prievidza – Nitrianske Pravno
Hronská Dúbrava – Banská Štiavnica
Šaľa – Neded
odb. výh. km 42,809– Topoľčianky
Štúrovo – Čata
Odb Potok – Žilina-Teplička
Odb Váh – Žilina-Teplička – Varín (tu jazdia Os 7851, 7865, 7881)
Chvatimech odb – Hronec
Brezno – Tisovec
Heľpa – Nálepkovo
Lubeník – Muráň
Vlečka v km 3,757 (pred Harichovcami) – Levoča
Spišské Vlachy – Spišské Podhradie
Kysacká spojka
Michalianska spojka
Sečovce – Vranov nad Topľou

Trate bez nákladnej dopravy:
Čachtická spojka
Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice
Komárno – Kolárovo
Priekopská spojka
Kokava nad Rimavicou – Utekáč
Štrba – Štrbské Pleso
Poprad-Tatry – Štrbské Pleso
Starý Smokovec – Tatranská Lomnica
Studený Potok – Tatranská Lomnica
Orlovská spojka
Bánovská spojka

Zrušené trate (za posledných cca 25 rokov):
Odb Devínske Jazero – Stupava
Kvetoslavov – Šamorín
Rimavská Sobota – Poltár
Šalkovská spojka
Margecianska spojka
Hrabovecká spojka
Turňa nad Bodvou - Turňa nad Bodvou št.hr.

Toľko teória. V praxi sa môžu dni prevádzky nákladnej dopravy odlišovať.
Osobnú dopravu si pozrieš v knižnom CP.
Ako viem ze by som to mal brat vazne, ale musim povedat, ze toto ( http://www.youtube.com/watch?v=hq9Fu2w4rfc&feature=related ) sa asi moze stat aj u nas (pri tej kvalite trati, skvelej udrzbe a skvelych vozoch) - aspon mam taky pocit z nasej MHD ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.