Inak čo sa týka linky do Hainburgu -pochybujem že v Marci to vobec spusti, však Rakušaci si niečo určite vymyslia aby to nemohlo chodiť. Podla mňa má DPB to figu drevenú poriadne dohodnuté....
Zrejme ten bus nezastavil preto, že je tá zastávka dosť v naklonenej rovine a možno by boli problémy rozbehnutím sa ale zase práve MAN by stým nemal mat až taký problém...
Ale nieviem čo nedali ako záložný spoj normálne trolej -však ich musí byť dosť.
pockaj pockaj... pokial viem, tak to bolo, ale už to vyriešili a zamestnanec značenia má právomoci (obmedzené) meniť značky podľa situácie... počkaj nájdem ti to na nete...
Vodičovi záložneho manu (212) nikto nevysvetlil že ma zastavovať na každej zástavke? Vynechal zástavky Stromová Siemens. Jednoducho na zástavke nezastavil i ked na zastavke čakali ludia a ešte ktomu chceli aj vystupovať...
To by sa na DD nestalo
"videl aj info o uzávierke mosta a dopravných nehodách"
to bolo v ktorom storočí? ? ? ?
ja tadiaľ chodím už dva roky pravidelne niekoľkokrát týždenne a jediné na čo si pamätám, je tá teplota... Nehody sú tam pomaly vždy, čo tadiaľ idem (niekedy aj dve alebo tri) a úspech je keď na premenných značkách vôbec obmedzia rýchlosť a zobrazia značku A33 (iné nebezpečenstvo), ktorá tam potom svieti aj 2h po nehode....
prečo sa to teda dnes nevyužíva? máme technológiu, máme na ňu financie, môže to prospieť plynulosti - no nevyužíva sa to
Keby tie značky boli "plne pokryté" LEDkami bolo by to zbytočne drahé a technologicky náročné (podrobnosti by som mohol zistiť). Vzhľadom na to, čo sa na značkách môže zobrazovať tým pádom aj zbytočné. Preto sa vyberú symboly, ktoré by mohli byť potrebné, a podľa toho sa tie tabule upravia. Skôr sa čudujem, že tých rýchlostí tam nedali viac, lebo u nich je to, oproti tabuliam zobrazujúcim zákaz predbiehania, kolóny, snehové vločky..., jednoduchšie.
Re #125142 Ike: Ak myslíš tie dve veľkoplošné, tak ja som na nich okrem bežných informácií o teplote vzduchu a vozovky videl aj info o uzávierke mosta a dopravných nehodách.
Re #125147 Andy: "Ak sa spolupráca osvedčí, budú širšie možnosti na rozvoj iMHD."
Predpokladám, že rozvíjať sa bude hlavne reklama všade, kde bude trocha miesta.
asi islo o odchody 6: 49 - L33,6:50 skolak , 6:52 L32, 6:55 L33 - podla mna len sofer (odchod 6:49 )trosku pozabudol vyrazit nacas z Kuklovskej alebo mozno daka mim. udalost bola, preto asi taky velky pocet NP vozidiel na Matejkovej.
A predstav si, že ja ti neverím, že by si to mal akokoľvek podložené a pre zmenu verím tomu, že sa tam tých 145 ľudí vojde.
Re #125126 Ike: Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne.
Re #125128 DunčoTr:
Tedom C 12 G celková hmotnosť 18000 kg, výkon 210 kW, merný výkon 11,66 kW/t.
SOR BN 10,5 celková hmotnosť 15000 kg, výkon 185 kW, merná hmotnosť12,33 kW/t.
O čom točíš, dyk dylyno?
Čo si ja všímam, tak táto linka na www.cp.sk ani http://portal.cp.sk asi nikdy nebola. To je mi záhadou, keďže tam by mali byť uvedené spoje všetkých dopravcov.
Pokiaľ viem, tak premáva. Kontaktuj priamo Blaguss (a môžeš sa rovno spýtať a dať mi vedieť, že prečo na cp.sk to nie je zverejnené). ?
Chcel by som sa spýtať. táto linka http://www.blaguss.sk/ba_wien.php ešte premáva? Lebo v cp.sk mi ju nevyhľadá a nezobrazuje sa ani v cesťákoch vo formáte pdf. Nerád by som čakal na autobus, ktorý sa neukáže...
Ináč mám otázku alebo skôr postreh... Dnes ma takmer šlak trafilo keď som ráno čakal na zástavke a príde na ňu stojím tam ani nie 30 sekúnd a príde 33 naplenný tak ako každé ráno, hneď za tým stál Šk. spoj 17 a za ním išla hneď 32. Kým to všetko odišlo zo zástavky ubehlo ani nie 40 sekúnd a na zástavku prišla ďalšia 33... ? A otázka ako je možné, že išli dá sa povedať temer za sebou s odstupom ani nie minúty dve 33? Akú to malo rentabilnosť... Veď konečná je od tej zástavke kde som stal 3 zástavka od konečne takže, určite to nie je preto, že uviazli v kolóne a vodič druhej 25Tr predsa musel vidieť, že cca 40 sekúnd pred ním išla 33... Som sa šiel pre istotu pozrieť do cestovného poriadku či to nejako neposilnili ale nie... Žeby ráno Branko vydal nové príkazy? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mar.z.y