Najpr mi hovoríš, že autobus v kopcovitom teréne je blbosť. Potom však na požiadavku obyvateľov Dlhých dielov zrazu autobus v kopcovitom teréne blbosť nie je. To, že TEDOMy majú motory na vyšlapanie DD je možné ale 10.5 SOR už asi ťažko...
Tá 50ka hneď po zjazde z diaľnice je zvrhlosť na kvadrát... za Sitinou, dialničná križovatka Mlynská Dolina... zleziem 90kmh zaradím sa a hneď musím brzdiť na 50kmh (lebo tám asi behajú levy zo ZOO) aby ma za protihlukovou bariérov merali policajti..... fakt zmena k lepšiemu... ? celá ta zmena bola jedno fiasko... dnes som šiel aj zo SC aj z MA a na oboch vjazdoch do BA je tabuľa - pozor dialnica v obci 80kmh... na premennom značení nie je nič a po 90ke nikde ani chýru ani slychu... by ma zaujímalo, keď sem príde nejaký Poliak alebo Maďar, či vie koľko má ísť...
myslim zjazd "Polianky"... celé to bolo naprojektované nejako divne, že je tam najprv dočasným značením (ako vodorovným, tak aj zvislým) spravené trvalé riešenie a potom je tam tá zákruta popod estakádu do tunela Sitina... v lete si tu zákrutu vychutnávam, ale ked je menej ako 0°C a vlhko, alebo súvislá vrstva snehu, necítim sa v tej zákrute bezpečne
Zjazd z D2 kam? Na Brnenskú? Aj za nepriaznivých poveternostných okolností sa dá bezpečne prejsŤ 70 km/h. A dnes máme 50 km/h, žáááno... Alebo myslíš iný zjazd?
nie, dá sa výjsť pri Rádiu Expres oproti Vojenskej, nikde skôr... bolo by to naozaj nebezpečné... už ta zvrhlá zákruta (zjazd z D2) je nebezpečná sama o sebe... chápem, že inak to nešlo spraviť, ale mohli tam osadiť aspoň značku A1b
Mestský magistrát v druhej polovici februára ohlásil, že namiesto veľkej rekonštrukcie či výstavby úplne nového Starého mosta vykoná zatiaľ len jeho opravu. Termín prác stanovil na máj 2009 až október 2010, náklady odhadol na [b]20 miliónov eur[/b]. ...
[b]Metro žiadalo zvýšiť zdroje na opravu až na 55 miliónov eur[/b]. S akciovkou Metro, ktorej dvojtretinovým vlastníkom je mesto a tretina patrí štátu, vedie v súčasnosti magistrát rokovania o uzavretí zmluvy na prípravu a výstavbu časti nosného dopravného systému, a to v úseku od Šafárikovho námestia po petržalskú Bosákovu ulicu, s prejazdom práve cez Starý most.
Áno budúcu zástavku L. Sáru... A ani sa nedivím, že sa do tohho DPB nechce nakoľko musí vyrobiť a nahrať hlas zástavky Ladislava Sáru do každého vozidla nie? Či je to ináč robené? Ale predpokladám, že do mája by mohla byť spustená ak inštalujú to odpočívatadlo sekúnd BUSE/EmTRest...
Re #125090 21Tr: Premávka linky č. 22 cez Polianky by určite nebola možná, pretože by tým pádom musela vynechať Tesco Lamač...
Ozaj, z Polianok bude možné sa dostať iba na Dúbravskú cestu a z nej na Lamačskú cestu až neďaleko Vojenskej nemocnice ALEBO sa bude dať vyjsť aj neďaleko Tesca ako pred časom?
Na Dúbravskej ceste otvorením Polianok nestúpne príliš intenzita dopravy? Je tá cesta vôbec stavaná na väčší počet áut a kĺbové autobusy MHD?
Aký prístrešok MHD tam budujú? JCDecaux? Iba v jednom smere?
Stavať zástavku môžu, ale aj na DD máme peknú novú zástavku už zopár mesiacov, dokonca má aj betónový povrch pre autobusy a aj reklamy na nej sú, ale autobusy tam nestoja. ?
21Tr