Reply on: 21Tr #124744:
To by sa dalo stihnut ked nemam prvu hodinu.. Ale nebudem na zaklade jednej jazdy vyvodzovat zavery.Takze skor vseobecne. AK je taka situacia ze v urcitom useku je potrebna vysoka kapacita a vo zvysnom ju netreba (resp. je prebytocna kapacita) tak som urcite za zahustenie linky v tom vytazenejsom useku na ukor toho kde je prebytok. Skratene spoje oznacovat sposobom 92 - 192, pripadne v tejto situacii 95 - 195.
MiroBA
Ja som sa k tým K2Skám vyjadroval dávnejšie. Ono beriem DPB šetrí tak kupuje to najlacnešie -resp. tu administratívne jedná skorej o modernizáciu aj ked je to zbrusu novostavba.
Skorej čo ma najedovalo bolo to ako to vo veľkom vychvaľovali vtedy na Hviezdoslavovom -ako neviem čo. Ja by som na mieste Záhradníka i Ďurkovského tak hambil a bol ticho ako smrad. -že ich len mrzí, že nie je električka nízkopodlažná...
Ktosi tu dávnejšie písal že vložiť NP článok u nás nie je možné pretože nemáme uspôsobené dielne na tak dlhý voz -samozrejme že je to len výhovorka a ma zajíma akú predstavu majú, že čo by sa asi malo do toho roku 2011 dodať. Ono totiž skoro všetci robia vozy 30 a viacmetrové - tu nepočítam Varia -Vane ktoré skorej sa tiež používajú ako modernizácie T3jok a K2jok. Vínimku tvorí potom jedine nemecký Leoliner.