Co som pocuval na TA3 o moste Kosicka, tak ten clovek z Doprastavu (meno som zabudol) povedal "Podla mojho nazoru je skoda ze na moste nie je pas pre kolajovu dopravu, lebo metro je hudba buducnosti a po tom moste mohla do Petrzalky ist aspon elektricka." Niesom si isty ci to formuloval presne tak, ale je vidiet ze ma rozum.
KOVALCIK A LUNACEK su hajzlovia!!! Vdaka nim dvom nieje na Moste Kosicka tramvaj. Ja sa iba divim ze nikto nic proti nim neurobi. Teda Kovalcika uz odvolali, ale co je s Lunackom?!?!? Odstrelit ho! Alebo ako navrhoal J, napisat staznosti. Do toho by som isiel.
Inac, KLF, pod pojmom vysoke nastupiste sa mysli nastupna hrana vo vyske 900 mm nad temenom kolajnice. Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.
KOVALCIK A LUNACEK su hajzlovia!!! Vdaka nim dvom nieje na Moste Kosicka tramvaj. Ja sa iba divim ze nikto nic proti nim neurobi. Teda Kovalcika uz odvolali, ale co je s Lunackom?!?!? Odstrelit ho! Alebo ako navrhoal J, napisat staznosti. Do toho by som isiel.
Inac, KLF, pod pojmom vysoke nastupiste sa mysli nastupna hrana vo vyske 900 mm nad temenom kolajnice. Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.
riko
na TA3 bol Šesták, šéf Doprastavu
-tých dvoch géniov z magistrátu by mali na svitaní obesiť na Primaciálnom námestí a nechať ich tam visieť (teraz je zima ani by nesmrdeli )pre výstrahu ostatným úradníkom, aby boli denne konfrontovaní s touto realitou, keby chceli nasledovať ich činy, že by mohli takto dopadnúť!!!
-ako som už pred časom písal, električky na moste Košická sú pasé, preto sa treba sústrediť na presadenie električiek na znovupostavenom Starom moste. Píšem znovupostavenom, pretože tento starý od vojny, nemá zmysel vôbec rekonštruovať, lebo už v čase vzniku bol stavaný ako vojnové provizórium, ktoré má byť nahradené novým mostom. Tento most nespĺňa už žiadne parametre (šírka jazdných pruhov, zaťažitelnosť, plavebný gabarit-výška od vodnej hladiny) dnešnej doby a je nezmysel ho nechávať z nostalgických dôvodov.