92-ka už nechodí po 17 .00 hod. ?
Takýto postreh som mal včera , ked som na zastávke OD Lamač čakal od 17.15 hod. do 18.05 hod. na vytúženú 92-ku smerom do závodu VW Bratislava.Nikto z kompetentných DP Bratislava ani nereagoval. Nešli dva spoje , ktorých interval je 20 min. a posledný spoj meškal. Myslím si, že VW nie v malej miere prispieva na spoj 92 a vedenie DP to asi pozabudlo, keď dopustilo vzniku tejto situácie. týmto spojom chodia ľudia do zamestnania a je trochu zarážajúce, že z Lamača, coby kameňom sa dohodilo do VW a cesta tam trvá vyše hodiny. Tento postreh nie je prvý. Grafikon 92 je hrozný. To nehovorím o nasadenosti vozidiel. Chodia tam samé stré šunky, ktoré vôbec nekúria. Chcel by som aspôň touto cestou požiadať kompetentných DP o prehodnotenie situácie na tejto linke a reagovať na vzniknutú situáciu operatívnejšie,nie ako včera. Včerajšia situácia bola ako z filmu pre pamätnikov. Všetci tvrdia, že bude lepšie. No ja nemám taký pocit, aspoň nie v DP. Hlavná vec, že v jednom autobuse robia revíziu 3 revízori, a niekte za hodinu nejde žiaden spoj.
Takýto postreh som mal včera , ked som na zastávke OD Lamač čakal od 17.15 hod. do 18.05 hod. na vytúženú 92-ku smerom do závodu VW Bratislava.Nikto z kompetentných DP Bratislava ani nereagoval. Nešli dva spoje , ktorých interval je 20 min. a posledný spoj meškal. Myslím si, že VW nie v malej miere prispieva na spoj 92 a vedenie DP to asi pozabudlo, keď dopustilo vzniku tejto situácie. týmto spojom chodia ľudia do zamestnania a je trochu zarážajúce, že z Lamača, coby kameňom sa dohodilo do VW a cesta tam trvá vyše hodiny. Tento postreh nie je prvý. Grafikon 92 je hrozný. To nehovorím o nasadenosti vozidiel. Chodia tam samé stré šunky, ktoré vôbec nekúria. Chcel by som aspôň touto cestou požiadať kompetentných DP o prehodnotenie situácie na tejto linke a reagovať na vzniknutú situáciu operatívnejšie,nie ako včera. Včerajšia situácia bola ako z filmu pre pamätnikov. Všetci tvrdia, že bude lepšie. No ja nemám taký pocit, aspoň nie v DP. Hlavná vec, že v jednom autobuse robia revíziu 3 revízori, a niekte za hodinu nejde žiaden spoj.
J
Čo sa Ďurkovského týka ja budem úplne spokojný keď sa nájdu peniaze na brúsku a podbíjačku a zlepší sa údržba tratí. A keď sa nájdu prachy na obmenu vozového parku trolíkov a busov (samozrejme nízkop.) A keď budú prachy na modernizácie K2, a T3, ale nie v počte dva kusy ročne ale takých desať. Aby sa dokončil Košická no aj s pruhom pre MHD + záchranári. A aby sa pripravil projekt eliny v Petržalke.
APROPO: Myslím si, že čo sa týka eliny v Petržalke mali by sme to začať volať nejako inak. Lebo keď dnes poviete Bratislavčanovi elina tak sa zháči ale keď poviete rýchlodráha (NIE rýchlodrážna električka) tak verte určite bude počúvať a potom sa dá vysvetľovať.
Turbo, vlastne všetci: Ako rýchlo dokáže ísť najhoršia elina, ktorá jazdí hore Karlovkou alebo cez Krčace. Dosť ma to zaujíma.