Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #123623:
Na celom svete je to tak, zase chceš mať nejakú SK špecialitu?
Reply on: Valec #123612:
Vrele doporučujem kruháče mimo obce v Bulharsku, kde asi nepochopili, načo taký kruháč je a je v nich zachovaná prednosť podľa pôvodných sečných križovatiek. Taktiež je hodnotný kruháč v Jirkove, kde dávajú prednosť vozidlá, idúce po kruháči.
Reply on: kecho #123623:
Počkaj, ale teraz asi niečo nechápem. Doterajšia úprava bola taká, že kruháč musel byť okrem značky označujúcej že sa jedná o kruháč (C6) označený aj značkami upravujúcimi prednosť. Ak tam neboli, platila prednosť z prava, teda prednosť dávalo vozidlo v kruháči. Teraz je úprava rovnaká. Alebo?
Reply on: Mikimaus #123622:
"Autá budú môcť začať premávať cez bratislavský Starý most najskôr na jeseň budúceho roku" ? veď tvrdili, že tam bude električka a busy...
Reply on: Valec #123621:
no veď práve, sa mi veľmi páči, kto prišiel na nápad, aby (bez značiek) prednosť malo vozidlo prichádzajúce sprava (vchádzajúce do kruháču) 😉 jedine, že by to boli Briti - tí jazdia vľavo... takže teraz na každom kruháči nájdeš 2-3x toľko značiek, ako je vjazdov ?
btw. vlastne by si nepotreboval ani značku označujúcu kruháč, veď predsa ide o sústavu križovatiek, ide len o to, na akom veľkom úseku sú rozmiestnené 😉
ad. gy - lenže tam asi ide o väčšiu stavbu - myslel som kruháč typu Aupark, Senec a pod. ? tak na taký by sa mohli umiestniť Siemensy... ?
Reply on: kecho #123618:
Značky v kruháči musia byť (teda najnovšie už stačí len značka označujúca okružnú križovatku, bo ostatné je upravené v zákone). Ten v Györi je ešte zaujímavý aj tým, že semafóry nie sú len na vstupe do kruháča, ale aj na jeho výstupe (keďže je dosť značného polomeru). Viezol som sa cezeň len raz, ale fungovalo to úplne perfektne. A význam? No, zrejme sú určité časti dňa, keď má aj CSS význam a keď je vypnutá tak sa riadiš ako na kruháči.
Keď budeš mať náhodou cestu okolo, môžeš pozrieť: http://tinyurl.com/cjmq4p ?
Reply on: Valec #123617:
moja reč. zvyšovanie platov mohlo kľudne počkať. o uni ani nevraviac, to je kravina z najkravskejších (už sa teším na reakciu môjho lieblinga, dlho som sa nezasmial ? )
Reply on: MatejBA #123613:
ja mám PCL, ale ak by som nemal, bolo by pre mňa výhodnejšie 15 min. prestupný. Najmä keďže nebývam na DD (odkiaľ v poslednom čase potrebujú priamy spoj všade), ale v petržalke, kde bolo zmyslom zavedenia zmien v 09/05 urobiť prestupný systém a keď ideš napr. z L99, musíš prestúpiť, ak chceš ísť iba jednu zastávku za most do Starého mesta, alebo potom nech DPB zruší všetky kombinácie CL (pes+človek, 2deti+dospelý, 2deti+2dospelí, zaujímavé, že 1dieťa+2dospelí nie je...) a aj 15 min. a nechá jeden 60-minútový a bude po problémoch...

Re #123612 Valec: nenapísal som že svetový, len som sa s tým ešte nestretol a pripadá mi to dobre postavené na hlavu robiť kruh+css... aj by som veril, že sú v ňom aj značky, ktorá je hlavná cesta a kde dať prednosť...
ad metro - veď práve, som si myslel, že ho po slávnom spustení Apolla s polročným meškaním bez sankcií za omeškanie a prídavkom páar sto mil. Sk, už aj slávnostne rozpustili... ?
Reply on: TeBeCe #123614:
Miesto toho, aby šetrili na platoch, odmenách a iných prevádzkových výdavkoch idú šetriť na investičných. ? Tým nie len že nevytvoríme nejaké pracovné miesta, ale keď bude po kríze, nebudeme mať okrem dlhov nič.
Reply on: TeBeCe #123614:
Aspon budu mat dobru vyhovorku preco nekupit tych 240 klbovych autobusov, preco nezacat s rekonstrukciou tunela a pod.
http://www.bratislavskenoviny.sk/111086/samosprava/kriza-sa-tyka-aj-bratislavy-hrozi-odchod-firiem
"Pre Bratislavu to bude podľa jeho slov znamenať, že bude potrebné viac šetriť a znížiť výdavky napríklad aj na dopravu a infraštruktúru."
Reply on: kecho #123610:
Tak sa snazia uprednostit castych cestujucich. To vam tak vadi? Kup si PCL a mas po probleme (alebo ked si tu na par dni kup si turisticky listok a vyjde ta to na cestu menej)

DPB siel cestou, ze listok je iba doplnok k PCL (co je podla mna spravna cesta)
Reply on: kecho #123609:
Svetový unikát? A čo (pred nedávnom zrušená) signalizácia na kruháči pod Zoborom v Nitre? A tiež je jedna (alebo aj dve?) okružné križovatky s CSS v Györi. A určite by sa našli aj ďalšie.

BTW, spoločnosť METRO bola zriadená za účelom tunelovania verejných financií. ?
Reply on: kecho #123609:
presnejšie som myslel Bosákova-Mlynarovičova, sorry...
Reply on: 6222 #123608:
mne by sa viac oplatil, keby bol prestupny...
Reply on: Emo #123580:
lenže na kruhový objazd sa tuším nedávajú semafory... aj keď, radšej nech sa tej vety nikto nechytá... ? no určite by sme boli unikát.... ale okrem toho "značková" mafia platí určite menej sko elektrická...
a ma napadla jedna vec - nemyslíš ty náhodou tú križovatku, po ktorej chodí L99/80, smer ŽST - Hálova/Záporožská (Rusovská cesta?), kde sa rozvetvujú? pretože tento nakreslený plán je tuším o jednu križovatku skôr (pri Vienna Gate)...
pevne verím, že niekoho esšte "napadne" postaviť ďalšie CSS - mám vytypované dve miesta, kde by sa určite "hodili" - pri Albere a druhú medzi zastávkami Šustekova-Mlynarovičova, kde práve dokončili jednu odbočku vpravu ku tomu baráku, čo tam stavajú...

Re #123607 TeBeCe: takže tým pádom je už asi jasné, že to bude stavať Metro BA, nie? btw., tá spoločnosť nebola založená a nemala existovať iba pre stavbu mosta Apollo? inak, dosť sokoro o tom dávajú info. väčšinou sa tlačovky (v normálnych) spoločnostiach oznamujú aspoň nejaké 2-3 dni vopred, ak tam chcú mať novinárov.
Reply on: tojotomi #123603:
poznam mnoho ludi ktorym sa 15 minutovy listok oplati omnoho viac a napriklad aj mne a to nie som vodic ? takze len vodici tu nie su
18.2.2009
Bratislava - Tlačová konferencia Hlavného mesta SR Bratislavy
sa uskutoční o 10.00 h v miestnosti č. 103 na I. poschodí budovy
Novej radnice na Primaciálnom námestí č. 1 v Bratislave.
Téma: Oprava Starého mosta
Hlavné mesto SR Bratislava v dôsledku havarijného stavu a iných okolností sa rozhodlo opraviť bratislavský Starý most tak, aby mohla po ňom premávať aj električka do Petržalky. Oprava Starého mosta by sa mala začať do troch mesiacov, pričom počas opravy by nemala byť z mosta vylúčená autobusová doprava.
Informovať budú: Andrej Ďurkovský – primátor hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava, Alexander Tesár – autorizovaný inžinier, Inžinierska kancelária Tesár & Partner, vedecký pracovník SAV Tomáš Fabor – splnomocnenec primátora pre dopravné systémy Vladimír Kovalčík – generálny riaditeľ, METRO Bratislava, a.s.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.