Inak neviem prečo nemôžu chodiž 32 a 133 v prekladoch do 7,5min čiže obidve by mali špičkový interval 15min. Ten druhý článok z BA novín (http://www.bratislavskenoviny.sk/110327/doprava/z-dlhych-dielov-do-centra-opat-premava-linka-133) je inak dobrý humus minimálne táto pasáž :"Autobusy, ktoré premávali na tejto linke doteraz, už podľa vedenia dopravného podniku doslúžili. "Boli po technickej životnosti. Boli časté prevádzkové problémy, vypadávali pre technické poruchy," vysvetlil Zahradník." Ešte sa trtko ani nepochváli, že trvalo dva roky či koľko, kým blbci pochopili, že sa 25Tr kazili a teraz robí múdreho, takých idiotov "milujem", to sa nedá slušne a ani zásoba vulgárnych slov nepozná slovo pre pomenovanie toho čur...
To číslovanie je minimum. Buď budú spoje v jednom lístku CP označené piktogramom a ľudia sa zároveň naučia čítať CP a transparenty na vozidlách, alebo ostane to delenie začlenené v číslovaní pre dizlektikov (sorry, ale ma doráža, keď sú mestá kde nemajú obyvatelia problém ani s troma variantami linky).
No ten šofér zastavil mimo zastávky to je pravda, ale ten označník je posunutý dole pre blaho jedného dunča (ja som to nebol ? ) a jeho sprostého pána čo nevie zniesť, keď ma raz do pol hodiny zabreše pes.
Vieš DPB si sere do huby, najpr. drbe intervaly kde sa dá a pridáva len a len na DD. Žiadna MČ nikdy nemala takú obnovu vozidiel ako teraz DD. Nechápem prečo by sa museli v DNV premávať po zombie B732 teraz premávať TAM-BUSy, ktoré zvýšili na ostatné linky a vy sa páni budete voziť v novom.
Proti navrhovanému systému v podsate nič nemám, ale spojenie hlavnej stanice a stanice Nové Mesto mi napriek súčasnému nie veľmi priaznivému cestovnému poriadku pripadá logickejšie železnicou. Veď Ty hovoríš tiež len o predstave. Tak si predstav, že interval HlST - StNM bude 15 - 20 minút. Čo neznamená, že navrhovaná dvojka je zbytočná.
Keď som v roku 1985 prišiel do DP, tak, ak sa dobre pamätám) na d-2 boli dokonca len 4 poradia (z toho jedno špičkové), na d-3 6 poradí (z toho 2 špičkové), na d-8 4 poradia (z toho 1 špičkové), na d-10 6 poradí (z toho 2 špičkové) - ale neviem, či zo začiatku neboli dokonca len 4 (1 špičkové), na d-11 bolo 11 poradí, na d-5 12 poradí (len do KV). Koľko poradí bolo na d-1 a d-15 neviem, lebo do Dúbravky som sa prvýkrát dostal až po otvorení predĺženia, keď na d-12 bolo 24 poradí (z toho 12 špičkových), na d-4 bolo 11 poradí, z toho 3 špičkové a 3 boli cíferské (1 celodenné a 2 špičkové). Na d-6 tuším 4 poradia (1 špičkové), neskôr 6 poradí (2 špičkové), d-7 a d-9 neviem nemal som rád, takže som sa im vyhýbal, na d-13 boli 4 (1 špičkové), na d-14 po jej spustení 3 poradia (1 špičkové). Bez záruky, ten Nemec, čo mi schováva veci, je sviňa ? .
Dvojičky na linke 2 začali 2.1.1980 po otvorení novej trate na Hlavnú stanicu (8 súprav). Veľmi rýchlo sa však prišlo na to, že trať rozhodne nenaplnila očakávania plánovačov. Už 3.3.1980 bola napr. z linky 3 stiahnutá viac ako polovica poradí (zo 16 zostalo 7) a bola zavedená linka 11 (11 poradí - zvyšné dve boli z linky 7, kde zostalo 10 poradí z 12), ktorá premávala do centra. Redukcia sa, myslím, dotkla aj linky 2 (zostalo 5 poradí), ale tým si nie som istý. Myslím, že sóla na dvojke boli prinajmenej od 15.5.1981, kedy bola na hlavnú presmerovaná aj osmička, pretože vtedy bola zavedená linka 12, kam boli nasadzované súpravy (len poradia 2 a 7 robili krasňanské kačice).
na linke 20 jazdila 1. kolona, na linke 32 jazdila 3. kolona... Ked sa chce, zrazu je to naopak a nam v DNV smradia TAMy, zatial co po DD behaju nove TEDOMy...
akoze, si pripadam ako nejaky second hand
"Zatiaľ sa pre rýchlosť (50 km/h - pozn. MF) nemenia grafikony mestskej ani prímestskej dopravy. Hovorca dopravného podniku Peter Kavecký povedal, že vozidlá MHD aj tak nie sú na vyššiu rýchlosť konštruované."
Heh, no to je sila s tou zastávkou "Sološnícka" teda. ? Poobede bolo na 32-ke Tedomov viac.
A keďže na Dlhých dieloch sa už od dnes pravdepodobne nevyskytujú žiadne krátke Tambusy, kto vie, kam sa podeli? Dúfam, že už nejaké aj vyradia konečne...
Emo