Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #122484:

Tak tá 133 bude aspoň rýchlejšia, aspon nejaká expresná linka pribudne. Ale súbeh by nemal byť ozaj, radšej na Molecovej mali zriadiť riadny prestupný terminál a spraviť na semaforoch preferenciu pre hromadnú dopravu, ale takú čo by bola ozaj efektívna
Reply on: Kakke #122487:
Kým dojdu kĺbaky zatiaľ aj spadne Starý most či už sám od seba alebo pre rekonštrukciu. ? ?
Reply on: Ike #122483:
Teraz si zober, žeby chcela Petržalka aby každý druhý spoj linky 95 premával cez nám. SNP na Hl. st... ešte by ma zaujímalo či keď dojdú nové klbáky či vrátia späť linke 95 3 min interval keď sa dá cez Starý most jazdiť bez zdržania keď je z neho IAD odstavená. Bordel jak sa patrí teda. ? tú 95 na HL.ST ber s rezervou...
Reply on: Kakke #122484:
na to sa neda povedat nic, len odkazat na tuto pesnicku
http://www.youtube.com/watch?v=60R-pmTpCiU
hoci je stara, na dnesnu dobu a v suvislosti s DPB a Bratislavou mimoriadne vystizna...
Reply on: MiroBA #122480:
Inak ešte ku koľajovým tratiam všeobecne. Nech ich zrušia aj tú trať do Stupavy, veď o 10-20 rokov sa možno samotná obec jej bude opäť dožadovať a bude sa stavať za omnoho drahšie.
Presne tak ako sa zlikvidovala aj trať od starého mosta po Filiálku, -ved načo v strede mesta železnicná trať...koľaje sa strhali a pozemky predali.
? Postavila sa VUBčka a dalšie vežiaky do priamo do bývalého koridoru. Nuž, dnes sa to ide alebo chce nanovo celé stavať a ostáva už len spraviť razený tunel za omnoho drahšie. Ropa, teda jej svetové zásoby, sa pomaly a isto míňa a plyn tiež, tak musí byť jasné že cestná doprava vôbec nemá nejak ružovú budúcnosť, resp. bude neúmerne drahá a dostanú sa k slovu elektrina a železnice.
Reply on: luky133 #122476:
Trasa linky má 7,4km, z toho 6,8km ide paralelne s trolejbusom alebo električkou. Chcel by som vedieť kde sú trendy nášho DP, ktoré preberá z ostatných miest?! Konkrétne trend minimalizovania súbehu autobusových liniek s linkami elektrickej trakcie? ?
Reply on: Kakke #122481:
mne ide o to ze system hovori ze rusit budu linky subezne s tratou a olala zrazu taka vznikne... to mozu rovno aj 101ku obnovit 🙂 nebola by o nic ina...

o linkach v Petrzalke nehovoriac
Reply on: Kakke #122481:
Vieš, že ja budem chodievať? Teda ak to budem stíhať... A prečo? Môžem ísť bez prestupu a nemusím prestupovať. Blízko domu zástava, blízko školy zástavka... To je výhoda. A ako exkurzná linka to aj bude... ? ? Určite na nej budé predvoľebná kampaň vo forme: "Vidíte to dobré dopravné napojenie? Voľte kandidáta číslo 3. a bude ešte lepšie." ? ? ?
Reply on: Ike #122478:
No ja by som nenamietal keby sa konečne pristúpilo ku kúpe zvyšných potrebných trolejbusov pre DD a 20min interval pre 32 v sedle a cez víkendy. Najväčší problém DD by som nevidel v tom, že im nejde priama linka neviem kam ale skôr v kapacite spojov v úseku Kuklovská - Molecova. 32 totiž nevyužívajú LEN ľudia z DD, a na jej kapacitu alebo interval si sťažujú len a len ľudia na DD, ak sa nemýlim takže v podstate by všetko riešila kapacitne dostačujúca 33 a 32 by mohla končiť na Molecke, otočiť sa cez Janotovu dole ku Karloveskej a smer späť Hauptbahnhof. K linke 133 poviem toľko, že Eurovea je stavenisko a okolie SND vyzerá stále ako po vyľudnení. Zmysel mali jedine večerné spoje 28 kedysi keď predstavenia začínali/končili. Ešte ma napadá alternatíva, že 133 bude asi exkurzná linka pre ľudí z DD k sídlu DPB na Olejkárskej ? Jej zmysel by som videl keby končila na Šafku alebo AS. Inak je to stratená linka lebo neviem kto nájde poobede nervy chodiť 133 z centra do KV? Ja tej linke dávam tak 10-20 cestujúcich, ktorí si budú aj tak okusovať nechty čo budú v zápche trčať 1/4 hodinu. Každý sa radšej dotrepe na Šafko 50,78 alebo k Malej scéne 70 a pôjde 12.
Inak ešte ku ko¾ajovým tratiam všeobecne. Nech ich zrušia aj tú trať do Stupavy, veï o 10-20 rokov sa možno samotná obec jej bude opäť dožadovať a bude sa stavať za omnoho drahšie.
Presne tak ako sa zlikvidovala aj trať od starého mosta po Filiálku, -ved naèo v strede mesta železnicná trať...ko¾aje sa strhali a pozemky predali.? Postavila sa VUBèka a dalšie vežiaky do priamo do bývalého koridoru. Nuž, dnes sa to ide alebo chce nanovo celé stavať a ostáva už len spraviť razený tunel za omnoho drahšie. Ropa, teda jej svetové zásoby, sa pomaly a isto míòa a plyn tiež, tak musí byť jasné že cestná doprava vôbec nemá nejak ružovú budúcnosť, resp. bude neúmerne drahá a dostanú sa k slovu elektrina a železnice.
Ja len nechapem volakedy sa na linku začali davať 15m autobusy (solarisi) s dôvodu že 12 metrove autobusy tam nestačili a zrazu tam postačuju 10,5 metrove ❓ ❓ ❓
Reply on: Kakke #122465:
ta druha otazka je dobra... akoby mali DD nejake vyssie privilegia oproti ostatnym cestujucim...
Reply on: pressburger #122464:
Suhlasim , detto aj Janotova a Pri Podchode
Reply on: Petto #122473:
No je to prehnané a takto po zmene trasy bude jazdiť 133 po približne 95% trolejbusovej alebo električkovej trati... ?
Reply on: MiroBA #122471:
Takže keď dopyt po spojení Stupava - DNV nenaplní ani autobus, dáme tam vlak? ? ? ❓
Reply on: MiroBA #122471:
Existujúcu trať netreba udržiavať? Zodpovedá začiatku 21. storočia? Trať, kde jazdí sólo šukafón, NEMÁ ZMYSEL prevádzkovať.
KeĎ už argumentuješ Brnom, tak od nového GVD bola zastavená prevádzka na trati Vranovice - Pohořelice, to tej trati do Stupavy práve tak zodpovedá. Za tie peniaze môže jazdiť podstatne viac autobusov a ešte sa čosi ušetrí aj na prevádzku vlakov tam, kde to má zmysel.
Reply on: luky133 #122469:
Inac ,vsimol som si v poobednej spicke bude chodit z KUKL na Molecku spoj kazde 3 minuty . Ako toto uz prehnali trosku .
ASi tak : 15:01(33),15:04(32),15:07(33),15:10(133),15:13(33)....
Reply on: richardhudec #122470:
Dobre, beriem. A SORky mali aký zmysel okrem "zabehávania sa"? Bolo také ťažké ich nasadiť na 80 alebo 37?
Reply on: S499.1023 #122420:

A tak s tými polhodinovými intervalmi som to možno trocha prehnal,priznávam. Ale určite nejakí ľudia by tým chodili a zase nehovotím, že by tam mali chodi 4dlhé vagóny stačila by aj jedna 810. Cestovať tou traťou do Lamača je možno ozaj kravina ale Ľudia by to využívali na iné smery. Napríklad smer Záhorie alebo do Devínskej Novej Vsi, by bol jednoznačne tým to spojom výhodnejší. Dokonca myslím že medzi Stupavou a Devínskou nie je žiadna linka. Ja by som tomu dal nejakú šancu.
A ako myslíš platiť 6,5 km. Tá trať predsa existuje tak náklady by boli minimálne. Ja som za preferenciu v prvomrade koľajovej dopravy a aj pokial je možno všade cestujem vlakom.
.Inak o jedno príklade by som aj možna vedel na nejakú takú trať, dokonca nedaleko v Brne kde majú tiež tzv linky "S" Išiel som takou raz do Slavkova, tiež sa všakovako krútila ale číslo si už nepamätám, čo som pozeral tuším linka S6.
Reply on: Kakke #122465:
tedomy maju vyssi vykon motora

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.