Sorry, skolabovala Opera v mobile, takže pokračovanie až po návrate domov:
...doprava a tri páry osobákov denne a v Bratislave bolo asi tak desaťkrát menej áut ako dnes. Ty by si na ňu poslal nejaké S-Blato v atraktívnom intervale (lebo pod hodinu celodenne a polhodinu v špičke sa dnes nevyplatí prevádzkovať trať výhradne s osobnou dopravou.
3) O tom, že dôjde ropa, rozprávajú katastrofici už odvtedy, odkedy sa začala využívať. A ona nedôjde nikdy, resp. keby už mala dochádzať, tak príde nejaké iné alternatívne palivo.
ak si chcel tymi 400m nieco ilustrovat, tak si mal uviest aj vzdialenost medzi zastavkami metrobusu v Istanbule.
No a priemerna medzistanicna vzdialenost je v Prahe okolo jedneho kilometra. 59km s 57 stanicami a to by sa pre presnejsi vypocet tri stanice ratat nemali.
Re #122479 M3go: neuniklo ti posilnenie intervalu ?
ja stale postradam zmysel tej trate... vklude ma ukamenujte...
povodna trat cez ZST Nivy nevyhovovala z vela pricin... tak spravili cez ZST Nove mesto a pristavny most... v poriadku... naco treba tuto "skratku" obnovovat? to mame peniaze nazvys? Ved pokial viem, na tej trati cez pristavny NIC nechyba... jedinym zranitelnym miestom je priecestie s Ivanskou... to eliminovat, trat ohradit a mozu tam vlaky jazdit tak rychlo ako v tom tuneli tuneli....
2) Ide o to, že dnes možno robiť iba razený tunel, kým keby bola bývala zostala povrchová trať, dal by sa robiť hĺbený, ktorý, myslím si, koštuje dosť výrazne menej a buduje sa rýchlejšie.
Bez ohľadu na to, či by to bola origoš železnica alebo "električková trať", tie koľaje by si musel niekde položiť, a cesty v Stupave neoplývajú nejakou nadmerou rezervou šírky. Dúfam, že by si tú trať nechcel urobiť tak, že by autá jazdili po koľajniciach. Takže kade?
mňa by teraz zaujímalo, keď už vieme, že 133 bude premávať cez molecovu, či tam budú minibusy (ako sa plánovalo pri trase cez devínsku) alebo tam pôjdu 10,5 sor a na 33 tedomy...
alebo mam taký pocit že na 33 a postupne na 133 pôjdu výhradne tedomy a z tých 20 vozidiel ostane 5 pre iné linky..
1) VÚB nestojí v žiadnom koridore, maximálne tak na vlečke do Gumonky ? .
2) Trať z Filiálky na Starý most po povrchu by bola peknou zvrátenosťou aj dnes aj kedykoĺvek v budúcnosti. Cestujúci z električiek na Krížnej a trolejbusov na Šancovej, Záhradníckej a Mlynských Nivách ďakujú vopred. Ja si ešte pamätám tie dopravné kolapsy v časoch,keď tam jazdila len nákladná
Tiez si myslim,ze by mali vratit L95 3minuty v rannej spicke ,lebo zapchy uz nie su - len teraz je asi problem nedostatok vozov . Ma napadlo jedno take riesenie ,ze by L99 trosku zriedili v rannej spicke z 7-8 min na 8-9 ,cim by sa usetril mozno 1-2 busy - ktore by jazdili bud ako povodna L88 (28) prip .len ako posiila L95 - v useku DOstihovka - Safko . /to zriedenie L99 by vyrazne neuskodilo asi nikomu.
Viem ze 1-2 busy na L88 alebo doplnkovej L95 by dobry kratky interval nepriniesli,ale pomohli by najvytazenejsiemi useku L95 a aj stale hromziacim Ovsistanom ,ze sa rano nemozu dostat z Farskeho na 95 smerom na Safko .
Neviem prečo všade treba nutne všetko zastavať. Na to územie medzi DNV - Devínom - KV a Dúbravkou by som dal natrvalo stavebnú uzáveru a bolo by mi jedno čo kto chce stavať ? tam je jeden z posledných kusov nezničenej prírody... osekať paprče a zavrieť toho, kto tam chce stavať ☠
Možno teraz ten smer nie je taký atraktívny ale časom sa to určite zmení. Ved medzi Devínskou a Dúbravkou sa plánuje už teraz rozsiahla výstavba. Obchody, byty aj Pracovné príležitosti.
Inak zaujímavá vec je, že som našiel doma noviny z rokov 2004, 2005 a 2006 (SME) a v nich BA prílohy. A všade je hádaj čo?! "Mesto si objednalostatický posudok Starého mosta"... a furt statické posudky, potom v poradí asi x-té vyjadrenie Gyurkovského k NS MHD, rovnaké poradové číslo majú vyjadrenie Weigla, Kajdiho, Cíleka o potrebe kúpy kĺbových autobusov... ? síce čistého času ten tender zaberá do vyhlásenia víťaza pomaly 1/3 roka, hrubý čas číta ešte 4-5 rokov vyhlásení o obnove VP MHD ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.