My mávame lepšie branné. Stretávka pod Červeným mostom a potom pekne peši ísť k lanovke jedna disciplína a potom môže ísť už každý jak chce ísť domov, ale väčšinou to je smer Sor.... ?
sak prave....a aby nebolo malo..este aj moje tamiky z 3DTPA uz pomaly rusia..a tie by na taketo akcie DPB dost pomohli. Ale co uz.....dolezita je predsa unifikacia dielov [Copashity] a nie par vozov..[cca 50] so shodnymi dielmi, no nie? :D:D a ked mas tak ``unifikovany`` park vozov, tak je to moc vyhodne toto ``zakazkove`` dohadzovanie vozov na ukor inych liniek [78 islo 7 poradi za sebou solo zatial co 41 mala ZV 15xx]. Podla mna ak nie je nad 120 ludi, nie je potrebne nic menit na vypravenosti [az na 35, 44 a pod]
Este pomerne davno sme sli zo skoly na Devin a dohodlo sa s DPB ze nam vypravili specialny spoj L29.. v pripade L29 dnes uz DPB dokonca vylepuje letaky kde to ponuka.
Typujem, ze vyhrala 9.5 :D:D
Re #121840 810zssk: NA jednej strane mas pravdu, ale zas na druhej strane....este som takmer vobec nevidel..ze by sa daco zmenilo..max teraz zmenia sor 9,5 za 10,5....a konec....:((
Dnes sme skoro celá škola (tilgnerova 14) išli na branné cvičenie do Lesoparku a naša škola sa zúčastnila neoficiálnej súťaže "Natlačte sa do soru". 1. kolo : SOR 10.5 (L32), 2. kolo : SOR 9.5 (L43). Hádajte kdo vyhral ?
no.. neviem. pravdou zostáva, že autobusy cez deň jazdia každú hodinu a čo som sa nimi pár krát viezol, nebolo nás viac ako sedem, aj keď situácia môže byť úplne odlišná, takže to ani nemusí byť argument. Nemá tu zmysel aj tak porovnávať jablká s hruškami, poukazoval som na slovíčkarenie o financovaní. Inak pokiaľ viem aj Slovak Lines ešte vlastní z časti štát..
Aby už bola doba kedy z trolejbusu prestúpim na nejakú linku 940 na Flughaften s jedným lístkom aspoň v dohľadne. ? A následne inú ako cestnú. ?
v prípade cezhraničnej linky pol roka nie je čas dostatočný, aj keď vynášame súdy, môže nám to byť jedno, ale.. ja by som tomu dal šancu. Je pravda, že Wolfstahl má ďaleko od ideálnej konečnej a keď sa chceš niekam skutočne dostať - Hainburg - tak musíš prestúpiť (a priplatiť) vlak na mizernú vzdialenosť. Linka nemôže za to, že chlapci a dievčatá nevedia odkiaľ vietor fúka a pracujú na takýchto politických objednávkach. To promile nebude tak vysoké, aj keď ani také nízke - je to kinderkový voz s plynulou dráhou (letu), kde dochádza k šetreniu všetkého možného.. 1.58 °% ? ?
Re #121825 luky133: ale áno, dôvody využiť ju nech si nájde každý sám. Všetkých, ktorým by mohla byť nápomocná, nakoniec ani kulturfabrik ju na stránke nespomína a je to pekná možnosť ako sa tam dostať..
Re #121824 AAA: to mi príde také slovíčkárske a všemožné dokazovanie niečoho čo nám je všetkým jasné.. Vrieska snáď niekto do Slovák Línes kôli prostriedkom vúc keď napríkad vezie luft na flughaften schwechatt ? Ná ?
Tak čo bude stým tendrom na 240 busov.
Už bude koniec januára a stále nič. Možno sú nejaké problémy čo spomýnal Záhradnik že možno sa zapoja nejaké úrady či čo do toho keď sa zistý že sú tam problémy. No uvidíme ale bol by som rád keby to bol Mercedes - Benz
Dopravny podnik mal rekreacne stredisko v Borinke, kde mal uz v r. 1962-1963 ako chatku postavenu staru skrinu elektricky, pravdepodobne stvorokenak zo serie #11-20 (zrejme jeden z vyradenych do 1962). Vie niekto dokedy tam tato elektricka bola a ktory voz to mohol byt?
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a. s., usporiada
tlačovú konferenciu o 11.00 h v priestoroch Villa Restaurant,
Brečtanova 1/D na Kolibe. DPB a. s. ako prvý prevádzkovateľ MHD na Slovensku prináša cestujúcej verejnosti novú elektronickú služby ePCL – internetový predaj električenky. Služba bude prístupná cestujúcej verejnosti v testovacej prevádzke od 1. februára 2009 do 30. mája 2009 na stránke www.dpb.sk.
ePCL je vysokomoderná a flexibilná služba umožňujúca
zákazníkovi zakúpenie širokého sortimentu predplatných cestovných lístkov z ponuky DPB a.s. z akéhokoľvek počítaču s prístupom na
internet. Zavedenie služby úplne eliminuje čakanie v radoch na
zakúpenie električenky a poskytuje maximálny zákaznícky komfort v zmysle zásady kdekoľvek a kedykoľvek.
Pre nemotorizovaných zástupcov médií bude na konečnej linky 203 na Kolibe pripravený mikrobus s odchodom 10.55 k objektu tlačovej
konferencie.
Keď vo vedení nie je nikto, kto by bol schopný starej konzerve Vodníkovi, lenivému Ľadovi a prelobbovanému Konárikovi odborne oponovať. A dokonca by sa nemuselo ani odborne. Stačilo by dookola opakovať vetu: "Ide to inde, naučte sa to aj vy".
1. Koľko podľa Teba treba dať času linke do ÚR, aby si našla svojich pasažierov? Dva roky? Tri? Podľa mňa pol roka je dostatočný čas na to, aby sa ukázalo, či táto linka má v súčasnej trase nejakú prespektívu. A to nemá.
2. S tým "menej ako promile" si to dosť prehnal - už len z faktu, že celková výprava zďaleka nedosahuje 1000 vozidiel (voči jednému na linke 901), možno usudzovať, že to menej nebude. Ale beriem, že to je len hyperbola. Rozhodne si však nemyslím, že preto, že ide o malý podiel na výkonoch (podľa mňa cca 2,5 promile), by sme mali kašľať na plytvanie.
3. Ak by bola linka vedená do Hainburgu, bola by to iná káva. Lenže mesto vyhlásilo s veľkou pompou, že po zavedení Schengenu zavedie linku do Rakúska, a keď sa po čase ukázalo, že si získanie licencie predstavovalo ako Hurvínek vojnu, namiesto cúvnutia a odloženia zámeru urobili torzo linky, ktoré je nanič.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
M.C.
Už bude koniec januára a stále nič. Možno sú nejaké problémy čo spomýnal Záhradnik že možno sa zapoja nejaké úrady či čo do toho keď sa zistý že sú tam problémy. No uvidíme ale bol by som rád keby to bol Mercedes - Benz